Brandweerman ?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dankjewel ben van wacht nog tot maandagochtend 09:00 uur dus mag nog even aan de cola
en was het een anticlimax?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dankjewel ben van wacht nog tot maandagochtend 09:00 uur dus mag nog even aan de cola
quote:
ach elke RLS is wel hetzelfde hequote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Greys
![]()
![]()
Lindsey als eerste Safe![]()
Dat Rob naar huis zou gaan was al wel duidelijk, en vooral stug volhouden dat de bewoners van niks weten.
Het laatste stukje geloofwaardigheid is BB nu wel kwijt
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach elke RLS is wel hetzelfde he
Begint op BB te lijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:05 schreef greysbones het volgende:
JAA is vanavond hemeltergend saai
de meesten liggen al in bed
de FEBO laat het verschrikkelijk afwetenquote:
Zouden BB en JAA dezelfde FEBO delen, het lijkt zo op elkaarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
de FEBO laat het verschrikkelijk afweten
gaan voor de goedkope tv momenten
dat kan ik dan niet zeggenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zouden BB en JAA dezelfde FEBO delen, het lijkt zo op elkaar
De casting is ook super slecht dit jaar
Dat is het hé, ze kiezen mensen die niet helemaal stabiel zijn. om zo op een goedkope manier TV te maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan ik dan niet zeggen
maar ze zijn wel voor de goedkope tv gegaan
mensen die al labiel zijn in een RLS zetten is meestal een recept voor waanzin
een beetje strijd om de pot is mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is het hé, ze kiezen mensen die niet helemaal stabiel zijn. om zo op een goedkope manier TV te maken.
Daarnaast willen die mensen bijna alles doen voor de prijzenpot
Strijd is leuk, achterbaks zijn, tactisch spelen en backstabben ook. maar dat lijkt tegenwoordig ook al afgefakkeld te wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
een beetje strijd om de pot is mooi
maar dat mensen rijp zijn voor een instelling lijkt me niet de bedoeling
da mag nie hequote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Strijd is leuk, achterbaks zijn, tactisch spelen en backstabben ook. maar dat lijkt tegenwoordig ook al afgefakkeld te worden
Nee, daarbij verwarren veel mensen het spel ook nog eens met het echte leven, en het affakkelen kan beginnen.quote:
en dan heb je ook nog mensen die er een hele filosofische verhandeling van makenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee, daarbij verwarren veel mensen het spel ook nog eens met het echte leven, en het affakkelen kan beginnen.
Ik vraag me af, of alle kijkers het doe van het spel begrijpen
Ja die heb je ook nog. Soms vaag ik me af waarom kijk ik nog, maar ja erover Cossen en zeuren is en blijft leukquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog mensen die er een hele filosofische verhandeling van maken
heerlijk hequote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja die heb je ook nog. Soms vaag ik me af waarom kijk ik nog, maar ja erover Cossen en zeuren is en blijft leuk
ik kijk naar een mirthe alleen in bedquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk naar een mirthe alleen in bed
of erik die een spelletje opruimt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |