abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 februari 2023 @ 22:16:20 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208133024
Ik wil hierbij graag mijn klacht uiten over het gebruik van bananen als meetinstrument in de bouwsector. Ik bedoel, wie verzint zoiets absurds? Ik kan me niet voorstellen dat een banaan betrouwbaarder is dan een meetlat of een waterpas.

Bovendien zijn bananen helemaal niet geschikt voor dit doeleinde! Ze zijn veel te zacht en buigzaam. Je kunt er net zo goed een stuk spaghetti bij pakken. En als we dan toch bezig zijn, laten we dan ook gelijk marshmallows gaan gebruiken om de draagkracht van gebouwen te testen.

En laten we het dan ook gelijk hebben over het feit dat bananen helemaal niet gelijkmatig zijn qua grootte. Als je een tros bananen pakt, zijn er altijd wel een paar bij die net iets groter zijn dan de rest. Dat kan toch niet de bedoeling zijn in de bouwsector, waar precisie en nauwkeurigheid juist zo belangrijk zijn?

Ik hoop dat u mijn klacht serieus neemt en dat u hier iets aan gaat doen. Want laten we eerlijk zijn, bananen horen thuis in een fruitschaal en niet op de bouwplaats.

Met vriendelijke groet,
Maanvis
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_208133252
Bananen worden dan ook alleen ter referentie gebruikt.
Zo van; dit is een gemiddelde banaan. Hieraan kunt u afleiden hoe groot iets is wat er naast ligt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 24 februari 2023 @ 22:57:47 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_208133639
Alsof alle centimeters even groot zijn… en zolang het binnen de tolerantie valt is het goed!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 24 februari 2023 @ 23:13:23 #4
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_208133917
TS heeft een kleine banaan.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')