quote:Waar mee? dat ik me ex in me hoofd hou of dat ik neit weet wat ik voor haar voel...
Op maandag 10 februari 2003 11:15 schreef Chiwakka het volgende:
daar ga je met blijve zitten denkik
quote:Met de ex in je hoofd zitten, (denk ik eh)
Op maandag 10 februari 2003 11:16 schreef Serradon het volgende:[..]
Waar mee? dat ik me ex in me hoofd hou of dat ik neit weet wat ik voor haar voel...
Je kan het proberen, maar je hebt nou eenmaal tijd nodig om het te verwerken, het is een "rouwperiode" van iets dat is gestorven.
En inderdaad het is vrij snel was ook helemaal me bedoeling niet maar ik vond haar helemaal te gek toen we net gingen daten.
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Mijn vriend had dat ook, wij vonden elkaar al een tijd leuk, maar hij zat ook nog met z'n ex in zijn hoofd. Maar zoiets slijt, en ook al is het gevoel niet helemaal hetzelfde, als hij bij mij net zo gelukkig kan zijn (met een ander gevoel) als bij z'n ex, ook al denkt hij nog aan haar terug maar kan hij nu die herinneringen een plekje geven, dan is dat toch prachtig? Zo is hij alleen maar een leerzame ervaring rijker.
Ik denk dus niet dat je haar aan het lijntje houdt. Als je het gevoel dat je na 5 weken hebt voor je vriendin gaat vergelijken met dat wat je na 6 jaar had voor je ex, is het logisch dat dat niet hetzelfde is. In 6 jaar ben je zoveel meer naar elkaar toe gegroeid, je kent elkaar door en door, het gevoel gaat veel verder dan de verliefdheid die er in het begin meestal is, dat kún je allemaal niet eens hebben na 5 weken.
Kortom, je moet geen appels met peren vergelijken. Als jij je vriendin leuk vindt moet je geen tijd verspillen aan miepen of je haar wel leuk genoeg vindt, maar er gewoon voor gaan
quote:Oh onzeker, don't get me started... Dat was ik ook heel erg, wij waren nl. al jaren vrienden en ik wist hoeveel hij van haar had gehouden en hoe erg hij haar al maanden miste, dus ik was altijd bang dat ik het niet haalde bij haar. Maar zelfs mij heeft hij gerust weten te stellen
Op maandag 10 februari 2003 12:17 schreef Serradon het volgende:
Dat is inderdaad heel mooi als het zo heeft kunnen gaan. Vooral omdat jij er ook vrede mee hebt op deze manier. Ik vind het wel moeilijk om haar dit te vertellen aangezien ze al redelijk onzeker is.
Het blijft vreten en ik ben bang dat als me ex voor de deur zou staan dat ik haar zo terug zou nemen terwijl het niet eelrijk is tegenover me huidige vriendin triest maar waar terwijl ik voor haar wel gevoelens heb maar niet zo sterk als voor me ex.
kheb het daar ook hele moeilijk mee en kweet ook niet wat ik moet doen
succes
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:14 schreef DrPurno het volgende:
Sinds januari is maximaal 5 weken....
5 weken versus 6 jaar
Geef haar ff de kans zou ik zeggen....
quote:Ze weet wie me ex is en hoe lang ik met haar gegaan ben. Ze weet alleen niet hoe ik me voel....
Op dinsdag 11 februari 2003 16:02 schreef Caludia het volgende:
niets is erger dan iemand in je hoofd en hart houden maar zoals het oude spreekwoord luid: tijd heelt alle wonden
kvin alleen wel dat je huidige vriendin over je ex moet weten <maar goed wie ben ik)
quote:EENS!!
Op dinsdag 11 februari 2003 19:14 schreef Guppi het volgende:
Toen ik mijn vriend ontmoette had hij nog een vriendin, en toen het was tussen ons werd heeft hij ook eerlijk gezegd dat hij nog wel wat voor haar voelde. Ik werd er HEEL onzeker van, maar ik ben zo blij dat hij daar eerlijk in was. We zijn nu 2,5 jaar samen en ik wist na een half jaar tenminste ook dat ik hem kon geloven toen hij zei dat hij nooit meer aan haar dacht.
Dus: als ik jou was zou ik eerlijk zijn, bovendien is het ook makkelijker voor jou als je erover kan praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |