abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 februari 2003 @ 11:13:11 #1
45331 Serradon
We wont use nukes :D
pi_8383669
Toen vorig jaar oktober me relatie op de klippen liep na 6 jaar omdat ze meer van me hield als een vriend, was ik daar behoorlijk van ondersteboven. Na die tijd zijn we allebei een andere weg ingeslagen en heeft zij behoorlijk haar zelf respect in mijn ogen verloren. Iets wat mij erg pijn deed maar wat kon ik er over zeggen? ze was me ex dus moest het maar laten gaan. Nu heb ik sinds januari weer een vriendin die helemaal te gek is! Ze is lief, aardig, slim en ze ziet er nog goed uit ook. Maar toch zit ik nog met me ex in me hoofd. En ik merk dat ik niet het zelfde gevoel voor haar heb als dat ik voor me ex had..... Ik weet dat me ex me niet terug wilt en zal toch verder met me leven moeten. Iedereen om me heen vind me nieuwe vriendin ook helemaal bij me passen maar ik twijfel heel erg..... Hou ik haar nu aan het lijntje? Of zit ik gewoon nog te veel met me ex in me hoofd........ En moet ik dat eerst uit zoeken voor ik dingen ga doen waar ik spijt van krijg... Of is het echt gewoon nog te snel..
You cant fight dead..... If it comes it comes.
  maandag 10 februari 2003 @ 11:14:30 #2
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_8383699
Sinds januari is maximaal 5 weken....
5 weken versus 6 jaar
Geef haar ff de kans zou ik zeggen....
[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
pi_8383718
daar ga je met blijve zitten denkik
  maandag 10 februari 2003 @ 11:16:52 #4
45331 Serradon
pi_8383742
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:15 schreef Chiwakka het volgende:
daar ga je met blijve zitten denkik
Waar mee? dat ik me ex in me hoofd hou of dat ik neit weet wat ik voor haar voel...
pi_8383800
Ik denk dat je weer te snel in een relatie bent gedoken. Dat hoeft niet perse fout te zijn, want alle liefde moet groeien. Dus dat je misschien te snel bent gegaan hoeft niet te zeggen dat die nieuwe relatie echt niet gaat werken. Wat je altijd kan doen is eerlijk tegen haar zijn en er met haar over praten. Dat moet je zeker doen als de twijfel blijft, want dan zal je toch een tijdje afstand moeten nemen om voor jezelf een beslissing te maken. Troost je veel mensen maken dit mee. Succes in ieder geval
Als je niet doet wat je doen wilt en je raakt je dromen kwijt, als je niet doet wat je doen wilt is dat zonde van je tijd.
pi_8383856
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:16 schreef Serradon het volgende:

[..]

Waar mee? dat ik me ex in me hoofd hou of dat ik neit weet wat ik voor haar voel...

Met de ex in je hoofd zitten, (denk ik eh)
Heb namelijk zelf zoiets voorgehad, ook al had ik enkele andere, kzat steeds met die éne in mijn hoofd... ik had dan het gevoel dat ik de huidige vriendin aan het bedriegen was ... maar toen ben ik samen geraakt met die éne (en na de relatie dacht ik niet meer aan haar)
pi_8383865
Je hebt in deze korte tijd nog niet voldoende je ex kunnen verwerken, dit duurt echt wel even. Zelf merkte dat ik na 10 maanden echt over m'n ex heen was. Ik kreeg na zo'n anderhalve maand een vriendinnetje en hoe leuk ik haar ook vond, ik heb me nooit helemaal kunnen geven, omdat ik nog met m'n eerste vriendinnetje in mijn hoofd zat.

Je kan het proberen, maar je hebt nou eenmaal tijd nodig om het te verwerken, het is een "rouwperiode" van iets dat is gestorven.

-={ .................................................................................................................................... }=-
  maandag 10 februari 2003 @ 11:25:14 #8
45331 Serradon
pi_8383912
Gekke is dat ik me ex absoluut niet terug wil als ik mij zelf die vraag stel. Enige wat mij pijn doet is dat ze een beetje sletterig doet nu. Ik wil haar waarschuwen voor die gasten waar ze mee gaat omdat ik ze ken maar ik heb eigenlijk zoiets van zoek het maar uit...
Maar het blijft lastig.....

En inderdaad het is vrij snel was ook helemaal me bedoeling niet maar ik vond haar helemaal te gek toen we net gingen daten.

pi_8384047
Mijn vriend had dat ook, wij vonden elkaar al een tijd leuk, maar hij zat ook nog met z'n ex in zijn hoofd. Maar zoiets slijt, en ook al is het gevoel niet helemaal hetzelfde, als hij bij mij net zo gelukkig kan zijn (met een ander gevoel) als bij z'n ex, ook al denkt hij nog aan haar terug maar kan hij nu die herinneringen een plekje geven, dan is dat toch prachtig? Zo is hij alleen maar een leerzame ervaring rijker.
Ik denk dus niet dat je haar aan het lijntje houdt. Als je het gevoel dat je na 5 weken hebt voor je vriendin gaat vergelijken met dat wat je na 6 jaar had voor je ex, is het logisch dat dat niet hetzelfde is. In 6 jaar ben je zoveel meer naar elkaar toe gegroeid, je kent elkaar door en door, het gevoel gaat veel verder dan de verliefdheid die er in het begin meestal is, dat kún je allemaal niet eens hebben na 5 weken.
Kortom, je moet geen appels met peren vergelijken. Als jij je vriendin leuk vindt moet je geen tijd verspillen aan miepen of je haar wel leuk genoeg vindt, maar er gewoon voor gaan
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 10 februari 2003 @ 11:52:23 #10
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_8384513
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Mijn vriend had dat ook, wij vonden elkaar al een tijd leuk, maar hij zat ook nog met z'n ex in zijn hoofd. Maar zoiets slijt, en ook al is het gevoel niet helemaal hetzelfde, als hij bij mij net zo gelukkig kan zijn (met een ander gevoel) als bij z'n ex, ook al denkt hij nog aan haar terug maar kan hij nu die herinneringen een plekje geven, dan is dat toch prachtig? Zo is hij alleen maar een leerzame ervaring rijker.
Ik denk dus niet dat je haar aan het lijntje houdt. Als je het gevoel dat je na 5 weken hebt voor je vriendin gaat vergelijken met dat wat je na 6 jaar had voor je ex, is het logisch dat dat niet hetzelfde is. In 6 jaar ben je zoveel meer naar elkaar toe gegroeid, je kent elkaar door en door, het gevoel gaat veel verder dan de verliefdheid die er in het begin meestal is, dat kún je allemaal niet eens hebben na 5 weken.
Kortom, je moet geen appels met peren vergelijken. Als jij je vriendin leuk vindt moet je geen tijd verspillen aan miepen of je haar wel leuk genoeg vindt, maar er gewoon voor gaan
Perfect!
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  maandag 10 februari 2003 @ 12:17:32 #11
45331 Serradon
pi_8385047
Dat is inderdaad heel mooi als het zo heeft kunnen gaan. Vooral omdat jij er ook vrede mee hebt op deze manier. Ik vind het wel moeilijk om haar dit te vertellen aangezien ze al redelijk onzeker is.
pi_8385203
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:17 schreef Serradon het volgende:
Dat is inderdaad heel mooi als het zo heeft kunnen gaan. Vooral omdat jij er ook vrede mee hebt op deze manier. Ik vind het wel moeilijk om haar dit te vertellen aangezien ze al redelijk onzeker is.
Oh onzeker, don't get me started... Dat was ik ook heel erg, wij waren nl. al jaren vrienden en ik wist hoeveel hij van haar had gehouden en hoe erg hij haar al maanden miste, dus ik was altijd bang dat ik het niet haalde bij haar. Maar zelfs mij heeft hij gerust weten te stellen
Maar goed, het is voor je vriendin misschien beter als je dit nog even niet vertelt, totdat je zelf wat meer zekerheid hebt. Dan kun je er tenminste bij zeggen dat je, ondanks het feit dat je nog aan je ex denkt, helemaal zeker weet dat je voor je vriendin wilt gaan. Dat zal haar in ieder geval enorm geruststellen. Als ze weet dat het niets is waar ze zich zorgen over hoeft te maken, kan zij ook accepteren dat jij nog wel eens aan je ex denkt
Are you pondering what I'm pondering?
pi_8385647
het is ook niet niks 6 jaar, het is heel logisch dat je daar aan denkt, en ja het heeft gewoon ff tijd nodig voordat je haar uit je hoofd kan zetten,je houd haar absoluut niet aan het lijntje,je kan dat pas noemen als je nog daadwerkelijk iets met je ex heb, ik zou het haar wel misshicen ff vertellen dat je het er nog moeilijk mee hebt, ligt eraan hoe zij het opvat natuurlijk, maar misshicen is het ook ff te snel gegaan dat je ineens wat met dat ander meisje kreeg, en je bent al die 6 jaar je ex gewend in doen en laten, kijk das natuurlijk ff nieuw als dat ineens veranderd, gun het wat tijd, en geef haar zeker een kans,zodat je er later geen spijt van heb dat dat ook mislukt is, ik wens je veel succes
  maandag 10 februari 2003 @ 13:03:17 #14
45331 Serradon
pi_8385924
Bedankt allemaal.
Ik hou het nog even voor me en ga er gewoon voor.
  maandag 10 februari 2003 @ 13:04:45 #15
16801 Orkaantje
I aM an Evil MotherFucker
pi_8385956
hebik ook last van moet ik eerlijk zeggen

Het blijft vreten en ik ben bang dat als me ex voor de deur zou staan dat ik haar zo terug zou nemen terwijl het niet eelrijk is tegenover me huidige vriendin triest maar waar terwijl ik voor haar wel gevoelens heb maar niet zo sterk als voor me ex.

kheb het daar ook hele moeilijk mee en kweet ook niet wat ik moet doen

succes

Liefde is het eerste sprookje wat eindigt met er was eens
pi_8386198
Ik denk dat je jezelf nog wel tegen komt en op dat moment weet je wel wat het beste is.... Ik zou het iig nog even een tijdje aankijken, het is niet verstandig om het nu uit te maken en om er dan later spijt van te krijgen..
Maar als je na verloop van tijd (zeg een maand, twee maanden) nog steeds zit met die twijfels, dan moet je bij jezelf gaan nadenken of jullie relatie toekomst heeft. Want al wil je niet terug naar je ex, het feit dát je twijfelt zou een fout teken kunnen zijn...
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_8388581
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:14 schreef DrPurno het volgende:
Sinds januari is maximaal 5 weken....
5 weken versus 6 jaar
Geef haar ff de kans zou ik zeggen....
  maandag 10 februari 2003 @ 16:29:22 #18
31186 0_o
See my shadow changing
pi_8391033
Ik vind de titel een beetje fout.
You're lying to your self again, suicidal imbecile
  dinsdag 11 februari 2003 @ 16:02:53 #19
27581 Caludia
Deef moet ik weer onder t buro
pi_8414323
niets is erger dan iemand in je hoofd en hart houden maar zoals het oude spreekwoord luid: tijd heelt alle wonden
kvin alleen wel dat je huidige vriendin over je ex moet weten <maar goed wie ben ik )
Een beetje vreemd maar wel lekker some people don't care how much you know until they know how much you care
  dinsdag 11 februari 2003 @ 16:11:15 #20
45331 Serradon
pi_8414534
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:02 schreef Caludia het volgende:
niets is erger dan iemand in je hoofd en hart houden maar zoals het oude spreekwoord luid: tijd heelt alle wonden
kvin alleen wel dat je huidige vriendin over je ex moet weten <maar goed wie ben ik )
Ze weet wie me ex is en hoe lang ik met haar gegaan ben. Ze weet alleen niet hoe ik me voel....
pi_8418760
Toen ik mijn vriend ontmoette had hij nog een vriendin, en toen het was tussen ons werd heeft hij ook eerlijk gezegd dat hij nog wel wat voor haar voelde. Ik werd er HEEL onzeker van, maar ik ben zo blij dat hij daar eerlijk in was. We zijn nu 2,5 jaar samen en ik wist na een half jaar tenminste ook dat ik hem kon geloven toen hij zei dat hij nooit meer aan haar dacht.
Dus: als ik jou was zou ik eerlijk zijn, bovendien is het ook makkelijker voor jou als je erover kan praten.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 20:22:01 #22
27581 Caludia
Deef moet ik weer onder t buro
pi_8420471
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:14 schreef Guppi het volgende:
Toen ik mijn vriend ontmoette had hij nog een vriendin, en toen het was tussen ons werd heeft hij ook eerlijk gezegd dat hij nog wel wat voor haar voelde. Ik werd er HEEL onzeker van, maar ik ben zo blij dat hij daar eerlijk in was. We zijn nu 2,5 jaar samen en ik wist na een half jaar tenminste ook dat ik hem kon geloven toen hij zei dat hij nooit meer aan haar dacht.
Dus: als ik jou was zou ik eerlijk zijn, bovendien is het ook makkelijker voor jou als je erover kan praten.
EENS!!
Een beetje vreemd maar wel lekker some people don't care how much you know until they know how much you care
  woensdag 12 februari 2003 @ 14:12:12 #23
45331 Serradon
pi_8435121
Gezegd maar ze reageerd er niet echt op..... Ze praat er een beetje overheen alsof ze het niet wilt weten.
  woensdag 12 februari 2003 @ 14:46:36 #24
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_8436024
iemand waarmee je 6 jaar samen bent geweest vergeet je niet zomaar.. je zult voor haar ook nog wel gevoelens houden, maar geef je nieuwe vriendin een kans, je zegt dat ze heel lief etc is, het heeft tijd nodig
ik vind niet dat je haar aan het lijntje houd maar wel dat je eerlijk moet zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')