ieuw, dat vind ik nog goorder dan met je schoenen aan op die bank, aan je tenen frutten..en dan de afgepullikte frustels zeker aan de bank smeren....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zit heerlijk aan haar tenen te frutten
misschien brengt ze JW zo nog een biertje
ze heeft zelf nog geen droomsap.....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze laten haar ook wel vaak in beeld zien.
Ik heb er geen medelijden mee.
Ze kan lekker op bed gaan liggen, neem een lepel droomsap en slapen maar.
Klaar.
jw mag toch gewoon zelf gaan zitten waar hij wil. Die zit lekker met Jeff in de blauwe stoelen te kletsenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:52 schreef woxxel het volgende:
Ja ze is wel apart. Maar haar eigen groepje laat haar wel barsten zo.
Jw zou op z'n minst bij d'r kunnen xitten. T is zijn maatje en als ie nadenkt wel zijn extra stem.
Gisteren likte ze uitgebreid aan haar vingers en met diezelfde vingers stopte ze iets van ui tussen een broodje, 2 seconden later.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:53 schreef Verida het volgende:
[..]
ieuw, dat vind ik nog goorder dan met je schoenen aan op die bank, aan je tenen frutten..en dan de afgepullikte frustels zeker aan de bank smeren....
lolquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:46 schreef woxxel het volgende:
Ik vind t wel heel hard naar Esther toe dit.
Als ik mijn moeder zo zag zitten alleen op de bank zou ik gaan roepen dat ze naar huis moet komen.
Ik vind t zielig en jw is een klootzak
Met een stoel en een biertje komt hij dat jaar wel door, daarom gunt hij iedereen niets wat geld kost.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Maar het maakt me allemaal niks uit"
Ze mag gewoon van JW nemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:54 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft zelf nog geen droomsap.....
Die enge grijns ook op het gezicht van estherquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:58 schreef puzziepie het volgende:
Esther lult zich vast
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |