jeezzzzquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Esther vindt dat menstruatie spullen dan ook met eigen geld gekocht moet worden, want die heeft zij niet nodig.
Tang
ik reken hem foutquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef Aggie46 het volgende:
Esther: er is altijd een wet in de mazen waar door we er heen kunnen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Esther vindt dat menstruatie spullen dan ook met eigen geld gekocht moet worden, want die heeft zij niet nodig.
Tang
Compleet zuur en vergiftigdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Tang
Wat een kreng.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Tang
Dit is gewoon sneu gedrag van een zure kleuter van 57quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Tang
Onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
ZOe als ik manager wordt en Kim
gaat Ice dan op mij?
die is ook ziek hoor
Dat hoorde ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het heel raar dat Gert er zo maar achteraan loopt
die wordt helemaal gek
Babs
Dat zien mensen dan toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
het zou me niks verbazen als Esther snachts stiekem in bed gaat liggen bij JW
die is biertjes aan het voeren nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |