quote:13 in dozijn bedoel ik mee dat je site niet veel bijzonder is qua dedsign. Beetje middle off the road pagina.
Op vrijdag 28 februari 2003 13:50 schreef Turismo het volgende:
Bedankt Redman! hier hebben we wat aan.![]()
de volgende keer eerst mijn bericht goed lezen, voordat je je commentaar uit barst.
Het is een demo, dus ook aan de tekst is nog niet veel gedaan, het staat er dus aleen voor "opvulling"
desgin => 13 in een dozijn?? hoezo, ik heb geen site kunnen vinden die super op de onze lijkt.
quote:Dat is toch prima, wij samen kunnen de mooiste pagina's maken. De pagina zelf hoeft niet zo goed te zijn, als we de eerste klant hebben dan moeten mensen maar in de portofolio gaan kijken wat wij kunnen.
Op vrijdag 28 februari 2003 13:59 schreef Redman het volgende:[..]
13 in dozijn bedoel ik mee dat je site niet veel bijzonder is qua dedsign design. Beetje middle off the road pagina.
quote:Kan 2 dingen betekenen:
Op vrijdag 28 februari 2003 13:50 schreef Turismo het volgende:
design => 13 in een dozijn?? hoezo, ik heb geen site kunnen vinden die super op de onze lijkt.
Wat denk jij?
En mja. Ga eens werken aan public relations of manieren om jezelf te presenteren. Denk niet dat je klant het een fuck kan interesseren hoe je het maakt; als het maar werkt en je brengt of kunt brengen wat zij zoeken. En let wat meer op je spelfouten. Ontbreken er hier ook niet genoeg.
quote:Als je zegt dat je samen de mooiste pagina's kunt maken waarom is Your Pixel dan geen afspiegeling van wat je kan? Het is immers het visitekaartje van je bedrijfje en zolang je geen klanten hebt valt er in het portfolio weinig te zien, dus kijken potentiele klanten naar de website van Your Pixel als referentie.
Op vrijdag 28 februari 2003 14:03 schreef Turismo het volgende:[..]
Dat is toch prima, wij samen kunnen de mooiste pagina's maken. De pagina zelf hoeft niet zo goed te zijn, als we de eerste klant hebben dan moeten mensen maar in de portofolio gaan kijken wat wij kunnen.
Dus waarom laat je niet zien wat je kan?
quote:Waarom laadt 'ie elke link opnieuw? Je kunt beter dan met iframes werken, dan scheelt laadtijd. De banner bovenaan vind ik erg leuk en origineel, maar de inhoud vind ik erg saai. De site moet het vrijwel alleen maar van de bovenste banner hebben, qua leukheid.
Op vrijdag 28 februari 2003 13:05 schreef Turismo het volgende:
oke, ik ben bezig met een vriend om een design bedrijfje op te starten. Nu ben ik alvast aan de layout begonen, en dit is slechts een demo. Wat vinden mensen ervan, spreekt het je aan als je er een beetje op kijkt, ect.Egggg bedankt
Als je een designbedrijfje wilt starten, dan moet je toch echt een site hebben die representatief is voor het werk wat je aflevert.
Verder (even inhoudelijk) wil ik nog even kwijt; je hebt er "zomaar" wat tekst op gezet, maar als dit echt de prijzen zijn die jullie hanteren, zijn jullie wel heel erg goedkoop. Doe eerst eens wat marktonderzoek, of vraag iemand die verstand heeft van marketing om je te helpen bij het starten van je bedrijfje. En bedrijfsplan zou bijvoorbeeld al een stuk kunnen helpen, aangevuld met een communicatieplan en een huisstijlhandboek
Succes!
quote:Ja ook ik kan een foutje maken met typen, maar maak je daar verder maar niet druk om dat gebeurt wel eens als ik snel typ, kijk liever eerst eens naar je eigen typwerk.
dedsign design
quote:Dat is precies wat ik bedoel.
Op vrijdag 28 februari 2003 14:13 schreef Redman het volgende:[..]
Ja ook ik kan een foutje maken met typen, maar maak je daar verder maar niet druk om dat gebeurt wel eens als ik snel typ, kijk liever eerst eens naar je eigen typwerk.
Maar ik zal kijken wat we alemaal nog kunnen veranderen
quote:Er is wel een verschil tussen consequent en constant fouten maken (zowel schrijffouten als foute zinsconstructies) dan sporadisch een foutje maken.
Op vrijdag 28 februari 2003 14:28 schreef Turismo het volgende:[..]
Dat is precies wat ik bedoel.
![]()
Maar ik zal kijken wat we alemaal nog kunnen veranderen
quote:Als je een link naar een portofolio maakt, dan kun je het helemaal wel vergeten als bedrijfje....
Dat is toch prima, wij samen kunnen de mooiste pagina's maken. De pagina zelf hoeft niet zo goed te zijn, als we de eerste klant hebben dan moeten mensen maar in de portofolio gaan kijken wat wij kunnen.
quote:Wij begrijpen elkaar. Begrijp dan dat ik er aleen wat content in heb geplaats ter opvulling. Wat er staat is niet belangerijk, het gaat nu aleen om de layout. Niet de totale site.
Op vrijdag 28 februari 2003 14:36 schreef Redman het volgende:[..]
Er is wel een verschil tussen consequent en constant fouten maken (zowel schrijffouten als foute zinsconstructies) dan sporadisch een foutje maken.
quote:Ik zal wachten met mijn oordeel totdat je de echte content erop hebt staan. Wanneer is dat gepland?
Op vrijdag 28 februari 2003 14:41 schreef Turismo het volgende:[..]
Wij begrijpen elkaar. Begrijp dan dat ik er aleen wat content in heb geplaats ter opvulling. Wat er staat is niet belangerijk, het gaat nu aleen om de layout. Niet de totale site.
quote:Nog niet, maar we zijn er mee bezig.
Op vrijdag 28 februari 2003 14:44 schreef Redman het volgende:[..]
Ik zal wachten met mijn oordeel totdat je de echte content erop hebt staan. Wanneer is dat gepland?
quote:Zeker wel.
Op vrijdag 28 februari 2003 15:10 schreef Christine het volgende:
Turismo > mijn tips niet gelezen
quote:Ik zie de kut banner nog steeds.
Op vrijdag 28 februari 2003 16:30 schreef Turismo het volgende:
Heb de site tot nu toe even bij gewerkt. En heb de k*t banner weg gehaalt.
bijvoorbeeld:
code:Een rooskleurige design toekomst zie ik niet zo voor me voor jullie. Sorry.<table width="100%">
<tr>
<td width="2%">::</td>
<td width="98%" rowspan="8">Februari 28, 2003
<p>Welkom op de nieuwe web site van Your Pixel. De design site die voor
iedereen die wel een leuke site kan gebruiken, voor thuisgebruik, maar ook
zakelijk. Zoekt u een design bedrijf voor uw home page. kies dan direct
voor Your Pixel. Wij leveren de goedkoopste service. Dan krijgt u waar
voor uw geld.</p>
<p>Voor meer informatie kunt u kijken bij de navigatie, daar kunt u
informatie vinden over onze tarieven, en ook een stukje over onze
werkwijze. En natuurlijk hoe u de site dan uiteinderlijk in handen krijgt.</td>
</tr>
<tr>
</tr>
<tr>
</tr>
<tr>
</tr>
<tr>
</tr>
<tr>
</tr>
<tr>
</tr>
<tr>
</tr>
</table>
quote:Dat TK ding kan je ook uitzetten.
Op vrijdag 28 februari 2003 16:47 schreef Turismo het volgende:
Ik heb de banner op de site zelf weg gehaalt bedoel ik.
quote:hoe
Op vrijdag 28 februari 2003 16:58 schreef sop het volgende:[..]
Dat TK ding kan je ook uitzetten.
quote:Even bij dot.tk inloggen en hem uitzetten
Op vrijdag 28 februari 2003 17:01 schreef Turismo het volgende:[..]
hoe
quote:Aha, ik zal kijken wat ik kan doen.. Anders nog tips, iemand?
Op vrijdag 28 februari 2003 12:12 schreef buxx het volgende:[Wat vinden jullie nog meer van mij site? Gamelimits en het forum?]
Persoonlijk vindt ik het te donker. En die blauwe letters op de zwarte achtergrond, komen niet lekker over.
quote:Hoeveel bezoekers heb je per dag?
Op vrijdag 28 februari 2003 19:46 schreef lesley het volgende:
wat vinden jullie van www.mediawereld.com ?
lijken we teveel op fok?
graag serieuze reactie's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |