quote:Zeer profi... Mooie vormgeving !
Op maandag 24 februari 2003 15:22 schreef BOMS® het volgende:
Gisteren zo goed als afgerond en online gezet, dus nu ben ik wel benieuwd naar de reacties van het grote publiek.De site bestaat uit Flash en HTML/PHP en is grotendeels dynamisch. Er zit een behoorlijk uitgebreid CMS achter dat ik jullie helaas niet kan laten zien aangezien dat password protected is en de opdrachtgever het vast niet zo leuk vindt als ineens alle teksten zijn veranderd.
De teksten bij 2 sponsors moeten nog komen.
Opmerkingen en suggesties zijn welkom, de URL is http://www.robertdoornbos.com
http://www.soft-trax.com/webdesign.gif
Muchos thankos in advancos!
quote:ding brande m'n slaperige ogen uit
Op dinsdag 25 februari 2003 22:33 schreef Alter_Ego het volgende:
Wat vinden julliue van mijn site? www.gamelimits.nl? En heeft iemand tips hoe ik aan meer leden kan komen?
quote:de punt van de 4e oranje wieber klopt niet.
Op dinsdag 25 februari 2003 22:26 schreef CJ_S het volgende:
Ik heb een design gemaakt voor m'n nieuwe website. Willen jullie even kijken en op- en aanmerkingen eventjes intikken en posten?http://www.soft-trax.com/webdesign.gif
Muchos thankos in advancos!
Ik zit weer es met een probleem dat de tabellen niet goed op elkaar aansluiten...
Kijk ff hier:
http://www.mazooka.nl/test/index.html
Het is een voor mij zeer experimentele opzet van een website, omdat ik zowel met stylesheets heb gewerkt (voor het eerst) als met iframes (ook voor het eerst) en dat gecombineerd in frames en tabellen (waar ik ook niet zo supergoed in ben.....)
Dus wie helpt mij even? Het moet iig één geheel vormen, de site.
quote:Wat bedoel je met 'de punt klopt niet'?
Op woensdag 26 februari 2003 00:09 schreef Roonaan het volgende:[..]
de punt van de 4e oranje wieber klopt niet.
Anyway. Er gaan nog een aantal wijzigingen komen. Op 800x600 zijn de wiebers te groot en neemt de kop te veel ruimte in. Dat gaat dus een stukkie kleiner worden. Daarnaast worden de menu-items en de header text nog aangepast (nieuw font).
Thanks go to you Roonaan!
quote:Jaja, ik was aan het klooien, en zag uiteindelijk door de bomen het bos niet meer. Ik heb hem nu gewoon in frames gezet, maar waarom zit nu het onderste tabelletje niet recht onder de rest??
Op woensdag 26 februari 2003 19:00 schreef CJ_S het volgende:
Christine,
Ik zie niet in waarom je uberhaupt iframes gebruikt. En welke spacing bedoel je? Mij een beetje te veel verschillende (i)frames door elkaar om een goed idee te krijgen.
quote:Omdat scrolling="auto" in dat frame staat.
Op woensdag 26 februari 2003 20:56 schreef Christine het volgende:[..]
Jaja, ik was aan het klooien, en zag uiteindelijk door de bomen het bos niet meer. Ik heb hem nu gewoon in frames gezet, maar waarom zit nu het onderste tabelletje niet recht onder de rest??
http://www.mazooka.nl/test/index.html
quote:jammer dat ik er zo weinig mee kan als je het niet onderbouwt.
Op woensdag 26 februari 2003 21:21 schreef Roonaan het volgende:
vind het lelijk.
quote:Heeeeeee
Op woensdag 26 februari 2003 21:07 schreef haaahaha het volgende:[..]
Omdat scrolling="auto" in dat frame staat.
Ik heb je gemist
quote:Bij het klikken op de link krijg ik eerst blank en dan na een refresh pas je site (zowel gisteren en daarnet)
Op woensdag 26 februari 2003 21:19 schreef hercules het volgende:
Ik heb Yabbse op mijn servertje geinstalleerd en het design een beetje aangepast. Graag op- en aanmerkingen, tips en punten van kritiek!
Oranje titels vallen weg
Kolommen Onderwerpen en Berichten zorgen ervoor dat het forumoverzicht niet kloppend oogt.
Het info center neemt meer ruimte in beslag dan het forum zelf..
De kop van elke bericht 'Re: Hoi << Antwoord #4 enz' trekt meer dan het eigenlijke bericht.
De zoekmachine heeft een afwijkende breedte t.o.v. de rest van het forum. 'Vink alles aan' is een loze vink bij 2 opties. 'Uren + Dagen' mag wmb 'Dagen + Uren' worden. Er mag een zoekknop verder omhoog als je niet al die opties wilt gebruiken.
Maar goed dat is maar meningen.
ps. niet ergs: registreren -> 'beeheerders'
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 21:21 schreef Roonaan het volgende:
vind het lelijk. tip: bouw geen forum. zijn er genoeg.
quote:danku daar kan ik wat mee!
Op donderdag 27 februari 2003 09:09 schreef Roonaan het volgende:[..]
Bij het klikken op de link krijg ik eerst blank en dan na een refresh pas je site (zowel gisteren en daarnet)
Oranje titels vallen weg
Kolommen Onderwerpen en Berichten zorgen ervoor dat het forumoverzicht niet kloppend oogt.
Het info center neemt meer ruimte in beslag dan het forum zelf..
De kop van elke bericht 'Re: Hoi << Antwoord #4 enz' trekt meer dan het eigenlijke bericht.
De zoekmachine heeft een afwijkende breedte t.o.v. de rest van het forum. 'Vink alles aan' is een loze vink bij 2 opties. 'Uren + Dagen' mag wmb 'Dagen + Uren' worden. Er mag een zoekknop verder omhoog als je niet al die opties wilt gebruiken.
Maar goed dat is maar meningen.
ps. niet ergs: registreren -> 'beeheerders'
quote:Andere nog tips? (Complimenten zijn leuker
Op woensdag 26 februari 2003 00:09 schreef Roonaan het volgende:[Wat vinden julliue van mijn site? www.gamelimits.nl? En heeft iemand tips hoe ik aan meer leden kan komen?]
ding brande m'n slaperige ogen uit
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 21:19 schreef hercules het volgende:
Ik heb Yabbse op mijn servertje geinstalleerd en het design een beetje aangepast. Graag op- en aanmerkingen, tips en punten van kritiek!
quote:tja... zeer irritant is dat ja, iemand idee hoe dat op te lossen?
Op donderdag 27 februari 2003 09:09 schreef Roonaan het volgende:[..]
Bij het klikken op de link krijg ik eerst blank en dan na een refresh pas je site (zowel gisteren en daarnet)
quote:Wat mij al tijden stoort aan die site en me daar dus weghoudt.
Op donderdag 27 februari 2003 09:49 schreef flat_erik het volgende:
Wat vinden we hier van het ontwerp van www.nachtbar.nl
quote:*grinz*
Op donderdag 27 februari 2003 10:09 schreef Roonaan het volgende:
Oe! Nu gaan we het krijgen.. kom maar kom maar kom maar:
http://www.roonaan.nl/dev/
quote:Geen idee. maar applet ga ik eerst local afmaken en daarna public. (url van local heb je toch?)
Op donderdag 27 februari 2003 10:10 schreef Knut het volgende:[..]
*grinz*
Hoe lang wordt java gecached ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |