abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8866445
ik zie dat er al iemand dingen aan het wegpleuren is
  dinsdag 4 maart 2003 @ 19:50:12 #252
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8866748
Ik ben dus nog steeds aan het werken aan mijn 7th Heaven website (dat is een site over een televisieserie) maar ik wil de site veel interactiever maken. Op dit moment is het een site die heel eenzijdig informatie aanbiedt, het enige interactieve is het gastenboek momenteel.

Hoe kan ik mijn site veel interactiever maken?? Iemand tips??

pi_8868965
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:50 schreef Christine het volgende:
Ik ben dus nog steeds aan het werken aan mijn 7th Heaven website (dat is een site over een televisieserie) maar ik wil de site veel interactiever maken. Op dit moment is het een site die heel eenzijdig informatie aanbiedt, het enige interactieve is het gastenboek momenteel.

Hoe kan ik mijn site veel interactiever maken?? Iemand tips??

Er staat geen linkje bij. (en je homepage gaat over Jeanette).
Maar goed, wat idtjes:
  • een forum
  • een "schrijf je eigen aflevering" gedeelte
  • een poll

dinsdag 4 maart 2003 @ 21:40:04 #254
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8869740
Oja sorry het linkje:

http://www.zevendehemel.cjb.net

Ik ben nu bezig met het maken van een forum voor op de site...

Op andere (engelstalige) websites over dezelfde televisieserie zijn er vaak dingen als "fan fiction" en bloopers die je zelf in kunt sturen. Ik denk dat een forum ook al een eind helpt om de site interactief te maken.

pi_8871758
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:35 schreef sop het volgende:

[..]

Ik mag scriptjes aanmaken in de reacties. Dat zou ik even onderhanden nemen.
Overigens: ik kan mijn berichten niet editen. Dus je R.Kelly lyrics zijn een tikkie verneukt.

ow jij was die haha ik zat al iemand op msn uit te schelden dat ie moest kappen met zn javascript... mjah dat komt nog wel dat eruit filteren het ging mij ff om de layout.. dit is zegmaar de eerste keer dat ik met css werk
  Moderator dinsdag 4 maart 2003 @ 23:09:05 #256
42184 crew  DaMart
pi_8872449
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 11:18 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Ziet er geinig uit. Beetje standaard, maar dat heb je altijd met forums.

Ik zou die buttons rechtsboven een mouse-ouver meegeven. Dat leukt het een beetje op.

Hm... tijdens het maken van de lay-out had het ook een onmouse over daar voor de tekst. Misschien ook wel leuk (waarschijnlijk bedoelde je dat ook) als die hele button oplicht of zo.... bedankt voor de tip iig.
  woensdag 5 maart 2003 @ 10:00:14 #257
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8878041
vol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')