quote:Leuke site! Grappige animaties bovenin en best veel info, enige probleem is dat ik geen coctails mag drinken (14
Op zaterdag 1 maart 2003 00:46 schreef coldplay het volgende:
Nu ook ecardsAls iemand nog supercocktails weet...Ik ben nooit te beroerd om ze uit te proberen
thx
quote:Die ip logger wordt wel for your eyes only?
Op zaterdag 1 maart 2003 13:01 schreef Ribert het volgende:
Niet echt site checking nodig maar ik heb heb gewoon ff een paar hits nodig op mijn iplogger te testen. www.ribert.cjb.net voor hit. En www.ribert.cjb.net/hit/hit.php voor het resultaat.thx
quote:Nee hoor..die had ik er in de tweede link bijgegeven. (is that a bad thing?)
Op zaterdag 1 maart 2003 16:04 schreef CrashOne het volgende:[..]
Die ip logger wordt wel for your eyes only?
Hij werkt, alleen nog een bug waarbij hij dubbel logt..maar dat kan ik wel verhelpen. Thx iedereen...
Wat vinden jullie van dit opzetje ??
voor een kledingwinkel die de collectie straks op internet wil hebben staan
dit is een eerste opzetje
het logo heb ik er even afgehaald
deze stond linksboven in de hoek
dit ivm met het niet mogen vrijgeven van welke winkel het is
graag reacties
quote:Echt mooi kan ik het niet vinden, wel is het erg gemakkelijk om alles op te zoeken. G0ed menutje dus.
Op zondag 2 maart 2003 16:55 schreef vectorboy het volgende:
[afbeelding]voor een kledingwinkel die de collectie straks op internet wil hebben staan
dit is een eerste opzetjehet logo heb ik er even afgehaald
dit ivm met het niet mogen vrijgeven van welke winkel het isgraag reacties
-edit-
ff een update met meer pagina's:
link
[Dit bericht is gewijzigd door vectorboy op 02-03-2003 22:05]
is net af, heb het gerestyled, wat vind je er van? ik doe het maar voor de lol maar wil eventueel nog dingen veranderen.
quote:Man @ work toevallig??
Op zondag 2 maart 2003 16:55 schreef vectorboy het volgende:
[afbeelding]voor een kledingwinkel die de collectie straks op internet wil hebben staan
dit is een eerste opzetjehet logo heb ik er even afgehaald
dit ivm met het niet mogen vrijgeven van welke winkel het isgraag reacties
Ooh neej ik dacht aan men @ work door de kleur groen die je begruikt maar men @ work verkoopt al die merken niet die ik je 2e link staan maar het ziet er wel verzichtelijk en proffesioneel uit...
quote:Hier mag wmb nog veel aan gedaan worden. De aanbiedingen-pagina vind ik ronduit niet mooi en ook niet overzichtelijk. Ik denk dat je qua design er veel meer aan had kunnen doen.
Op zondag 2 maart 2003 23:23 schreef _kim_ het volgende:
http://www.wisselinktweewielers.nlis net af, heb het gerestyled, wat vind je er van? ik doe het maar voor de lol maar wil eventueel nog dingen veranderen.
quote:Ik vind de kleurencombinatie niet zo mooi, maar het ziet er wel verzorgd uit
Op zaterdag 1 maart 2003 21:51 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
http://www.xlr-8.nl/fokitWat vinden jullie van dit opzetje ??
quote:nou ik ben niet gigantisch goed en vond dit al een prestatie op zich
Op maandag 3 maart 2003 10:27 schreef Roonaan het volgende:[..]
Hier mag wmb nog veel aan gedaan worden. De aanbiedingen-pagina vind ik ronduit niet mooi en ook niet overzichtelijk. Ik denk dat je qua design er veel meer aan had kunnen doen.
heb je een aantal ideeen ofzo? aanbieding pagina is gewoon een opsomming, kan inderdaad wel mooier.
Mijn vraag is eigenlijk of hij het met Netscape ook doet.
En eventuele opmerkingen over de vormgeving.
http://www28.brinkster.com/kennisbank/wishdome/main.asp
(overigens zijn popups zoals die van de nieuwtjes en de beslisbomen nog niet in de nieuwe layout gegoten).
quote:Ziet er geinig uit. Beetje standaard, maar dat heb je altijd met forums.
Op zondag 2 maart 2003 17:00 schreef DaMart het volgende:
Een nieuw forum dat ik heb gemaakt en vanaf vandaag operationeel is. Het onderwerp van het forum is film & tv. Graag commentaar.
Ik zou die buttons rechtsboven een mouse-ouver meegeven. Dat leukt het een beetje op.
quote:This page cannot be displayed.
Op maandag 3 maart 2003 23:37 schreef ErikN het volgende:
Ik ben bezig een weblog te maken, er werkt eigenlijk nog niks het gaat dan ook om de layout. Wat vinden jullie ervan? Ik zit zelf met het probleem om de beginpagina te vullen. De rest kan ik zelf wel verzinnen. Net zoals de fok weblog is ook mijn beginpagina saai, ik zou niet weten wat je er neer moet zetten.
Ik zou de voorpagina gewoon meteen beginnen met de logs die je hebt. Net zoals retecool.com en volkomenkut.com
quote:Die van de nieuwtjes nu wel.
Op maandag 3 maart 2003 13:13 schreef sop het volgende:
http://www28.brinkster.com/kennisbank/wishdome/main.asp(overigens zijn popups zoals die van de nieuwtjes en de beslisbomen nog niet in de nieuwe layout gegoten).
quote:Arrestatie 'brein aanslagen 11 september'
Op dinsdag 4 maart 2003 15:06 schreef lesley het volgende:
nu heb ik nog geen zerieuze reactie........
www.mediawereld.com wat moet er anders????
-klik-
Error: document not found.
quote:Arrestatie 'brein aanslagen 11 september'
Op dinsdag 4 maart 2003 15:37 schreef Roonaan het volgende:[..]
Arrestatie 'brein aanslagen 11 september'
Bron: www.ld.nl-klik-
Error: document not found.
-klik-
Ik zie hem gewoon.
Maar ik vind de layout niet zo mooi. En dan met name de kleuren.
Verder is het wat onduidelijk als je in het weerbericht zit hoe je weer naar het nieuws kan gaan. Je zou de knop "Home", beter kunnen hernoemen naar "nieuws".
Verder is het reactie gedeelte niet zo overzichtelijk omdat het nieuwsbericht er niet bij staat. Ik zou het betreffende nieuwsbericht bovenaan de reacties zetten, of de reacties standaard onder het nieuwsbericht (zie FOK!).
Als je op het logo van Mediawereld.com klikt kom je weer op de redirect pagina. Je zou daar beter een link naar de nieuws pagina van kunnen maken, aangezien dat je 'home' is.
Hebben jullie (Lesley Lemmens en William Lauvenberg) dit zelf gemaakt of is dit een nieuws+reactie script?
quote:Ik mag scriptjes aanmaken in de reacties. Dat zou ik even onderhanden nemen.
Op maandag 3 maart 2003 23:37 schreef ErikN het volgende:
Ik ben bezig een weblog te maken, er werkt eigenlijk nog niks het gaat dan ook om de layout. Wat vinden jullie ervan? Ik zit zelf met het probleem om de beginpagina te vullen. De rest kan ik zelf wel verzinnen. Net zoals de fok weblog is ook mijn beginpagina saai, ik zou niet weten wat je er neer moet zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |