Ze weet donders goed wat ze doet en hoe ze het moet doen.quote:
een lompe boer is het, maar net niet lomp genoeg om haar aan te spreken dan komt de luiheid weer om de hoek kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:55 schreef Setje72 het volgende:
Vind JW een slap geval...hij durft wel want hij heeft scheit aan haar maar is gewoon gemakzuchtig
Het is een grote poppenkast.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Ik zou dat spelletje niet kunnen spelen
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:58 schreef Kakadylo het volgende:
JW vindt Esther 'gewoon lekker makkelijk'
misschien kan Isaac even de ragebol er door halenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:58 schreef Charmian het volgende:
ik zie janet bukken, ik mag hopen dat ze iets van een kort broekje onder dat geval aan heeft
te veel rommel, dat kan die ragebol niet aanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan Isaac even de ragebol er door halen
Dus datquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
een lompe boer is het, maar net niet lomp genoeg om haar aan te spreken dan komt de luiheid weer om de hoek kijken
Je gaat toch gek worden van die mutsquote:
blijkbaar JW nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat toch gek worden van die muts
Apartquote:
nee maar die stem nooit met groepjes mee ,doe haar ding met stemmenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:01 schreef greysbones het volgende:
Eunice vindt het plan niet echt geweldig geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |