mijn dochter is iets jonger maar totaal niet zoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou dat met de leeftijd te maken hebben, de constante behoefte om zulk soort gesprekken te voeren? mexx was ook zo
Ze hebben daar ook niet veel anders meer om over te praten dan over elkaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn dochter is iets jonger maar totaal niet zo
dan nog zou ze het niet doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook niet veel anders meer om over te praten dan over elkaar.
geen computer, geen tv, geen telefoon, geen vriendinnen, geen uitgaan, geen boeken, geen nieuws.
ah ja de kapsalonquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:43 schreef Loveable het volgende:
Jeff in de keuken, frikandellen in dunnen plakken aan het schaven met de kaasschaaf
ik zou het inmiddels ook doen als ik daar zou zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:37 schreef greysbones het volgende:
Tiano is weer mensen aan het neerschieten
gaat GJ nu ook naar kamer 5?
tis meer dat het de 1 wordt kwalijk genomenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou het inmiddels ook doen als ik daar zou zitten
En dus ga je het seksleven van een ander bespreken? Laat ze over haar eigen seksleven vertellenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook niet veel anders meer om over te praten dan over elkaar.
geen computer, geen tv, geen telefoon, geen vriendinnen, geen uitgaan, geen boeken, geen nieuws.
Ze heeft daar geen seksleven, dus dat lijkt me vrij onhandig.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dus ga je het seksleven van een ander bespreken? Laat ze over haar eigen seksleven vertellen
ik zie het anderen inderdaad ook doen, ik neem er bij niemand aanstoot aan. zeker ook omdat je niet ziet wat de 'andere kant' doet. Stemmingmakerij van de regie imo.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis meer dat het de 1 wordt kwalijk genomen
en de ander niet
die gast is van alle markten thuisquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:45 schreef pingu66 het volgende:
Mattinheeft echt talent ( dj booth) .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |