quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ook gewoon allebei dezelfde he
Of heeft ie er 2 besteld op verschillende sterktequote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ook gewoon allebei dezelfde he
Je wassen zonder zeep?????quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Zonder sokken???? Ze hebben niet voor niks sokken uitgevonden...
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Of heeft ie er 2 besteld op verschillende sterkte
Dat is ook onhandig, dan ziet hij niet welke sterkte bril het is als hij hem wil pakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Of heeft ie er 2 besteld op verschillende sterkte
Is op de gok .. zei mn oogarts ooit .. kosten geen drol..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Geen idee! Montuur is wel hetzelfde.
Vraag me wel af hoe ze de sterkte voor Erik bepaalde hebben.
Maakt niet zo heel veel uit , weet ik uit ervaring ..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook onhandig, dan ziet hij niet welke sterkte bril het is als hij hem wil pakken
Waarom dan 2 verschillende sterktes bestellen?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet zo heel veel uit , weet ik uit ervaring ..
Ja ik zie ze wel eens hangen bij de drogist, maar daar kun je eerst nog even proberen. De beste man deed het altijd met een loep en besteld op afstand nu een willekeurig gegokte sterkte?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Is op de gok .. zei mn oogarts ooit .. kosten geen drol..
Het is +2, handig voor iedereenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ik zie ze wel eens hangen bij de drogist, maar daar kun je eerst nog even proberen. De beste man deed het altijd met een loep en besteld op afstand nu een willekeurig gegokte sterkte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |