Gekke meid die Jolienquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat las ik in de cos , kan het me niet voorstellen dat je op het idee alleen al komt
top.. lieve groet rustige wachtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
@:StruisZVeugelT
Ben zelf op 201 geweest
Meneer snurkte wat, zetpil ging er zonder problemen in
Glaasje water staat naast het bed
Alles aangetekend
Groetjes
Team Amsterdam Zuid
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]dat weet ik wel zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Ben ik nu al weer van wachtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
top.. lieve groet rustige wacht
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]ze wil het, heeft het al gezegd, alle 4 de muren/ hoeken/ allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij gaat eraan...... de stoere knappe gast d'n enige mooieste bernt
ze moet nog wel een paar weken volhouden, er gaan eerst anderen denk ikquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze wil het, heeft het al gezegd, alle 4 de muren/ hoeken/ alles
hij gaat eraan...... de stoere knappe gast d'n enige mooieste bernt
ze komt ver, maar niet de eindstreep.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze moet nog wel een paar weken volhouden, er gaan eerst anderen denk ik
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze komt ver, maar niet de eindstreep.
gewoon zak cement daar, vulselnet als op haar gezicht
FEBO kan niet veel langer die zakken Goldband naar binnen blijven dragenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze moet nog wel een paar weken volhouden, er gaan eerst anderen denk ik
gelukkig is het geen leslie , die geen varf op heur smoel smeertquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
FEBO kan niet veel langer die zakken Goldband naar binnen blijven dragen
De eerste 2 stagiairs zijn al met rugklachten uitgevallen
dat meisje is net 25, is nog jonge godinquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien nog een tipje voor jolien en emmer renoband.
Om de plooien nog wat meer glad te strijken
gewoon omdat het kan,quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat kan die omgebouwde pisnicht niet goednep lul
Zorg je er wel ff voor dat je niet wéér de kunstgebitten van 201 én 205 verwisselt?? Koste de laatste keer een ruim half uur om die van 201 er bij 205 weer uit te krijgenquote:
had je niet met duimringquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan,
zwembroekcommando mac gyver
[ afbeelding ]
Das een grapje? Toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat meisje is net 25, is nog jonge godin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |