SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!
crap in = crap out![]()
Alle gevaccineerden? Nee, dat is nooit hier gezegd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:50 schreef capricia het volgende:
[..]
En we hebben nog die voorspellingen dat in oktober (schuift steeds een jaartje op) alle gevaccineerden dood neer zouden vallen.
En als ze 5G aan gaan zetten.
Maar we hebben allemaal die ontzettende overdrevende bangmakerij over de 'pandemie', (gebaseerd op dubieuse computer modellen) via politici,24/7 op internationale TV gezien/gehoord.
-Knip-
[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 24-02-2023 11:53:16 ]In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Oh, ik snap dat wel, die voorspelling is niet uitgekomen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Beetje glad half leeg type dus?
Er zijn 0 maatregelen meer. En waar iedereen hier zo bang voor was, dat afgenomen vrijheden niet meer terug komen, is niet bewaarheid.
Bijzonder dat je hier niet gewoon blij om kunt zijn.
Dat is natuurlijk niet leuk.
Eerst werd de pandemie voorgesteld als de inleiding van de Great Reset, waarbij alles zou veranderen en we in een QR code gestuurde wereld zouden gaan leven onder 1 wereldregering.
Maar inmiddels is de pandemie voorbij, wordt het eindelijk gezien als een griepje en zijn er geen maatregelen meer..
Dus de aanleiding om de wereld te resetten is weg.
The Great Reset is nu een soort Windows Update geworden.
Ipv een snelle herstart duurt het een eeuwigheid en daarna is er eigenlijk niets veranderd.![]()
Precies, ik heb dit niemand ooit zien beweren hier. Al die politici hebben wat onzin uitgekraamd om de mensen de stuipen op het lijf te jagen en dan nog die Build Back Better dat is ook een stille dood gestorven.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 01:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Alle gevaccineerden? Nee, dat is nooit hier gezegd.
Maar we hebben allemaal die ontzettende overdrevende bangmakerij over de 'pandemie', (gebaseerd op dubieuse computer modellen) via politici,24/7 op internationale TV gezien/gehoord.
-Knip-
[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 24-02-2023 11:54:13 ]Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
En wie zegt dat het allemaal gedaan is ?
Great Reset en Build Back Better veronderstellen een complete herschikking van onze maatschappij, vooral economisch.
En dat is momenteel nog volop aan de gang, cfr oorlog in oekr
Europa balanceert op de rand van een energiecrisis, die niet op te lossen valt met de verwarming een graadje minder te zetten of korter te douchen. Dit zal een weerslag kennen op verschillende vlakken van onze economie. Van falingen wegens onconcurrentieel, en dus meer werkloosheid tot transportproblemen en mss zelfs voedseltekorten. Het is op zo'n moment dat de Grote Oplossing zal komen.
Ondertussen werd al es uitgetest in hoeverre het gepeupel te controleren en te besturen is.
Die test is alvast glorieus geslaagd.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Net als de great reset. Ook niet echt gelukt tijdens corona.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, ik heb dit niemand ooit zien beweren hier. Al die politici hebben wat onzin uitgekraamd om de mensen de stuipen op het lijf te jagen en dan nog die Build Back Better dat is ook een stille dood gestorven.
Alles is gewoon weer zoals het was."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Oh, ik welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, ik heb dit niemand ooit zien beweren hier. Al die politici hebben wat onzin uitgekraamd om de mensen de stuipen op het lijf te jagen en dan nog die Build Back Better dat is ook een stille dood gestorven.
Het is zelfs direct tegen mij gezegd dat ik 2 jaar na vaccinatie zou overlijden.
Build back better, nooit begrepen waarom dat zo eng werd gevonden.
Maar uiteraard is dat op niets uitgelopen. Uiteindelijk valt alles toch weer terug in het oude.![]()
Ben ik opnieuw met je eens. Great Reset is nog altijd gaande en duurt nog wel even, inderdaad d.m.v. corona is gebleken hoe makkelijk mensen te besturen zijn en doen wat ze verteld worden en zich ook nog laten ophitsen. Zien we nu met die oorlog, het gros gelooft alles wat de algemene media hun erover vertelt dat is de heilige waarheid want owee, durf niet aan Mr Z te twijfelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:55 schreef UncleScorp het volgende:
En wie zegt dat het allemaal gedaan is ?
Great Reset en Build Back Better veronderstellen een complete herschikking van onze maatschappij, vooral economisch.
En dat is momenteel nog volop aan de gang, cfr oorlog in oekr
Europa balanceert op de rand van een energiecrisis, die niet op te lossen valt met de verwarming een graadje minder te zetten of korter te douchen. Dit zal een weerslag kennen op verschillende vlakken van onze economie. Van falingen wegens onconcurrentieel, en dus meer werkloosheid tot transportproblemen en mss zelfs voedseltekorten. Het is op zo'n moment dat de Grote Oplossing zal komen.
Ondertussen werd al es uitgetest in hoeverre het gepeupel te controleren en te besturen is.
Die test is alvast glorieus geslaagd.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
![]()
Ik weet nog niet of ik ga stemmen
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Bijzonder dat iedereen hier vaak over een kam wordt geschoren. Niet iedereen die hier komt of post denkt hetzelfde namelijk. Vind het altijd vreemd om te lezen dat me dingen gewoon worden toegeschreven. Ik heb namelijk nooit gedacht dat we onze vrijheden niet terug zouden krijgen en dat zijn er wel meer hier. Desondanks denk ik wel dat we langzaam, stapje voor stapje onze vrijheden zullen moeten inleveren. Dat er totale controle komt vanuit de overheden. Dit gaat jaren duren en een belangrijke stap hierin is dat contant geld gaat verdwijnen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Beetje glas half leeg type dus?
Er zijn 0 maatregelen meer. En waar iedereen hier zo bang voor was, dat afgenomen vrijheden niet meer terug komen, is niet bewaarheid.
Bijzonder dat je hier niet gewoon blij om kunt zijn.
Daarnaast heb ik net te horen gekregen dat ik mijn moeder niet mag bezoeken wegens een corona uitbraak in het verzorgingstehuis, dus helemaal terug naar normaal is het nog niet. En naar Amerika kan ik ook nog niet maar daar wordt ook aan gewerkt hoorde ik vorige week.To BG or not to BG!![]()
Oh, dus eerst zou "Covid-19: The Great Reset" tijdens de corona pandemie plaats vinden. Maar dat blijkt niet het geval geweest te zijn. En in plaats van gewoon blij te zijn dat de doemscenario's waarin je gelooft niet uitgekomen zijn, ga je wachten op de volgende crisis.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben ik opnieuw met je eens. Great Reset is nog altijd gaande en duurt nog wel even, inderdaad d.m.v. corona is gebleken hoe makkelijk mensen te besturen zijn en doen wat ze verteld worden en zich ook nog laten ophitsen. Zien we nu met die oorlog, het gros gelooft alles wat de algemene media hun erover vertelt dat is de heilige waarheid want owee, durf niet aan Mr Z te twijfelen.
Want dan gaat het echt gebeuren.
En anders de crisis daarna.
Ik vind het gewoon vreemd dat het hier zo zuur lijkt te blijven. Had verwacht dat mensen hier in opperbeste stemming zouden zijn. De gevaccineerden zijn tenslotte niet na twee jaar massaal overleden en de maatregelen blijken niet permanent.
Alles is gewoon weer zoals het was.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
The great reset is niet iets wat in zon korte tijd gerealiseerd kan worden, dit gaat nog jaren en jaren duren. Corona had het kunnen versnellen volgens Schwab ''a small window of oportunity'' maar of dit is gebeurd is ook nog niet te zien denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Net als de great reset. Ook niet echt gelukt tijdens corona.
Alles is gewoon weer zoals het was.To BG or not to BG!![]()
Point taken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:25 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Bijzonder dat iedereen hier vaak over een kam wordt geschoren. Niet iedereen die hier komt of post denkt hetzelfde namelijk. Vind het altijd vreemd om te lezen dat me dingen gewoon worden toegeschreven. Ik heb namelijk nooit gedacht dat we onze vrijheden niet terug zouden krijgen en dat zijn er wel meer hier. Desondanks denk ik wel dat we langzaam, stapje voor stapje onze vrijheden zullen moeten inleveren. Dat er totale controle komt vanuit de overheden. Dit gaat jaren duren en een belangrijke stap hierin is dat contant geld gaat verdwijnen.
Daarnaast heb ik net te horen gekregen dat ik mijn moeder niet mag bezoeken wegens een corona uitbraak in het verzorgingstehuis, dus helemaal terug naar normaal is het nog niet. En naar Amerika kan ik ook nog niet maar daar wordt ook aan gewerkt hoorde ik vorige week.
Ik zal mijn woorden beter kiezen in het vervolg."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Een reset klinkt inderdaad als een knopje die wordt ingedrukt maar in werkelijkheid is het iets wat jaren of misschien wel decades gaat duren. Er is in de geschiedenis altijd een regelmatige verschuiving tussen de wereldmachten geweest en een nieuwe wereldorde is ook vaker gevormt in het verleden dus die hele 'reset' of 'nwo' is redelijk voorspelbaar maar is vaak door een oorlog tot stand gekomen. Daarna nieuwe leidende munt. Daarom is dit zo'n spannende tijd vind ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, dus eerst zou "Covid-19: The Great Reset" tijdens de corona pandemie plaats vinden. Maar dat blijkt niet het geval geweest te zijn. En in plaats van gewoon blij te zijn dat de doemscenario's waarin je gelooft niet uitgekomen zijn, ga je wachten op de volgende crisis.
Want dan gaat het echt gebeuren.
En anders de crisis daarna.
Ik vind het gewoon vreemd dat het hier zo zuur lijkt te blijven. Had verwacht dat mensen hier in opperbeste stemming zouden zijn. De gevaccineerden zijn tenslotte niet na twee jaar massaal overleden en de maatregelen blijken niet permanent.
Alles is gewoon weer zoals het was.
Zoals ik al zei, contant geld gaat verdwijnen, wat een belangrijke stap is. Maar dit kan ook nog jaren duren, vooral de oudere generatie wil dat niet maar de jeugd heeft er al minder problemen mee.To BG or not to BG!![]()
Heb ook nooit gedacht dat alle gevaccineerden binnen 2 jaar dood zouden zijn. Ook dit is niet iets wat iedereen hier denkt maar wat wel vaak aan iedereen hier wordt toegeschreven. Kan me ook voorstellen dat dit mensen afschrikt om hier te posten of mee te praten want je schijnt bij een bepaalde groep te worden ingedeeld en niet meer als individu te worden bekeken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Point taken.
Ik zal mijn woorden beter kiezen in het vervolg.
Voor mij is de BNW de leidende draad. En dan heb ik het boek 1984 als voorbeeld, totale controle, dat is waar ik denk dat we naartoe gaan maar waarschijnlijk maken velen van ons dat helemaal niet meer mee omdat dat nog heeel lang gaat duren om te realiseren. en ik bedoel niet dat het helemaal precies zo zal gaan als in het boek of in de film want dat kun je ook niet precies voorspellen maar het gaat om het idee. En het is misschien niet eens een duidelijk vooropgezet plan maar door de digitale ontwikkeling kan het al vanzelf die kant op gaan.To BG or not to BG!![]()
Tuurlijk wel, alles is goed, als het maar niet kabinet is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Ik weet nog niet of ik ga stemmen
Het is simpel, een stem op iets anders is een stem tegen, geen stem, terwijl je iets anders wilt, verschuift de macht weer relatief naar kabinet."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:47 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heb ook nooit gedacht dat alle gevaccineerden binnen 2 jaar dood zouden zijn. Ook dit is niet iets wat iedereen hier denkt maar wat wel vaak aan iedereen hier wordt toegeschreven. Kan me ook voorstellen dat dit mensen afschrikt om hier te posten of mee te praten want je schijnt bij een bepaalde groep te worden ingedeeld en niet meer als individu te worden bekeken.
Voor mij is de BNW de leidende draad. En dan heb ik het boek 1984 als voorbeeld, totale controle, dat is waar ik denk dat we naartoe gaan maar waarschijnlijk maken velen van ons dat helemaal niet meer mee omdat dat nog heeel lang gaat duren om te realiseren. en ik bedoel niet dat het helemaal precies zo zal gaan als in het boek of in de film want dat kun je ook niet precies voorspellen maar het gaat om het idee. En het is misschien niet eens een duidelijk vooropgezet plan maar door de digitale ontwikkeling kan het al vanzelf die kant op gaan.
en hoe normaal is ons leven nu
met een oorlog die wordt ophitst
energie prijzen die nergens op slaan
klimaatcrisis die op de loer moet liggen maar het juiste stikstoftrapport blijkt moeilijk te maken
Groene energie die als je er goed naar kijkt helemaal niet groen is en misschien wel slechter dan de huidige energie bronnen
Partijen die over elkaar heen vallen om elkaar maar zo zwart mogelijk te maken
asielcrisis die niet lijkt op te houden
maar he
de maatregelen willen ze opheffen
een Nederland wat meer en meer macht verliest aan de EU (beste voorbeeld digitale ID)
Boeren die worden gecanceld
Woningentekort dat de pan uit rijst
maar he
de maatregelen willen ze opheffenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Z, Gen-Z, WWZ, dashed-Z.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben ik opnieuw met je eens. Great Reset is nog altijd gaande en duurt nog wel even, inderdaad d.m.v. corona is gebleken hoe makkelijk mensen te besturen zijn en doen wat ze verteld worden en zich ook nog laten ophitsen. Zien we nu met die oorlog, het gros gelooft alles wat de algemene media hun erover vertelt dat is de heilige waarheid want owee, durf niet aan Mr Z te twijfelen.
Ik vraag me af hoe 'ze' ons, de skeptische wappiepartij gebruiken en naar hun hand zetten zodat het de agenda vordert ipv tegenwerkt.God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;![]()
Pareltje van 3 jaar terug.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Shopkeeper finds fame after suggesting Union Jack G-string as alternative face mask
A souvenir shopkeeper has found fame after posting a video of him demonstrating how to wear a novelty G-string as an "alternative" face mask.
Brilliant
Eerste paar delen van de COVID1984 reeks ook een beetje grappig zijn...In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Ik ben er nog steeds van mening dat het ook allemaal een enorme sociaal/gedrags (divisive) experiment was.
En data-verzameling.
En dan al dat neppe 'anti-vax/wappie' bullshit. Ik kan wel nu een beetje lachen over, maar toen was het wel erg deprimerend.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Wat ook letterlijk gezegd is door sommige mensen in onze regering in het begin, meen ik mij te herinneren.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:28 schreef Tingo het volgende:
Ik ben er nog steeds van mening dat het ook allemaal een enorme sociaal/gedrags (divisive) experiment was.
En data-verzameling.
En dan al dat neppe 'anti-vax/wappie' bullshit. Ik kan wel nu een beetje lachen over, maar toen was het wel erg deprimerend.To BG or not to BG!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: