Wat een dwaas die Gert, of hij is zo stom of hij wordt ervoor betaald om stom te zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:23 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
en dit is exact wat er in 2 jaar tijd is gebeurt
Terwijl de president van Amerika in het begin zelfs verklaarde dat je geen covid zou krijgen met het vaccin.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:23 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
en dit is exact wat er in 2 jaar tijd is gebeurt
Een test-case.quote:
Over die maak ik me al vele jaren zorgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:10 schreef Alarmonoff het volgende:
WHO bezorgd over vogelgriep bij mensen in Cambodja
surprise surprise
https://winepressnews.com(...)ss-culling-scenario/
Je denkt dat het wat betreft Corona allemaal al vooraf bekokstoofd/voorbereid is maar dat ze het - terwijl het on-ge-loof-lijk geheim is allemaal - gewoon openbaar maken als iemand een Woo-verzoekje indient? Dat is toch gek?quote:
hoe lang hebben ze er over gedaan dit openbaar te maken?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:32 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Je denkt dat het wat betreft Corona allemaal al vooraf bekokstoofd/voorbereid is maar dat ze het - terwijl het on-ge-loof-lijk geheim is allemaal - gewoon openbaar maken als iemand een Woo-verzoekje indient? Dat is toch gek?
In de jaren 50 is de eerste testronde al gedaan, toen gingen ploegen langs de huizen om mensen te vaccineren tegen Polio...quote:
Sorry dat het een betaalartikel is, maar de titel spreekt weer boekdelen...quote:11-jarig meisje overleden aan vogelgriep en meer gevallen bij zoogdieren. Kan dit uitgroeien tot een nieuwe pandemie?
In Cambodja is een meisje van 11 jaar oud overleden aan de vogelgriep. Wetenschappers zien ook meer gevallen bij zoogdieren. Hoe kan dat? Wat als het virus muteert? En hoe gevaarlijk is het voor de mens? Net op adem van de coronapandemie vragen we topvirologen Steven Van Gucht en Marc Van Ranst om raad. “Gelukkig verloopt de overdracht naar de mens zeer inefficiënt."
https://www.hln.be/nieuws(...)e-pandemie~ae356ab0/
Over vogelgriep maken ze zich al decennialang zorgen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sorry dat het een betaalartikel is, maar de titel spreekt weer boekdelen...
Maarrrrr ... VanRanst is back ! Fasten your seatbelts
Je moet dat alleen niet de hard roepen want als mensen erachter komen dat je dat had voorspelt wordt je waarschijnlijk als schuldige aangewezen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Over die maak ik me al vele jaren zorgen.
Het zit er gewoon aan te komen dat dit een serieus probleem gaat worden. Dat weet men al jaren.
Hier gaat m’n bloed wel van koken jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je moet dat alleen niet de hard roepen want als mensen erachter komen dat je dat had voorspelt wordt je waarschijnlijk als schuldige aangewezen.
oeps voorspeld wordquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hier gaat m’n bloed wel van koken ja
Kak! krijgen we dit weerquote:
Onnodige bangmakerij. Lees het artikel zelf eens.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kak! krijgen we dit weerNet vakantie voor September geboekt...
Ze wachten er maar even mee hoor.
Zag mijn post eruit alsof ik me zorgen maak?quote:Op zondag 26 februari 2023 17:45 schreef The_End het volgende:
[..]
Onnodige bangmakerij. Lees het artikel zelf eens.
ja kan me dat ook nog herinneren, was vooral met de mondkapjes, en dat was geslaagdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:18 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Wat ook letterlijk gezegd is door sommige mensen in onze regering in het begin, meen ik mij te herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |