abonnement Unibet Coolblue
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 23 februari 2023 @ 11:39:08 #1
491163 Viesdik
pi_208110367

Rake taal. Klinkt nog geloofwaardig ook.

Ik geloof in de oprechte bedoeling van Rusland als het gaat om de steun in de Donbas regio.
Deze regio bestaat uit voornamelijk Russisch sprekende mensen, die net zo min willen dat hun land gedomineerd wordt door Westerlingen, als dat de regio rondom Kiev gedomineerd wenst te worden door Rusland.
Enige oplossing in dit conflict is een afsplitsing in de regio. Een oost en West Oekraïne.

Rusland wil onderhandelen, maar Amerika niet.
Amerika en Europa keuren op dit moment enkel agressie toe. Ze proberen dit ook te rechtvaardigen.
En helaas zijn er teveel Nederlanders die meegaan in dit beeld van rechtvaardiging.
pi_208110519
Wat jij vindt mag je naar de politie brengen TS
pi_208110545
dit hoort gewoon in bnw
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208110568
Oké Thierry.
pi_208110646
Ik zou wel russisch willen spreken
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 23 februari 2023 @ 12:07:10 #6
491163 Viesdik
pi_208110741
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:52 schreef over_hedge het volgende:
dit hoort gewoon in bnw
:')
pi_208110783
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:07 schreef Viesdik het volgende:

[..]
:')
Daar zijn wat personen waar je het goed mee zou kunnen vinden ^O^
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 23 februari 2023 @ 12:11:18 #8
491163 Viesdik
pi_208110809
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:09 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Daar zijn wat personen waar je het goed mee zou kunnen vinden ^O^
ik ben geen rusland of poetin lover..
ik zie graag geen oorlog.. Kan er niks aan doen dat ik zo ben
pi_208110820
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:11 schreef Viesdik het volgende:

[..]
ik ben geen rusland of poetin lover..
ik zie graag geen oorlog.. Kan er niks aan doen dat ik zo ben
Ja dat zeggen ze daar ook allemaal :D Dus misschien toch eens een kijkje nemen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 23 februari 2023 @ 12:17:44 #10
491163 Viesdik
pi_208110894
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:11 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja dat zeggen ze daar ook allemaal :D Dus misschien toch eens een kijkje nemen
Het is in lijn der verwachting, als gevolg van Westerse expansiedrift.
Heeft Hitler ook ooit geprobeerd.
Was volgens mij destijds niemand echt blij mee.
Staat me althans iets vaags van bij.

Je merkt dat Turkije ook dwars aan het doen is, omdat ook zij hun positie en aanzien in de wereld zien verkleinen als Rusland het bijltje erbij neerlegt.
Ook daar heeft het Westen een staatsgreep geregisseerd. Net als in Libië, net als in Syrië net als in Irak, net als in Afghanistan, net als in Servië.
Ik wil met dit soort verraad niks te maken hebben. Het dient alleen de Amerikaanse belangen, en ze poepen op mensenlevens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viesdik op 23-02-2023 12:22:57 ]
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 februari 2023 @ 12:20:57 #11
319979 Fok-it
All is well
pi_208110932
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:17 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik wil met dit soort verraad niks te maken hebben.
Nee jij wilt vooral te maken hebben met Putins genocide inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 23 februari 2023 @ 12:22:33 #12
491163 Viesdik
pi_208110953
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nee jij wilt vooral te maken hebben met Putins genocide inderdaad
Waar heb je het over :')
pi_208111017
Rusland valt een souverein land binnen.
Gooit het land plat met allerlei bommen.
Gaat wreed om met de lokale bevolking.

RuSlAnD WiL OnDeRhAnDeLeN, mAaR AmErIkA NiEt.
AmErIkA En eUrOpA KeUrEn oP DiT MoMeNt eNkEl aGrEsSiE ToE.
pi_208111047
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:17 schreef Viesdik het volgende:
Het is in lijn der verwachting, als gevolg van Westerse expansiedrift.
Rusland valt Georgië binnen in 2008 en Oekraïne in 2014 en 2022.

HeT Is iN LiJn dEr vErWaChTiNg, AlS GeVoLg vAn wEsTeRsE ExPaNsIeDrIfT.
pi_208111073
Landverrader
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 23 februari 2023 @ 12:39:23 #16
491163 Viesdik
pi_208111160
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Viesdik op 23-02-2023 12:54:49 ]
pi_208111188
Sorry hoor, maar als ik dan persé moest kiezen, dan graag niet onder Russisch juk. De critici kunnen wel steeds aankaarten dat Amerika dubbele bedoelingen heeft en nog meer van dat gepraat,maar het is niet voor niks dat landen die ooit hebben mogen proeven(lijden) van Russisch bewind willen vechten als een leeuw om dat nooit meer te hoeven meemaken. Rusland is een groot kutland waar een weldenkend mens met een grote boog omheen dient te lopen. Overal ter wereld is wel wat aan te merken, maar Rusland is toch wel het voorbeeld van hoe het zeker niet moet.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 23 februari 2023 @ 13:03:20 #18
491163 Viesdik
pi_208111468
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:41 schreef Seeburg54 het volgende:
Sorry hoor, maar als ik dan persé moest kiezen, dan graag niet onder Russisch juk. De critici kunnen wel steeds aankaarten dat Amerika dubbele bedoelingen heeft en nog meer van dat gepraat,maar het is niet voor niks dat landen die ooit hebben mogen proeven(lijden) van Russisch bewind willen vechten als een leeuw om dat nooit meer te hoeven meemaken. Rusland is een groot kutland waar een weldenkend mens met een grote boog omheen dient te lopen. Overal ter wereld is wel wat aan te merken, maar Rusland is toch wel het voorbeeld van hoe het zeker niet moet.
Je past je aan onder de omstandigheden waarin je geboren bent. Dat jij je niet aangetrokken voelt tot de levenswijze daar, of waar dan ook in de wereld, geeft jou niet het recht om jouw levenswijze op te dringen aan de mensen daar.
Als je als Oekraïner het leven als westerling ambieert, moet je naar het westen gaan (en je aanpassen en inzetten voor dat land), maar moet het westen niet naar Oekraïne gaan.
Ik zeg al vaker. Als je als ontwikkeld land je ontfermt over onderontwikkelde landen. Hoe goed de bedoelingen ook zijn, de gevolgen altijd rampzalig zullen zijn.
Bij elk conflict in de afgelopen decennia, zie je dat de westerse bemoeienis in de wereld heeft geresulteerd in miljoenen onnodige slachtoffers.
Al in Vietnam hebben ze geprobeerd het regime met geweld te veranderen of omver te werpen.
Hoeveel onnodige slachtoffers moeten er nog te betreuren zijn om eens het lef te hebben dat het probleem niet bij hun ligt, maar het probleem bij ons.
Ik schaam me kapot voor al die mensen die gevochten hebben voor mijn vrijheid vanwege hen die niet inzien dat het westen al zijn morele kaarten heeft verspeeld.
pi_208112245
"Je levenswijze niet willen opdringen"..
Nee precies, dat zeg je goed. En dat is dus precies wat Rusland wel doet. Zelfs kinderen uit Oekraïne worden meegenomen en gehersenspoeld om maar vooral de Russische mentaliteit te ontwikkelen. Hoe gestoord ben je dan?
Oekraïne heeft recht op eigen keuzes, als ze kiezen voor een meer westerse levensstijl in Oekraïne, dan hebben ze daar alle recht op. Daar heeft opperklootzak Poetin zich niet mee te bemoeien, hoe haalt hij het in zijn hoofd die gek.
pi_208112597
twitter
pi_208112962
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:17 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Het is in lijn der verwachting, als gevolg van Westerse expansiedrift.
Heeft Hitler ook ooit geprobeerd.
Was volgens mij destijds niemand echt blij mee.
Staat me althans iets vaags van bij.

Je merkt dat Turkije ook dwars aan het doen is, omdat ook zij hun positie en aanzien in de wereld zien verkleinen als Rusland het bijltje erbij neerlegt.
Ook daar heeft het Westen een staatsgreep geregisseerd. Net als in Libië, net als in Syrië net als in Irak, net als in Afghanistan, net als in Servië.
Ik wil met dit soort verraad niks te maken hebben. Het dient alleen de Amerikaanse belangen, en ze poepen op mensenlevens.
Dit is precies wat ik bedoelde :P Je gedachtegang en manier van posten komt gewoon erg overheen met het oorlogstopic in bnw. Bijvoorbeeld hoe ik niks over de inhoud zei. Enige wat ik tegen je zei is dat er een topic voor is. En als antwoord krijg ik een heel dialoog over het westen en hitler.

En dit is ook niet als bashen bedoeld of zo. Maar je past gewoon prima in het topic thats it :D BNW / Russia invade Ukrain #36 Gaat China de oplossing brengen?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 23 februari 2023 @ 17:05:23 #22
491163 Viesdik
pi_208114192
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:13 schreef Seeburg54 het volgende:
"Je levenswijze niet willen opdringen"..
Nee precies, dat zeg je goed. En dat is dus precies wat Rusland wel doet. Zelfs kinderen uit Oekraïne worden meegenomen en gehersenspoeld om maar vooral de Russische mentaliteit te ontwikkelen. Hoe gestoord ben je dan?
Oekraïne heeft recht op eigen keuzes, als ze kiezen voor een meer westerse levensstijl in Oekraïne, dan hebben ze daar alle recht op. Daar heeft opperklootzak Poetin zich niet mee te bemoeien, hoe haalt hij het in zijn hoofd die gek.
Het punt is, dat een souverein land geen keuze moet maken. Dat is toch wat jullie claimen.
Amerika wil Oekraïne inlijven, Rusland wil het beschermen.
pi_208114315
Wat een leider _O_
pi_208114395
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 17:05 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Het punt is, dat een souverein land geen keuze moet maken. Dat is toch wat jullie claimen.
Amerika wil Oekraïne inlijven, Rusland wil het beschermen.
Rusland wil Oekraïne beschermen??? Dat doen ze dan op een rare manier.
Oekraïne wil zelf keuzes maken, niks inlijven door wie dan ook. Als je zo'n buurland hebt als Rusland heb je bondgenoten nodig, makkelijk zat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')