Ook lekker.. zacht of hard. Ik vind beide wel lekker. Zacht om zo op te etenquote:
Beetje tusseninquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ook lekker.. zacht of hard. Ik vind beide wel lekker. Zacht om zo op te eten
Hard op een broodje/bolletje of beschuit
Die zijn het lekkerst, eigeel dat nog net een beetje zacht is maar toch net nog bij elkaar blijftquote:
Zou kunnen. Heb ik zelf geen last vanquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat minder zacht voor de darmen helaas
Ik wel helaas... Prei veroorzaakt het ook en dat vind ik nou juist zo lekker.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou kunnen. Heb ik zelf geen last van
Eerste klas. Dat klopt.quote:
quote:
Prei is zeker lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wel helaas... Prei veroorzaakt het ook en dat vind ik nou juist zo lekker.
Stil zekerquote:
Daar kom je maar op een manier achterquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
Zou ik nog studentenkorting kunnen krijgen met mijn schoolpas van vorig jaar voor een voorstelling in mei?
Laten we het daar maar even niet over hebben.quote:
Dat niet want er ligt er een te snurkenquote:
Haha, heb geen papiertje daar een propje van maken na degene gooienquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat niet want er ligt er een te snurken
Ben de trein al uit. Ben in Utrecht, en daar moest die vent er toevallig ook uitquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:21 schreef Loveable het volgende:
[..]
Haha, heb geen papiertje daar een propje van maken na degene gooien
Ah ok, wat ga je in Utrecht doen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben de trein al uit. Ben in Utrecht, en daar moest die vent er toevallig ook uit
Een frikandel halen en weer door.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah ok, wat ga je in Utrecht doen?
Ga je niet ergens wandelen?quote:
Nee, vandaag even niet. Het is rotweer. Morgen misschien weer.quote:
Niks aan idd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, vandaag even niet. Het is rotweer. Morgen misschien weer.
Klopt, hier grauw en mottigquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, vandaag even niet. Het is rotweer. Morgen misschien weer.
Is maar 2 euro kortingquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
Daar kom je maar op een manier achter
Gelukkig dat ik vandaag en morgen thuis werk, hoef ik niet door dat zeikweer naar de zaak te gaanquote:
Slim bezig.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik vandaag en morgen thuis werk, hoef ik niet door dat zeikweer naar de zaak te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |