quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:58 schreef DJMO het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-na-verkeerde-afslagdat gebeurt mij nou nooit
Lekker hequote:
Best wel jaquote:
En terechtquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:16 schreef DJMO het volgende:
Ik heb net irl iemand gebolkt
Mensen waren nog bezig met uitstappen, waaronder ik, maar een of andere mongool was zo bang om de trein te missen dat hij probeerde tussen de uitstappers door te wringen. Helaas liep hij tegen mijn rugzak aan en kon ik hem een flinke duw geven
Ja komop joh, waar is het respect voor de medemens gebleven? Opvoeden is er tegenwoordig niet meer bij geloof ikquote:
Is een bolkquote:
Beetje punten pakken.quote:
Als je er toch al een hekel aan hebt om ander verkeer te laten stoppen is het dan niet gewoon beter dat je niet bij een zebrapad oversteekt maar ergens anders?quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:41 schreef DJMO het volgende:
Ik had net nog een leukeik kwam bij een zebrapad aanlopen en van links kwam een wat oudere meneer aanfietsen. Hij stond erop dat ik eerst overstak, maar ik weigerde. Kan die meneer verder niet weten, maar ik heb er een hekel aan om voor auto's of bussen etc over te steken. Dus ik draaide me vierkant om tot hij verder was gefietst
Doe ik over het algemeen ook, maar dat was hier niet echt mogelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je er toch al een hekel aan hebt om ander verkeer te laten stoppen is het dan niet gewoon beter dat je niet bij een zebrapad oversteekt maar ergens anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |