abonnement Unibet Coolblue
pi_208122046
Ik loop vooruit op de zaken, maar hier gaat Zweden niets van leren vrees ik. Als Loreen hoog eindigt in mei, verandert dat weinig aan de schrijvers/producers van volgend jaar.

Gezien de verdere matigheid hoop ik stiekem ergens dat ze een keer het deksel op hun neus krijgen :P

Desalniettemin ben ik erg benieuwd naar Tattoo *O*
pi_208122108
Toch zit ik steeds te denken hoe dit in Turijn zou zijn afgelopen. Zou die hangende overkapping niet als een soort pers naar beneden vallen? :P

Maar serieus: ziet er heel goed uit die staging, mooie belichting en kleurenpalet. Ze hebben iets moois weten te maken op die basic stage. Enige kanttekening is dat het qua camerawerk en licht veel statischer aandoet dan ik me had voorgesteld. Ik had iets woest en druk verwacht, maar qua dynamiek is het tempo te traag nmm. Maar misschien vergelijk ik het teveel met Euphoria in mijn hoofd, en mss wordt het beter in de tweede helft.
pi_208122144
Stukje Katy Perry, niets mis mee.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208122163
Ik zal nooit Loreen moe worden. Staging ziet er goed uit, ze klinkt goed, goed lied. Wat hoop ik dat ze weer wint _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_208122169
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Het is dan nog wel gebaseerd op een fijne hype totdat we het echt live hebben gezien, maar zo fijn dat het weer een keer om het liedje gaat bij de bookies :P

Sowieso zou ik een nieuwe songfestivalervaring in Zweden wel weer leuk vinden. Op naar Goteborg 2024 als Mia en Dion het niet worden :P

Moet wel zeggen dat ik 'm op basis van die minuut nog niet helemaal als winnaar voel, maar je voelt dat er veel meer aan zit te komen
Zweden 2024, dan kan eindelijk die flauwekul overboord dat je live moet kunnen zingen op een ESF en kan de autotune breed worden ingevoerd. En uiteraard de halve finales op maandag en woensdag en de herkansingsronde op vrijdag. En stemmen met meerdere votes in de app, zodat het gewicht van de vakjury toeneemt. En 8 mensen op het podium. En Björkman kan zijn opgedane connecties gebruiken voor het toetreden van de VS en Canada op het ESF.

Wat een genot allemaal O+ :'(
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208122176
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Mariëtte komt trouwens ook wel weer met een aardig lied denk ik :Y
Ja, ik vind Mariette zelf meestal leuker dan haar liedjes, maar in de schaduw van Loreen klinkt dit best veelbelovend :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208122220
Het is het altijd genieten als Zweden organiseert als het gaat om de hoge kwaliteit productie. Aan de andere kant vind ik het jammer als we in elf jaar drie keer naar hetzelfde land gaan. Liever een andere regio, bv de Balkan of de Kaukasusregio, of de Baltische staten, puur om te zien hoe ze het aanpakken qua productie en hoe ze hun culturele vormen erin verwerken. Want van Zweden weten we het al.
pi_208122236
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 08:05 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Zweden 2024, dan kan eindelijk die flauwekul overboord dat je live moet kunnen zingen op een ESF en kan de autotune breed worden ingevoerd. En uiteraard de halve finales op maandag en woensdag en de herkansingsronde op vrijdag. En stemmen met meerdere votes in de app, zodat het gewicht van de vakjury toeneemt. En 8 mensen op het podium. En Björkman kan zijn opgedane connecties gebruiken voor het toetreden van de VS en Canada op het ESF.

Wat een genot allemaal O+ :'(
Hopelijk geniet Twan van de Nieuwenhuijzen van zijn laatste jaar.
pi_208122242
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 08:15 schreef Nashipeer het volgende:
Het is het altijd genieten als Zweden organiseert als het gaat om de hoge kwaliteit productie. Aan de andere kant vind ik het jammer als we in elf jaar drie keer naar hetzelfde land gaan. Liever een andere regio, bv de Balkan of de Kaukasusregio, of de Baltische staten, puur om te zien hoe ze het aanpakken qua productie en hoe ze hun culturele vormen erin verwerken. Want van Zweden weten we het al.
Ja dat vind ik ook jammer. Misschien dus maar hopen dat Melfest zo belabberd blijft anders zit je er over 5 jaar weer.
pi_208122365
De staging van Loreen ziet er goed uit hoor, maar die overdreven reacties begrijp ik niet zo.
Wellicht omdat het Loreen is en de hype groot is of zo.
  vrijdag 24 februari 2023 @ 09:01:12 #61
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_208122553
stel dat Tattoo door een andere artiest werd gebracht, is het dan niet een gewoon popdeuntje wat we al zo vaak gehoord hebben maar omdat het Loreen is??
... en huiver mee
pi_208122590
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 09:01 schreef Giggio het volgende:
stel dat Tattoo door een andere artiest werd gebracht, is het dan niet een gewoon popdeuntje wat we al zo vaak gehoord hebben maar omdat het Loreen is??
Wellicht wel. Qua lied is het niet per se iets unieks zoals Shum bv. En qua staging doet het ook een beetje denken aan de dansende Eric Saade op zijn witte vierkant in 2021 (Every Minute), alleen dit keer met een achtergrond en overkapping
pi_208122636
Ik wil het graag goed vinden, omdat ik Loreen tof vind, maar qua liedje komt het op mij tot nu toe wel heel mager over.
pi_208122695
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 08:05 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Zweden 2024, dan kan eindelijk die flauwekul overboord dat je live moet kunnen zingen op een ESF en kan de autotune breed worden ingevoerd. En uiteraard de halve finales op maandag en woensdag en de herkansingsronde op vrijdag. En stemmen met meerdere votes in de app, zodat het gewicht van de vakjury toeneemt. En 8 mensen op het podium. En Björkman kan zijn opgedane connecties gebruiken voor het toetreden van de VS en Canada op het ESF.

Wat een genot allemaal O+ :'(
Haha denk niet dat het meteen zo erg doorslaat Fred :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208122723
Loreen blijft wel echt een hele matige livezangeres he, met dat gemompel. Je verstaat er weer geen reet van... en ergens denk ik dat de Europese kijkers dit toch heel erg gaan vergelijken met Euphoria en het minder gaan vinden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 24 februari 2023 @ 09:45:43 #66
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208122929
@Evenstar @Viv krijgen jullie een beetje de hype over het nummer van Loreen?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 24 februari 2023 @ 09:52:32 #67
269689 crew  Viv
pi_208123002
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 09:45 schreef Momo het volgende:
@:Evenstar @:Viv krijgen jullie een beetje de hype over het nummer van Loreen?
Ik weet wel dat ze meedoet, en ik zag laatst dat Loreen trending topic was hier op Twitter, maar we hebben het verder nog niet gevolgd. :@
pi_208125641
Super om naar te kijken, alleen al die 30 sec. Enig kritiekpuntje...laat die lange nagels achterwege @loreen

Kiana komt ook sterk over vind ik. Mariette ben ik ook wel nieuwsgieriger naar geworden.
~The present is all there is~
  Moderator vrijdag 24 februari 2023 @ 13:31:25 #69
375570 crew  Cyan9
pi_208125934
Eigenlijk belachelijk dat heat 4 zo veel sterker is dan de andere heats.
Ongeīnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_208126304
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Loreen blijft wel echt een hele matige livezangeres he, met dat gemompel. Je verstaat er weer geen reet van... en ergens denk ik dat de Europese kijkers dit toch heel erg gaan vergelijken met Euphoria en het minder gaan vinden
Ik vind haar juist live heel sterk. Ze maakt van elke performance een theaterspectacle en ik vind haar zang juist lekker veel pit en emotie hebben waardoor het misschien mompelend overkomt. Ik zie daarin geen verschil met wat Salvador bijvoorbeeld op het podium vertoonde in Kyiv en helemaal opging in de muziek :)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_208126339
Ik wil wel het volledige lied hoeren want de stukjes die we tot nu tot toe hebben gehoord blijven wel heel erg minimaal. Ik wacht nog op het epische bombastische stuk *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator vrijdag 24 februari 2023 @ 14:08:24 #72
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208126384

Ik vind dit stiekem ook gewoon heel leuk, maar dit gaat natuurlijk nooit winnen. Geeft mij meer een retro Melodifestivalen gevoel
pi_208126635
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 07:54 schreef Nashipeer het volgende:
Toch zit ik steeds te denken hoe dit in Turijn zou zijn afgelopen. Zou die hangende overkapping niet als een soort pers naar beneden vallen? :P

Ik denk dat ze in Turijn gewoon nee hadden gezegd als SVT met deze staging aan had komen zetten. Er waren helemaal geen hangende rekwisieten dat jaar dus ik denk dat RAI het nooit als optie aan de delegaties heeft aangeboden, in tegenstelling tot bijvoorbeeld het podium van 2021 waar dat wel kon.

Ik ben sowieso heel benieuwd wat de mogelijkheden zijn met het podium van dit jaar. Spanje heeft natuurlijk ook al een groot decorstuk dat opgehangen moet worden.
  Moderator vrijdag 24 februari 2023 @ 14:44:07 #74
375570 crew  Cyan9
pi_208126851
Ik ben in 2012 bij een concert van Loreen geweest, en ondanks dat ze niet altijd even goed verstaanbaar is, is ze wel echt heel sterk in emoties overbrengen. Je wordt echt meegesleept in haar nummers.
Ongeīnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_208127118
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 14:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben in 2012 bij een concert van Loreen geweest, en ondanks dat ze niet altijd even goed verstaanbaar is, is ze wel echt heel sterk in emoties overbrengen. Je wordt echt meegesleept in haar nummers.
Ik heb het gevoel dat ze ‘mompelt’ omdat ze door de drugs zich de tekst niet meer kan herinneren :@ :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')