Er is een ding wat we allemaal zeker weten in ons leven en dat is dat we zullen sterven.
Dus als er een uitgave is die je zeker weet in je leven is het wel je allerlaatste uitgave en dat is je uitvaart.
Waarom zou je daar dan in godsnaam een verzekering voor nemen, vraag ik me dus af? Je mag toch hopen dat je tegen die tijd nog wel een paar duizend op de bankrekening hebt staan voor een begrafenis of crematie, en anders je familie wel.
Mijn redenering is namelijk: ik ben dan dood dus hoe men de uitvaart wil doen mag men helemaal zelf weten. Als ze me in de sloot willen dumpen vind ik het ook best ik ben er dan niet meer

(mag overigens niet maar bij wijze van spreken dan)
Misschien kan je tegenwerpen ' maar dat is zielig voor je familie dan moeten zij het misschien betalen'. Nou ja dat kan mij dus echt helemaal niks schelen dat zij dat moeten betalen, mocht bijvoorbeeld mijn broer onverhoopt komen te overlijden dan betaal ik dat ook voor hem en ik verwacht dat ook vice versa. Maar mochten ze het om wat voor reden dan ook niet kunnen of willen betalen lig ik daar ook niet wakker van want ik ben dan immers dood.
Wat is jullie mening hierover, waarom hebben jullie een uitvaartverzekering?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)