Paar jaar geleden een dozijn Iittala borden besteld bij hun eigen shop (Bijenkorf voerde die kleur niet meer), schadevrij ontvangen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 00:13 schreef Molo het volgende:
Bij de Bijenkorf een bestelling gehad waarvan 80% gebroken aan kwam. Allemaal Iittala dus dure grap.
Was alleen een papiertje omheen gevouwen in grote doos dus vrij dom.
Ooit voor een hobbyproject, glas besteld, vele malen.quote:[b]Op dinsdag 21 februari 2023 23:57 schreef [url=https://forum
Maar aan de andere kant; als het onmogelijk is zoiets te versturen zonder dat het kapot gaat, dan zouden ze die mogelijkheid toch helemaal niet aanbieden?
Vandaar dus mijn vraag aan jullie of jullie ervaring hebben met het bestellen van breekbaar goed en of jullie mijn idee aan of af zouden raden.
Niet of ze online besteld kunnen worden, maar eerder naar de waarschijnlijkheid dat breekbare producten heel aankomen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:48 schreef Twiitch het volgende:
Vraag je nou serieus of je breekbare dingen online kan bestellen?
Wil je linkje van de webshop geven?quote:Op woensdag 22 februari 2023 08:49 schreef margaretha_01 het volgende:
Thanks for jullie feedback! Ik wil dus van het merk Iittala bekers gaan bestellen.
Ik geloof dat ik de twee sets dan apart ga bestellen, zodat ik eerst kan zien hoe het eerste pakket wordt geleverd.
Mocht het kapot aankomen en het reclameren moeilijk blijken te gaan, dan is de financiële schade in ieder geval niet te groot! :p
Nordic Nest!quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Wil je linkje van de webshop geven?Iittala
Ik vermoed een distributiecentrum in Duitsland voor het Europese vasteland. Er zijn genoeg bootverbindingen tussen Scandinavië en Duitsland, er zal wel een logistieke gedachte achter zitten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |