Leuk om te horen! Misschien dat je er ook nog opnames van op VHS hebt, of foto's? Of gewoon verhalen, herinneringen?quote:Op zondag 26 februari 2023 21:20 schreef Clubman het volgende:
Heb aan minstens 100 aflevering meegewerkt achter de schermen.
Toen nog in studio 2 toen RTL4 nog in de Kerkelanden in Hilversum zat. Heb er veel leuke herinneringen aan!
Ik moet ergens een doos vol hebben met VHS banden, koffiemokken, foto’s, enz van alle programma’s waar ik aan mee werkte; Naast Koffietijd o.a de 5 uur show, Telekids, Barend & van Dorp, de Vakantieman. Noem ze maar op 😄quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Leuk om te horen! Misschien dat je er ook nog opnames van op VHS hebt, of foto's? Of gewoon verhalen, herinneringen?
Superleuk! Ik ga je even PB'enquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:08 schreef Clubman het volgende:
[..]
Ik moet ergens een doos vol hebben met VHS banden, koffiemokken, foto’s, enz van alle programma’s waar ik aan mee werkte; Naast Koffietijd o.a de 5 uur show, Telekids, Barend & van Dorp, de Vakantieman. Noem ze maar op 😄
Maar ik ben in de tussentijd 4 keer verhuisd dus dat wordt een flinke zoektocht.
We hebben het ook over 30 jaar geleden.. Maar het was een leuke tijd. Live televisie maken heeft toch altijd iets speciaals, hoe vaak je het ook doet.
Ik ben begonnen in de decorbouw. Koffietijd en de 5 uur show werden vanuit dezelfde studio uitgezonden. Dus na de uitzending van Koffietijd werd het decor in vrachtwagens geladen en werd het decor van de 5 uur show neergezet. (En daarna natuurlijk weer wisselen naar het decor van Koffietijd)
Dat heb ik een jaartje gedaan waarna ik doorging als toneelmeester, dus niet direct de meest spannende baan, maar je bent wel bij alles betrokken.
Heb je toevallig ook niet nog een ID&T Bomberjack?quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:08 schreef Clubman het volgende:
[..]
Ik moet ergens een doos vol hebben met VHS banden, koffiemokken, foto’s, enz van alle programma’s waar ik aan mee werkte; Naast Koffietijd o.a de 5 uur show, Telekids, Barend & van Dorp, de Vakantieman. Noem ze maar op 😄
Maar ik ben in de tussentijd 4 keer verhuisd dus dat wordt een flinke zoektocht.
We hebben het ook over 30 jaar geleden.. Maar het was een leuke tijd. Live televisie maken heeft toch altijd iets speciaals, hoe vaak je het ook doet.
Ik ben begonnen in de decorbouw. Koffietijd en de 5 uur show werden vanuit dezelfde studio uitgezonden. Dus na de uitzending van Koffietijd werd het decor in vrachtwagens geladen en werd het decor van de 5 uur show neergezet. (En daarna natuurlijk weer wisselen naar het decor van Koffietijd)
Dat heb ik een jaartje gedaan waarna ik doorging als toneelmeester, dus niet direct de meest spannende baan, maar je bent wel bij alles betrokken.
Misschien dat het leuk is om een boek uit te brengen met de chronologische geschiedenis van het programma en daaromheen ervaringen van medewerkers en foto's. Ik hoor wel eens dat medewerkers van een televisieprogramma hun programma ook zelf trouw kijken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:08 schreef Clubman het volgende:
[..]
Er is een Koffietijd!-regisseur die enkele volledige afleveringen online heeft gezet op zijn YouTube-kanaal:quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Leuk om te horen! Misschien dat je er ook nog opnames van op VHS hebt, of foto's? Of gewoon verhalen, herinneringen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |