Of allebeiquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa
of Isaac?
Nog meer jaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wendy luisterde ernaar en gaf aan dat hij altijd zei dat het hem niet stoorde. Dat hij het dan moest zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:09 schreef Loveable het volgende:
[..]
Raar waarom klaagt die vent zoveel, maar zegt ie er niks over/van koekoek
ima ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:11 schreef Loveable het volgende:
Denk dat we niet te veel van de eliminatie moeten verwachten, zal wel iemand uit gaan wat een deceptie is
Gaat ie toch lekker bij Esther liggenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wendy luisterde ernaar en gaf aan dat hij altijd zei dat het hem niet stoorde. Dat hij het dan moest zeggen.
En JW weer: rekening houden met elkaar, stoort me niet maar..
vent toch
Nou idd of je moeten houden en niet klagen of je bek opentrekken als wel iets boeitquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wendy luisterde ernaar en gaf aan dat hij altijd zei dat het hem niet stoorde. Dat hij het dan moest zeggen.
En JW weer: rekening houden met elkaar, stoort me niet maar..
vent toch
Ik geloof gewoon niet dat Isaak gaatquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
TT, GJ of Isaac
Of.... GJ haalt er nog een verassing uit en laat een anders z'n koffers pakken.
Mwa denk dat sowieso nog niet gaat, weinig mensen last van..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ima ofzo
waar we dan na 5 weken pas achterkomen...
Het was afgelopen zaterdag avond of nacht toen ze feest haddenquote:
Sas vergist zich somsquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was afgelopen zaterdag avond of nacht toen ze feest hadden
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:15 schreef Loveable het volgende:
Zijn dat nep planten die op tafel staan?
Als GJ naar huis moet dan weten we iig dat Isaac een febo mol isquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat Isaak gaat
Kan niet
Onmogelijk
Ik voel me freaky
Geen ideequote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
En waarom staan die daar zo op tafel?
Dat is mijn uitgangspuntquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als GJ naar huis moet dan weten we iig dat Isaac een febo mol is
Jeff zei dat ze Kim praktijken begint te ontwikkelenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas vergist zich soms
Die denkt dat ze naast Bern ook anderen kan commanderen
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff zei dat ze Kim praktijken begint te ontwikkelen
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten de slaapkamers maar eens herindelen met een seniorenkamer, die daar dan ook een middagdutje mogen doen.
Ik denk dat Isaac voor een bepaalde periode is ingehuurdquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is mijn uitgangspunt
Dat hij pas bij de laatste 10 gaat
Wilde eigenlijk nog iets van luiers toevoegen, maar dacht, dat gaat wel ver.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:21 schreef Seattle het volgende:
[..]En verzorgd worden met een po onder hun kont. Washandje over het gezicht en onder de oksels. Dagelijks is dat al meer dan wat Janet en Erik gewend zijn trouwens
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:21 schreef Loveable het volgende:
Iewl liep een beest over de grondWad net te laat met een cap maken.. maar de vloer mogen ze wel eens schoonmaken
[ afbeelding ]
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat Isaac voor een bepaalde periode is ingehuurd
Want als het echt zo is , dan heeft de groep al geen schijn van kans . En dat iets waar ze zich heel erg bewust van zijn. Dit is een kans op verandering . En ze hebben als groep dat risico genomen.
Denk een houttorretjequote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wat voor beest is het eigenlijk ?
wat is de hiske?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Tot de laatste 10 wanneer dat dan ook is .
Of hi j is de Hiske
Dan is het echt een deceptie
Nou dat is ook toevallig, daar zat ik net aan te denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Tot de laatste 10 wanneer dat dan ook is .
Of hi j is de Hiske
Dan is het echt een deceptie
Hiske is de winnares van de laatste Utopiaquote:
óhh dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hiske is de winnares van de laatste Utopia
Een NLP-er die ook verdacht werd van FEBO mol
Bij Vicky had ik ook Febo vibesquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hiske is de winnares van de laatste Utopia
Een NLP-er die ook verdacht werd van FEBO mol
Ja en neequote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:30 schreef puzziepie het volgende:
Alleen was Hiske toch iets neutraler in het spel
We weten nog niet waar de prijzenpot uiteindelijk op uit komtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:31 schreef HappyCharly het volgende:
toch vind ik et een verschil of je bijna 70.000 wint of bijna een miljoen kunt winnen... dat je dat kunt krijgen door een kutkarakter te hebben en op je kont te zitten, daar snap ik niks van
true maar zal och niet dalen naar een ton?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
We weten nog niet waar de prijzenpot uiteindelijk op uit komt
echt?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:33 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen Cos![]()
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Wendy GJ leuk leuk vind.
Zoe eindelijk door dat ze voor Jeff nooit meer zal zijn dan een klein zusje die hij af en toe achter het behang kan plakken ?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
GJ: Voor Jeffrey wil ik geen risico nemen, dan moet je zelf.. als je een grote mond hebt.... Zoe ook: 'nee je moet op Jeffrey'. Joh, speel jij hem lekker, je hebt nog geen euro binnengehaald, je hebt alleen 3 appels en een peer binnengehaald."
Wendy: "Oh je bedoelt Zoe"
GJ "Ja die zegt dat ook tegen mij"
Wendy: "Die is gewoon blind"
GJ: "Jahaa en verliefd.."
Ik denk dat ze tiano veel leuker vindquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:33 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen Cos![]()
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Wendy GJ leuk leuk vind.
Dat deed Hiske ookquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en nee
Bemoeide zich via via met dingen
Nooit zelf
Maar kreeg ook nooit commentaar terwijl velen haar een akelige bemoeial vonden
Die zal rond 11 uur wel zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:35 schreef lojanda het volgende:
Maar er is dus nog steeds geen zoemer geweest vandaag
bbetje grijze muis die overl doorheen glibberdequote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:30 schreef puzziepie het volgende:
Alleen was Hiske toch iets neutraler in het spel
Ze leek vooral een grijze muisquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
bbetje grijze muis die overl doorheen glibberde
maar wij hadden t doorquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze leek vooral een grijze muis
Wist anderen goed voor haar karretje te spannen
Wat Isaak ook lang voor elkaar kreeg
Ze kijkt naar hem heel anders dan naar de andere mannen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt?
dat heb ik helemaal niet
Same, ben naar ballet gegaan, dat warrige gewauwel en nu ook nog met de bakkes vol eten begint me te irriterenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:38 schreef greysbones het volgende:
Wendy
Ik helemaal geen zin in al dat gezeik
Dat zou je willenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tiano veel leuker vind
Vreselijke eikel is die GJ, hoop toch zo dat die eliminatie slecht afloopt voor hem doei doei GJquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:40 schreef greysbones het volgende:
Oh bah GJ
Kap hiermee
Zoe wil haar nephaar er weer in
GJ vindt dag belachelijk en dat ze naar anderen moet luisteren
![]()
![]()
Ik trek dat ballet gezever nietquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Same, ben naar ballet gegaan, dat warrige gewauwel en nu ook nog met de bakkes vol eten begint me te irriteren
Graag want er mag wel weer wat actie komen vandaagquote:
Ja kanquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
Geen zoemerdag vandaag? Kan ik gewoon weglopen?
Die verplaatsen zich continu door de loods.. dan op tafel dan op de kast of in de slaapkamer.. tis maar net hoe het uitkomtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:44 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom hebben ze ineens nepplantjes op tafel
You go girlquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:44 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Waarom draag jij hemdjes
Die zijn toch ook heel lelijk![]()
![]()
ohhhquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die verplaatsen zich continu door de loods.. dan op tafel dan op de kast of in de slaapkamer.. tis maar net hoe het uitkomt
Kortzichtige kleuterquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:46 schreef HappyCharly het volgende:
en vervolgens loopt GJ weg...
geen hemd in zijn broek hoor
die man..
Waar ?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:50 schreef HappyCharly het volgende:
zoe komt binnen en ziet een hele crew aan een camera werken
ik wacht wel even, zei ze
Buiten?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:55 schreef HappyCharly het volgende:
je zou verwachten dat je toch wel een glimpje meekrijgt als er een crew klust ofzxo
Daar zijn ze aan het ballettenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In kamer 4 dacht ik dat er een cam weg was gisteren.
Misschien K4? Daar was laatste de camera weg:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien K4? Daar was laatste de camera weg:Daar hebben ze balletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Er zit iets aan te komen..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:01 schreef greysbones het volgende:
Ze switchen of het een lieve lust is
Alle camera’s gecheckt ?
quote:
Heeft te maken met die nieuwe cam misschien.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:01 schreef greysbones het volgende:
Ze switchen dat het een lieve lust is
Alle camera’s gecheckt ?
Had ik een tijdje geleden ook gedaan toen ze het erover haddenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:04 schreef greysbones het volgende:
Even droomsap gegoogled
Dat mag in NL niet verkocht worden
Zitten nogal wat bijwerkingen aanquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Had ik een tijdje geleden ook gedaan toen ze het erover haddendacht is misschien wel wat want ik ben ook een heel slechte slaper maar dar doe ik toch maar niet.
Dus weer niks spannendsquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Sporten buiten, dan lunch, dan workshop weerwolven, wat bankhangen met JW en Esther en/of hangen in K2 met GJ en co dan avondeten met aansluitend de filmavond ...
Daarom idd..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zitten nogal wat bijwerkingen aan
Mijn hemelquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:15 schreef lojanda het volgende:
Zijige Bern hoort muziek en begint gelijk een dansje uit te beelden..
Dat denk juist nietquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:16 schreef greysbones het volgende:
Als GJ het voor elkaar zou krijgen Isaak eruit te sturen
Gaat tiano het afreageren op Jeff
Dat is mijn aanname
Wendy zei net ook al dat hij dat dan aan moet geven.. ja maar maakt hem niets uit.. Waarom blijft hij er dan over door zeverenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:09 schreef greysbones het volgende:
JW heeft zitten zeuren over de nacht
Nu Esther weer
En Janet erbij
Ooh Aah
Het is niet eens meer een subtiele cameracheckquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Stel dat je een keuze mag maken, dat je een keuze mag maken...
[ afbeelding ]
Zal eens tijd worden.. mooi om te zien dat hij en Isaac zich ook eens een keer achter de oren kunnen krabben van wat en hoe nu..quote:
Net buiten voor het sporten.. gelukkig geen evenement wat hij heeft bedachtquote:
Hoezo denk je dat dan? Ik denk dan eerder dat hij dat afreageert op Martinquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:16 schreef greysbones het volgende:
Als GJ het voor elkaar zou krijgen Isaak eruit te sturen
Gaat tiano het afreageren op Jeff
Dat is mijn aanname
Die kans acht ik hogerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat dan? Ik denk dan eerder dat hij dat afreageert op Martin
Ik denk niet dat hij bij Jeff zou durven.. bij zijn speel poppetje Martin wel en doet hij nu ook al vaak.quote:
Gelukkig pikt Kim dat nietquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:24 schreef spapaars het volgende:
Isaac probeert het weer over te nemen van Kim.
JW kraakt zijn zogenaamde maatje Eric graag af. Hij heeft altijd wel ergens commentaar op wat hij zegt of doet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:27 schreef Seattle het volgende:
Haha JW over het sport’n van Erik:
Denk dat ze met opneem’n klaar zijn met twee minut’n. Eem arm’n zwaai’n, eem heen en weer loop’n.
Naah, zei Erik, wel iets langer hoor
Nou okee tien minuut’n dan
En stiekem ook slimmer dan hoe ze overkomt, getuige de opdracht van de Nachtwacht.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:29 schreef lojanda het volgende:
Mirthe is wel een doorzetter hoor eerlijk is eerlijkIk kan me wel voorstellen dat ze wat betreft een eliminatieproef bang voor haar zijn
Nou slimmer kan ik niet zeggen.. ze maakt vaak van die domme opmerkingen. Je hoort haar ook vaak hardop denken en dan heb ik iets vanquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
En stiekem ook slimmer dan hoe ze overkomt, getuige de opdracht van de Nachtwacht.
Nou de kliko ermee in danquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:38 schreef KinKiJan het volgende:
Verven van Erik's pak gaat niet door. De verf is niet geschikte voor de stof van z'n pak..
dat vond ik niet per se slim...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
En stiekem ook slimmer dan hoe ze overkomt, getuige de opdracht van de Nachtwacht.
Ja, ook. Maar ze pakte het slim aan en wist wat de opdracht was. Je moet je ook kunnen focussenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat vond ik niet per se slim...
categorie woordjes stampen...
Niet nodig.. die zit al strak genoeg in het velletjequote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doet Kenzy nooit mee?
Valt me wel op dat de jongsten, Zoe en kenzy nooit meedoenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet nodig.. die zit al strak genoeg in het velletje
Ja het was een ander verhaal geweest als er ineens een vlinder door de loods vloogquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:48 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, ook. Maar ze pakte het slim aan en wist wat de opdracht was. Je moet je ook kunnen focussen
Beiden zijn al goed genoeg afgetraindquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Valt me wel op dat de jongsten, Zoe en kenzy nooit meedoen
Toch jammer, je kan ook kijken wat je wel en niet kunt en die oefeningen mee doen. Kenzy wil nog wel naar defensie, nou dan zal ze zich wel anders moeten opstellen. Dit gaat zo nooit lukken, verkeerde instelling.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beiden zijn al goed genoeg afgetraind..
Zijn gewoon geen sporters en dat blijkt ook uit het figuur wat ze hebben.. ik denk dat ze beiden liever lui dan moe zijn.
Zeker de verkeerde instelling..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch jammer, je kan ook kijken wat je wel en niet kunt en die oefeningen mee doen. Kenzy wil nog wel naar defensie, nou dan zal ze zich wel anders moeten opstellen. Dit gaat zo nooit lukken, verkeerde instelling.
Dat zou top zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou mensen, snel opruimen, dan kan de zoemer zo gaan![]()
Babette wil altijd dingen uitproberen maar durft dan nietquote:
Je zit er maar 165km naastquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:55 schreef greysbones het volgende:
JW heeft het over Palledium ( paladiumzegt hij )Haaksbergen
Geluiddicht
Nou ben er vaak geweest dat was het niet hoor
Ze zag er ook niet uit als fitigrl toen ze 'hier buiten' aan First Dates meedeedquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker de verkeerde instelling..
Kenzy roept ook altijd dat ze buiten een fit girl is maar ik zie het totaal niet. Ze is heel erg lui en ook als je een fit girl bent heb je ook niet zo’n vetrollen als Kenzy heeft.
Wat Zoë betreft komt het gewoon omdat ze van lekker eten houdt en sporten haat.. dit zijn ook haar eigen woorden. Ze noemt zichzelf ook altijd plompie.
Nee snap ikquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze zag er ook niet uit als fitigrl toen ze 'hier buiten' aan First Dates meedeed
Tis echt een bootwerker hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:03 schreef cinsan het volgende:
kan kim aub haar volume wat lager , met haar gebrul
Palledium was een discotheek in Haaksbergenquote:
Waarschijnlijk wel dan..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:05 schreef cinsan het volgende:
heb kenzy al paar met puffer gezien , meestal op kantoor , heeft ze mss iets aan haar luchtwegen
Dan zou het juist heel goed zijn om te sportenquote:
Kan best, maar daar had ie het niet over.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Palledium was een discotheek in Haaksbergen
erik kan zoveel vertellenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:09 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga maar boodschappen doen... Erik zegt dat de zoemer pas om half 1 gaat..
Ik denk het wel want ligt dichtbij Enschede en is ook al jaren geslotenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Kan best, maar daar had ie het niet over.
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20170613_00041836
Ja popcorn er bij...oh wacht...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:34 schreef lojanda het volgende:
Vanavond dus weer een filmavond.. gezellig
Verdorie, hier nu ook!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:33 schreef lojanda het volgende:
JW en Esther nemen beiden vanavond een droomsapje
Hij zei gewoon Helden hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk het wel want ligt dichtbij Enschede en is ook al jaren gesloten
En dat wil manager worden...nou vind ik Sasha ook niet echt een geweldige keuze want je krijgt die vreselijke Bern er bij...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:45 schreef lojanda het volgende:
Rupert is volgens mij stukjes frikandel aan het bakken voor de lunch en bij het roeren in de pan valt er wat op de grond en hij raapt het op en gooit het gewoon weer terug in de pan
Wanda is heel georganiseerd en als je ziet hoe netjes haar bed en kast zijn, heeft ze met 15 minuten ingepakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda vindt voordeel met 24 uur dat je lang de tijd hebt om je spul te pakken en afscheid te nemen, i.p.v. een uurtje bij een eliminatie
Gaat alles lang duren met die twee dan als ze manager wordt...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat wil manager worden...nou vind ik Sasha ook niet echt een geweldige keuze want je krijgt die vreselijke Bern er bij...
Als ze gaat mag bijna iedereen het lijstje aanpassenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda vindt voordeel met 24 uur dat je lang de tijd hebt om je spul te pakken en afscheid te nemen, i.p.v. een uurtje bij een eliminatie
Ja en dat komt dan door Bern, Sasha alleen kun je wel hebben maar hij haalt bij haar de snelheid er uit. Erg vermoeiend.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:49 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Gaat alles lang duren met die twee dan als ze manager wordt...
Ik denk dat ze van Sasha meer schrik moeten hebben. Volgens mij is zij echt keihard en heeft met niemand medelijden. Waarschijnlijk gaan ze dan heel veel een nee horen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat wil manager worden...nou vind ik Sasha ook niet echt een geweldige keuze want je krijgt die vreselijke Bern er bij...
Bern is vast graag First Ladyquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zijn beide heel vermoeiend en halen nou ook niet echt het beste in elkaar naar bovenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja en dat komt dan door Bern, Sasha alleen kun je wel hebben maar hij haalt bij haar de snelheid er uit. Erg vermoeiend.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van Sasha meer schrik moeten hebben. Volgens mij is zij echt keihard en heeft met niemand medelijden. Waarschijnlijk gaan ze dan heel veel een nee horen.
En ik denk als Rupert manager wordt je hem en Ima weer een stuk in de breedte ziet groeien.. denk dat die samen op kantoor vaak stiekem zitten te snaaien.quote:
Dan gaat ie de hele dag op de bank zitten?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:02 schreef puzziepie het volgende:
JW weer miepen over de biljarttafel die maar niet komt
JW wil biljarten , anders gaat hij in staking
dat verschil ga je toch niet zienquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:02 schreef puzziepie het volgende:
rare verhoudingen heeft Jasper eigenlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:11 schreef juul. het volgende:
Wanda wil weten van Jasper hoe hij dan ligt met Wendy in één bed
Daarom ruikt hij ook zo lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:12 schreef greysbones het volgende:
Zoe mensen pakken in 3 dagen 3 handdoeken
Erik ik doe er 3 weken mee![]()
![]()
Stel je toch voor dat je moet wassen met een wasmachinequote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:12 schreef greysbones het volgende:
Zoe mensen pakken in 3 dagen 3 handdoeken
Erik ik doe er 3 weken mee![]()
![]()
wat zei hij ?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:11 schreef juul. het volgende:
Wanda wil weten van Jasper hoe hij dan ligt met Wendy in één bed
Zoe gaat ook niet iedere dag douchen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:14 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe klaagt over de was, er is nu maar 1 wasmachine.
JW: "Dan moet je zorgen dat er minder was komt"
Zoe: "Ja zeg maar tegen mijn kamer, mensen pakken 3 handdoeken in 3 dagen"
Erik: "Dat vind ik niet kunnen, ik doe er 3 weken mee!"
Zoe: "Nou ja, dat is ook weer een beetje overdreven, maar maar je kan ook 1 handdoek in 3 dagen.."
Nou ze praat je de oren van de kop, ze is altijd aan het woordquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu zegt Babet, wat wij hier vaak zeggen, ze laat anderen praten, zodat ze niet over zichzelf hoeft te praten
Heeft ze al vaker gezegd.. ik snap dat wel als je hoort waarom.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu zegt Babet, wat wij hier vaak zeggen, ze laat anderen praten, zodat ze niet over zichzelf hoeft te praten
Veel praten wil niet zeggen dat ze inhoudelijk over zichzelf verteldquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ze praat je de oren van de kop, ze is altijd aan het woord
Nee ze raaskalkt door en door en door ik vind het zo grote betweter.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Veel praten wil niet zeggen dat ze inhoudelijk over zichzelf verteld
En ze hangt en hangt en hangtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ze raaskalkt door en door en door ik vind het zo grote betweter.
Babette heeft juist veel empathie en zeker dat ze luistert. Alles wat er tegen haar is gezegd in een gesprek weet ze nog en is al vaker over gesproken met de anderen.. ze kan elk gesprek terughalen van af de eerste dagquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoorde, ik dacht Martin zeggen, dat Babet veel empathie heeft. Dat vind ik dus niet. Ze vraagt veel maar luistert niet echt.
Ik zie het meer als nieuwsgierigheid en niet als empathiequote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette heeft juist veel empathie en zeker dat ze luistert. Alles wat er tegen haar is gezegd in een gesprek weet ze nog en is al vaker over gesproken met de anderen.. ze kan elk gesprek terughalen van af de eerste dag
Ja die doet echt niets de hele dag bijna op haar slaapkamer of buiten rondjes lopenquote:
Dat magquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie het meer als nieuwsgierigheid en niet als empathie
Joh echt waarquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die doet echt niets de hele dag bijna op haar slaapkamer of buiten rondjes lopen
Een goed geheugen wil niet zeggen dat je je goed kunt inleven in een anderquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette heeft juist veel empathie en zeker dat ze luistert. Alles wat er tegen haar is gezegd in een gesprek weet ze nog en is al vaker over gesproken met de anderen.. ze kan elk gesprek terughalen van af de eerste dag
jw mag ook naar huis gaan met zijn negatief gezeikquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:02 schreef puzziepie het volgende:
Dat kloptquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Een goed geheugen wil niet zeggen dat je je goed kunt inleven in een ander
Wat vinden Zoë en Kenzy hier vanquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:34 schreef greysbones het volgende:
Volgens Erik wordt je met een sportersmentaliteit geboren
Volgens babet en matin niet
Ik denk dat Erik gelijk heeft
lolquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Veel praten wil niet zeggen dat ze inhoudelijk over zichzelf verteld
Vastquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het met Erik eens zijn
Ik vind ook niks mis met Babsquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
Babette heeft al vele malen aangegeven dat ze daar niet zit voor het geld en om na het programma iets in de media te gaan doen.. ze zit daar ivm de interesse in andere mensen en het observeren daarvan.. een goede toevoeging voor haar opleiding psychologie. Hier kan ze veel van leren en is een echt mensen mens. Ze houdt ervan om met allerlei soorten mensen in gesprek te gaan en te zien wat er in het hoofd van die persoon omgaat.
Aan haar zit niets nep of ongeïnteresseerde manieren aan.
Oja ze zegt ook van zichzelf dat ze heel erg graag praat.
Ik mag haar heel graag en het zou zo een vriendin van me kunnen zijn![]()
Door haar gedrag en geroddel zou ik haar niet eens als psycoloog willenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
Babette heeft al vele malen aangegeven dat ze daar niet zit voor het geld en om na het programma iets in de media te gaan doen.. ze zit daar ivm de interesse in andere mensen en het observeren daarvan.. een goede toevoeging voor haar opleiding psychologie. Hier kan ze veel van leren en is een echt mensen mens. Ze houdt ervan om met allerlei soorten mensen in gesprek te gaan en te zien wat er in het hoofd van die persoon omgaat.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door haar gedrag en geroddel zou ik haar niet eens als psycoloog willen
Normaal gesproken weet je dergelijke zaken ook niet van je psycholoogquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als je het wel weet is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Normaal gesproken weet je dergelijke zaken ook niet van je psycholoog
Ze roddelen allemaal daar, stuk voor stuk. Maarja ze kunnen niet veel anders natuurlijk want hun wereldje is op dit moment wel heel erg klein.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben dan maar blij dat ik van mijn behandelaars niet weet hoe ze prive zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als je het wel weet is het een ander verhaal.
Daar ben ik het wel mee eens en snap ook niet wat ze met GJ heeft.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind ook niks mis met Babs
Maar GJ en matin beïnvloeden haar wel
In het gesprek net ook
Ze had matin 4 x kunnen aanspreken op bs
Deed ze niet
Ze zit er niet als psycholoog maar als mensquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
Ze ziet het wel als toevoegingquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zit er niet als psycholoog maar als mens
Dat is wel een verschil
Maar iedereen heeft een eigen mening over de deelnemers en daarvoor respect
snap nog steeds niet wat ze gaan doen als het een duo eliminatie gaat wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:54 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoop zo dat de bro's nog niet weten op wie de meesten gaan stemmenHelemaal geweldig als zij ook op GJ gaan
![]()
Morgen denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:54 schreef lojanda het volgende:
Ik denk niet dat er nog iets gaat gebeuren vandaag.
Erg saai op dit moment.
Had de stemming vandaag wel verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:54 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoop zo dat de bro's nog niet weten op wie de meesten gaan stemmenHelemaal geweldig als zij ook op GJ gaan
![]()
Denk ook dat zij en Wendy er weer leuker op worden als GJ eruit ligt met z'n oeverloze gedram en gezever.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens en snap ook niet wat ze met GJ heeft.
Idd omdat ze hier alleen maar van kan leren..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ze ziet het wel als toevoeging
Eensquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk ook dat zij en Wendy er weer leuker op worden als GJ eruit ligt met z'n oeverloze gedram en gezever.
Respect voor z'n poging Isaac eruit te wippen mocht hijzelf zo uiteindelijk inderdaad genomineerd worden, maar ik blijft het een vervelende zak hooi vinden.
Ik denk dat Babs gezegend is met een aangeboren gevoel voor de psyche van de mensquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd omdat ze hier alleen maar van kan leren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |