Weekends is sinds januari uit en is deze week Tune of the Week op de BBC Radio net als Space Man vorig jaar vlak voor de onthulling was. Ik denk dan dat die het is, en niet Face in the Crowd.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:25 schreef Funhouse het volgende:
Dat nieuwe nummer van Freya staat al sinds 2021 op youtube
En hier is een live versie uit juli 2022:
Het zou kunnen dat ze toestemming hebben gevraagd (dit kan volgens de regels) en deze 2 video;s hebben neergezet a la Arcade van "Ja, maar dit waren demo's en zijn niet door ons maar door fans online gezet". Maar er gaan wel heel veel signalen richting Freya nu...quote:Op maandag 20 februari 2023 22:25 schreef Funhouse het volgende:
Dat nieuwe nummer van Freya staat al sinds 2020 op youtube
En hier is een live versie uit juli 2022:
Weekends vind ik ook heel leuk ja, die zou ik liever hebben dan Face in the Crowdquote:Op maandag 20 februari 2023 23:21 schreef Mlita het volgende:
Echt geweldig Weekends van Freya. Mijn winnaar als ze dat lied kiezengeweldige zangeres ook
Lijkt wel een soort auditie voor het songfestival. Enige minpuntje is dat het nummer een tikkie te lang is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:10 schreef molloot200 het volgende:
Ze heeft Weekends ook nog even gezongen bij één van de presentatoren van het komende festival
Dat was Space Man ook, die hebben ze ook voor Eurovisie opgekniptquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Lijkt wel een soort auditie voor het songfestival. Enige minpuntje is dat het nummer een tikkie te lang is.
Klopt, maar dat had ze dan nu ook alvast kunnen doenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was Space Man ook, die hebben ze ook voor Eurovisie opgeknipt
Zolang het maar beter is dan het zaaddodende Skinny Lovequote:Op maandag 27 februari 2023 10:01 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik zie weer mensen zeggen dat het misschien Birdy is omdat er 3 maart een nieuw nummer uit komt haha.
En wat als het gekozen nummer dan niet genoeg aandacht zou krijgen?quote:Op maandag 6 maart 2023 18:58 schreef Em31 het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal, doen ze hetzelfde als vorige jaar en is de kans groot dat we het nummer al gehoord hebben? Dat ze eerst testen of het werkt ofzo.
Dat zou ik heel gaaf vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:35 schreef Momo het volgende:
Laatste 24 uur gaat de naam van Mae Muller ook rond, omdat Wiwibloggs haar ook is gaan volgen op meerdere social media
Leuk liedje is datquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:35 schreef Momo het volgende:
Laatste 24 uur gaat de naam van Mae Muller ook rond, omdat Wiwibloggs haar ook is gaan volgen op meerdere social media
Ook al is The Sun de ultieme rioolkrant, ik ga er voor 99% vanuit dat dit waarschijnlijk dan wel klopt. Nummer heet I Wrote A Song zo te zien wat nog niet officieel uit is, dus dan is het niet I Just Came To Dance wat hierboven is gepostquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:59 schreef Thrts het volgende:
Het is inderdaad Mae Muller!
https://www.thesun.co.uk/(...)muller-wrote-a-song/
Gelukkig maar, want hoe leuk ik dat nummer ook vind, ik ken het nu al zo lang dat is er al een beetje overheen ben. Ik ben wel heel benieuwd verder!quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook al is The Sun de ultieme rioolkrant, ik ga er voor 99% vanuit dat dit waarschijnlijk dan wel klopt. Nummer heet I Wrote A Song zo te zien wat nog niet officieel uit is, dus dan is het niet I Just Came To Dance wat hierboven is gepost
Stukje van het nummer:
https://www.tiktok.com/@:maemuller_/video/7205303042139360517
quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Ze komt me vaag bekend voor maar ik weet niet waarvan.
Ik heb dat nummer weleens op de radio gehoord maar het is niet waar ik haar perse van ken. Als het lampje gaat branden kom ik er nog op terug.quote:
Ja, het gaat natuurlijk om het liedje, maar deze mevrouw maakt een vrij chagrijnige en ordinaire indruk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:53 schreef molloot200 het volgende:
Ze heeft in elk geval niet de likeable uitstraling die Sam wel heeft…
Dan zal het liedje zo ook wel ergens te vinden zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:12 schreef Momo het volgende:
Zo te zien vinden de bookies gerucht niet zo leuk. Van 15 naar 60 als odd. Daarmee zou je ongeveer bij Frankrijk en Georgië uitkomen qua odds.
Het begint best leuk, maar vervolgens klinkt dat refrein wel wat afgezaagd. Maar even helemaal afwachten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[ twitter ]
Dit zou een deel van het lied zijn. Ik vind 'm best leuk op basis van deze kleine minuut, maar kan dit niet goed inschatten qua kansen
Het is ook wel heel wat minder interessant dan de liedjes en artiesten die eerder voorbij kwamen. Als het dit nummer is tenminste.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:12 schreef Momo het volgende:
Zo te zien vinden de bookies gerucht niet zo leuk. Van 15 naar 60 als odd. Daarmee zou je ongeveer bij Frankrijk en Georgië uitkomen qua odds.
Hier was ze 10.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Ze komt me vaag bekend voor maar ik weet niet waarvan.
Dit is toch allesbehalve een slecht nummer?quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:39 schreef RipCity het volgende:
Knap hoe uk elk jaar weer voor 0 punten gaat (behalve vorig jaar dan).
Ja ik ook. Nog maar 1x gehoord en het zit nog steeds in m’n hoofd. Van Israël is het enige dat ik me nog herinner dat ik blij was dat de drie minuten voorbij waren.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:34 schreef molloot200 het volgende:
Ik kan hier veel meer mee dan Israël
En dat ze een centaur is en geen unicornquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik ook. Nog maar 1x gehoord en het zit nog steeds in m’n hoofd. Van Israël is het enige dat ik me herinner nog dat ik blij was dat de drie minuten voorbij waren.
Ik ben eigenlijk wel blij met dit jaar, veel verschillende muziekstijlenquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:01 schreef Spumonisal het volgende:
Valt wat mij betreft in de 'wel okay' grijze middenmoot categorie. Luistert lekker weg, maar ook niet meer dan dat. Zal afhangen van hoe dit live overkomt en de staging. Maar als je me nu zegt dat dit als pakweg 18e eindigt zou het me ook niet verbazen.
Ligt het aan mij of is dit gewoon een heel mager jaar? Heb nog maar een handvol nummers die ik zelf de moeite waard vind
Blijkbaar is dit jaar een love it or hate it. Ik vind het een prima jaar met verschillende nummers. Veel beter dan vorig jaar.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:01 schreef Spumonisal het volgende:
Valt wat mij betreft in de 'wel okay' grijze middenmoot categorie. Luistert lekker weg, maar ook niet meer dan dat. Zal afhangen van hoe dit live overkomt en de staging. Maar als je me nu zegt dat dit als pakweg 18e eindigt zou het me ook niet verbazen.
Ligt het aan mij of is dit gewoon een heel mager jaar? Heb nog maar een handvol nummers die ik zelf de moeite waard vind
Ja en misschien ben ik te kritisch of ik word te oudquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij met dit jaar, veel verschillende muziekstijlen
Ditte. Veel toegankelijker en meer 'af'. "quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:34 schreef molloot200 het volgende:
Ik kan hier veel meer mee dan Israël
Oké ik krijg dit nummer dus gewoon al een week niet meer uit mijn hoofdquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:20 schreef Em31 het volgende:
Ik had blijkbaar echt veel te hoge verwachtingen na vorig jaar en omdat het in eigen land gaat zijn. Het is niet compleet waardeloos en sowieso beter dan alles voor Sam, maar verder ook niet meer dan dat.
Het is vooral dat stukje dat op I Like To Move It lijkt dat goed blijft hangen (net als het origineel). Misschien kan dat vanaf deze startpositie extra helpen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké ik krijg dit nummer dus gewoon al een week niet meer uit mijn hoofd![]()
Inmiddels ben ik zot op dit nummer. 😍 Ik kan me ook prima identificeren met de lyrics. Ik draai het nonstop.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:53 schreef Cirilico het volgende:
Het is een goed nummer, niet direct een songfestivalknaller. Het zit qua stijl voor mij een beetje tussen Oostenrijk en Israël in. De clip doet me zelfs wat aan die van Israël denken. Het grote verschil is wel dat dit beter wordt naarmate het nummer vordert, daar waar dat van Israël steeds slechter klinkt.
Ze gaat wel een actieve staging/choreografie moeten hebben wil ze bovengemiddeld eindigen. Maar ik heb zo het idee dat zij heel goed kan dansen en zingen tegelijk.
@:Rebel- wat grappig dat zij dat kleine meisje uit Mika's Grace Kelly is.
En dit was Mae's tweet waar ze over zijn gevallen:quote:Lee Anderson, deputy chairman of the Conservative Party, criticised the singer’s “vile Left-wing slurs” and accused the BBC of a lack of “common sense” for choosing her to represent the UK.
quote:on April 8, 2020, Ms Muller wrote on Twitter: “Unpopular opinion but I do not feel sorry for Boris Johnson.
“Yes, he is human, yes, he has kids, but so do 100s of other people who have actually died due to Tory policies. Taking up a bed in intensive care but you’re not on a ventilator and in ‘high spirits’? Nah mate.”
Aan de rest van de headlines te zien hebben we hier te maken met een kwaliteitskrant.quote:Op zondag 2 april 2023 08:16 schreef Nashipeer het volgende:
The Telegraph komt met een artikel over Mae met de titel
"British Eurovision entrant is anti-Boris Johnson Left-wing activist"
https://www.telegraph.co.(...)-left-wing-activist/
En op de voorpagina van de papieren krant:
[ afbeelding ]
Nogal wat (startende) drama daar
[..]
En dit was Mae's tweet waar ze over zijn gevallen:
[..]
Bron: https://eurovision.tv/live-blog-thursday-4-mayquote:04 May 2023 at 18:59 CEST
🇬🇧 United Kingdom takes to the stage…
Well, this is a LOT of fun. Mae's dressed in black trousers with a rather fabulous corset jacket, and starts the performance on a raised plinth in front of the LED wall. It features huge pop art-style graphics that blend really cleverly with the live staging - there's a section at the beginning where Mae's face splits in two horizontally, so she's literally inside her own head. It gives the whole thing a pop video quality that looks great live, and we suspect it will look even better on TV.
She's flanked by four dancers in red and black, who join her at the front of the stage for a VERY polished dance routine through the second half. It's kept the spoken middle eight that we saw through pre-party season, and it all builds to a big old pop banger finish. Definitely one of the tracks in this year's contest that we're going to hear in bars all over Europe this summer.
We already know that Mae is going to perform last in the Grand Final, and it’s hard to imagine a better closing song for a home crowd. This is going to go VERY big in the hall.
We horen gewoon de social media-stagiair meezingenquote:Op zondag 7 mei 2023 13:16 schreef Zigsky het volgende:
Zit duidelijk een man mee te zingen. Hoe dan?
Man Muller.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:16 schreef Zigsky het volgende:
Zit duidelijk een man mee te zingen. Hoe dan?
Hopelijk gaat dan niemand meezingen tijdens de liveshows.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We horen gewoon de social media-stagiair meezingen![]()
Dat vrees ik ook ja. En dan natuurlijk weer klagen dat het door Brexit etc. komt i.p.v. naar hun inzendingen te kijken:')quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:22 schreef Sableheart het volgende:
Als ik zie dat de BBC in de halve finales nog steeds Scooch en Dustin laat opdraven, begrijpen ze Eurovisie nog steeds niet. Het zou me niet verrassen als Sam een toevalstreffer was, in plaats van een Anouk.
En dit nog zonder een, het zit ze niet Mae. Valt me van je tegen Fredquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:48 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel echt zonde voor UK. Ze hebben een juryvriendelijk liedje en de sympathiefactor, omdat ze de dure organisatie overnemen. En ook een leuke startpositie. Maar dan komt er iemand die niet kan zingen...
Zulke makkelijke humor zouden wij ons toch nooit toe verlagen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dit nog zonder een, het zit ze niet Mae. Valt me van je tegen Fred
Nee, met een beetje zelfspot is niets mis. Dat zat er ook wel tussen. Maar ze lijken niet te begrijpen dat het ESF weliswaar een weinig serieuze show is voor de gemiddelde kijker, maar dat die kijker ook binnen dat kader duidelijk heeft laten merken dat ze die twee inzendingen totaal oninteressante onderbroekenlol vonden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:22 schreef Sableheart het volgende:
Als ik zie dat de BBC in de halve finales nog steeds Scooch en Dustin laat opdraven, begrijpen ze Eurovisie nog steeds niet. Het zou me niet verrassen als Sam een toevalstreffer was, in plaats van een Anouk.
Nee daar die jij nooit aan Mae natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zulke makkelijke humor zouden wij ons toch nooit toe verlagen.
Ik acht die kans ook erg groot.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat ze zaterdag als 26e eindigt....
Dat Portugal hier 2e is vind ik best shockingquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Bookies hebben ondertussen een favoriet voor de laatste plaats...
Wtf doet Portugal daarquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Bookies hebben ondertussen een favoriet voor de laatste plaats...
Startplek twee he.quote:
Dat denk ik ook wel. Maar het blijft tegelijkertijd ook wel Portugal he, die scoren zelden echt hoog. Plus dat het liedje tegelijkertijd ook wel erg kan wegvallen. Plus de tweede plek blijft toch wel een Bermuda driehoek voor punten op het ESF.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat Portugal hier 2e is vind ik best shockingDie pakken ondanks die 2e startplek echt wel genoeg punten, al is het bij de jury's, om de laatste plek te omzeilen toch.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Met name in Nederland waren we erg teleurgesteld.
Dat is een interessant twitteraccount!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Met name in Nederland waren we erg teleurgesteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |