quote:Ik denk dat Christina momenteel populairder is dan Brit. Brit is een beetje dood geloof ik.. zit nog steeds te kniezen om Justin ofzo... nou ja boeiend. Christina heeft hiervan overigens wel leuk gebruik van gemaakt. Britney zielig en zinloos...dan kom ik lekker terug met een nieuwe cd ed. Perfecte timing.
Op woensdag 12 februari 2003 15:58 schreef scanman01 het volgende:[..]
Maar zelf Christina Aguilera komt nog niet echt in de buurt van de Britney Spears hype van de laatste 3 jaar ofzo (misschien dat de hype nu wat inzakt trouwens, maar het was er wel degelijk).
Als je kijkt naar de laatste 3 jaar, dan heb je gelijk.. toen was Britney HET popidol.
Zelf vind ik dat Christina zich in de tijd veel beter heeft ontwikkeld en veel beter is dan Britney maar dat terzijde.
quote:Ik vind Britney nog steeds 'n grotere ster dan Christina. Vind Christina beetje vies bleh.. Ze kan wel mooi zingen maar doe het dan wel met stijl zeg..
Op woensdag 12 februari 2003 16:01 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Ik denk dat Christina momenteel populairder is dan Brit. Brit is een beetje dood geloof ik.. zit nog steeds te kniezen om Justin ofzo... nou ja boeiend. Christina heeft hiervan overigens wel leuk gebruik van gemaakt. Britney zielig en zinloos...dan kom ik lekker terug met een nieuwe cd ed. Perfecte timing.
Als je kijkt naar de laatste 3 jaar, dan heb je gelijk.. toen was Britney HET popidol.
Zelf vind ik dat Christina zich in de tijd veel beter heeft ontwikkeld en veel beter is dan Britney maar dat terzijde.
quote:Geloof ik niks van. Let maar op als er een nieuwe cd komt. Ze is denk ik nog steeds hét tieneridool van deze tijd!
Op woensdag 12 februari 2003 16:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Britney is passé.
quote:Exactly. We zijn het eens..
Op woensdag 12 februari 2003 16:42 schreef scanman01 het volgende:[..]
Geloof ik niks van. Let maar op als er een nieuwe cd komt. Ze is denk ik nog steeds hét tieneridool van deze tijd!
quote:Haar vorige muzikale werkje heeft het anders toch ook niet zo goed gedaan. Alleen I'm A Slave 4 U is (terecht) een hit geworden...
Op woensdag 12 februari 2003 16:42 schreef scanman01 het volgende:
Geloof ik niks van. Let maar op als er een nieuwe cd komt. Ze is denk ik nog steeds hét tieneridool van deze tijd!
quote:Alle nummers/singels zijn hits geworden. De een alleen iets groter dan de ander. En het hele album is toch wel weer platinum geworden hoor.
Op woensdag 12 februari 2003 16:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Haar vorige muzikale werkje heeft het anders toch ook niet zo goed gedaan. Alleen I'm A Slave 4 U is (terecht) een hit geworden...
quote:Geen top 10 hits.... Maar wel platina dus... Maar toch denk ik dat Britney's beste tijd voorbij is.
Op woensdag 12 februari 2003 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Alle nummers/singels zijn hits geworden. De een alleen iets groter dan de ander. En het hele album is toch wel weer platinum geworden hoor.
quote:Heeft ze aan zichzelf te danken, middelvinger opsteken naar je fans maakt je niet populair, haar restaurant dat moest sluiten vanwege voedselvergiftiging, Pepsi die haar aan de kant heeft gezet, en ze scoort ook niet meer zo goed, volgens mij was haar laatste album zelfs een flop in de VS.
Op woensdag 12 februari 2003 16:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Britney is passé.
Maar goed, nu er steeds minder kandidaten overblijven lijkt het me wel een goed idee dat ze wat langer mogen zingen, nu is het geloof een minuut en dertig seconden, kunnen ze dus wat meer laten zien.
quote:Dat was idd een leuk nummer.
Op woensdag 12 februari 2003 16:46 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Alleen I'm A Slave 4 U is (terecht) een hit geworden...
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Maar toch denk ik dat Britney's beste tijd voorbij is.
Ze heeft ook zwembandjes gekregen.
quote:Ik weet van 'overprotected' dat het een top 5 hit was (of kwam die van haar tweede cd?). De rest zou ik op moeten zoeken maar zou me niets verbazen als ze ook hoog scoorden. Alleen geen nummer 1 hits meer en dat zal best een tegenvaller zijn geweest na de eerste albums.
Op woensdag 12 februari 2003 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geen top 10 hits.... Maar wel platina dus... Maar toch denk ik dat Britney's beste tijd voorbij is.
Maar we zitten in het verkeerde topic merk ik nu. Dus Britney!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 12-02-2003 17:22]
quote:Ze kan ook niet echt zingen, playbackt bij live optredens.
Op woensdag 12 februari 2003 17:18 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik weet van 'overprotected' dat het een top 5 hit was (of kwam die van haar tweede cd?). De rest zou ik op moeten zoeken maar zou me niets verbazen als ze ook hoog scoorden. Alleen geen nummer 1 hits meer en dat zal best een tegenvaller zijn geweest na de eerste albums.
Ik vind zelf Britney een klasse performer en vind zelfs ook een aantal van haar nummers wel erg lekker klinken. Volgens mij is de hype nog lang niet voorbij, maar we zullen zien in de toekomst.
quote:Ik hoop het, ze zingen nu veel te kort. In Duitsland waren ze zaterdag nog met z'n vieren over en ze mochten allemaal 2 liedjes zingen. Dat was leuk. Maar die geven er ook niets om dat de show een uur uitloopt.
Op woensdag 12 februari 2003 17:14 schreef schatje het volgende:
Maar goed, nu er steeds minder kandidaten overblijven lijkt het me wel een goed idee dat ze wat langer mogen zingen, nu is het geloof een minuut en dertig seconden, kunnen ze dus wat meer laten zien.
En over Britney ben ik het met je eens .
quote:Die uitzendig van een uur moet gewoon nuttig gebruikt worden, misschien dat de laatste drie een liedje voluit mogen zingen.Ik zit niet te wachten op grapjes van Reinout.
Op woensdag 12 februari 2003 17:22 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik hoop het, ze zingen nu veel te kort. In Duitsland waren ze zaterdag nog met z'n vieren over en ze mochten allemaal 2 liedjes zingen. Dat was leuk. Maar die geven er ook niets om dat de show een uur uitloopt.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 12-02-2003 17:28]
quote:Ik ook helemaal niet.
Op woensdag 12 februari 2003 17:26 schreef schatje het volgende:
Ik zit niet te wachten op grapjes van Reinout.
quote:Even een quote'je uit een amerikaanse krant:
Op woensdag 12 februari 2003 17:14 schreef schatje het volgende:
en ze scoort ook niet meer zo goed, volgens mij was haar laatste album zelfs een flop in de VS.
quote:Vijf keer platina dus
Overprotected: The third single from the five-times platinum album, Britney, finds our Lolita in a silvery catsuit barely containing her oversized feline curves. Britney and entourage take position before the super-dooper blow-dryer that blasts their hair into rock video action.
quote:Vind je het gek met al haar gedans en gespring? Ik heb Madonna ook wel eens live horen zingen tijdens een heftig dansoptreden en dat was minstens net zo dramatisch.
Op woensdag 12 februari 2003 17:22 schreef schatje het volgende:
Ze kan ook niet echt zingen, playbackt bij live optredens.
En wat de tijd dat de Idols mogen zingen betreft. Misschien heeft dat met rechten te maken. Als je maar een klein stukje van een nummer zingt hoef je geloof ik geen rechten te betalen ofzo...
quote:Heerlijk gewoon, je bent echt voorspellend.
Op woensdag 12 februari 2003 17:35 schreef scanman01 het volgende:[..]
Even een quote'je uit een amerikaanse krant:
[..]Vijf keer platina dus
.... Echt 'geflopt' kun je dat niet noemen denk ik.
Haar eerste album was trouwens 12x platina en dat is een absoluut record in the usa.
quote:Ik heb Madonna idd ook weleens ronduit afschuwelijk vals horen zingen, laatste tournee was het stukken beter.
Op woensdag 12 februari 2003 17:37 schreef scanman01 het volgende:[..]
Vind je het gek met al haar gedans en gespring? Ik heb Madonna ook wel eens live horen zingen tijdens een heftig dansoptreden en dat was minstens net zo dramatisch.
quote:Ik dacht dat het te maken heeft met het concept van het progamma.
En wat de tijd dat de Idols mogen zingen betreft. Misschien heeft dat met rechten te maken. Als je maar een klein stukje van een nummer zingt hoef je geloof ik geen rechten te betalen ofzo...
quote:Dank je... Sorry dat ik het even recht wilde zetten.
Op woensdag 12 februari 2003 17:41 schreef schatje het volgende:[..]
Heerlijk gewoon, je bent echt voorspellend.
![]()
quote:Zou ook kunnen, maar ik meen ook ooit eens gehoord te hebben dat je wel een stuk van een nummer mag zingen zonder rechten te moeten betalen. Maar pin me er niet op vast
Op woensdag 12 februari 2003 17:46 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb Madonna idd ook weleens ronduit afschuwelijk vals horen zingen, laatste tournee was het stukken beter.
[..]Ik dacht dat het te maken heeft met het concept van het progamma.
quote:Gekkie.
Op woensdag 12 februari 2003 17:48 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dank je... Sorry dat ik het even recht wilde zetten.
Jij bent ook best wel voorspellend trouwens.... dat je in plaats van 'oh, dan zat ik er helemaal naast' schrijft 'jij bent echt voorspellend'(nooit toegeven dus)
En zo voorspellen we elkaar
quote:Kortom: het is puur geluk dat zij wel een idool is geworden. Juiste moment, juiste plaats weetjewel. Het ligt niet aan haarzelf, het ligt aan de dosis geluk die ze op dat moment had. Er zijn genoeg meiden met een betere uitstraling en betere zangkwaliteiten die het niet redden omdat ze dat ene beetje geluk missen om door te breken.
Op woensdag 12 februari 2003 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Niet correct, want er worden dus wel tientallen meiden op dezelfde manier gelanceerd als Britney en die halen het niet. Verkeerde liedje, verkeerde moment en vooral verkeerde uitstraling zijn daar debet aan.
Waarom denk je dat zo'n ster als Britney Spears maar eens in de zoveel tijd naar voren komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |