abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 februari 2003 @ 18:43:45 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8417958
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:30 schreef schatje het volgende:
Ach, beetje Madonna na-apen, zelfde producers kiezen, niet echt orgineel.
Als het zo makkelijk was zouden er veel meer meiden dezelfde ster status kunnen bereiken en dat lukt ze dus niet....
Maar goed, we raken een beetje off-topic geloof ik... hoewel Britney dus wel een 'Idol' is
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8417972
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:26 schreef SmashBro het volgende:
Kan iedereen behalve Dewi, Hind en David niet gewoon optiefen nu en dat zij dan met z'n drieën winnen
dat bedoel ik nou ook!!!! of alleen Dewi.. mag ook
pi_8418002
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als het zo makkelijk was zouden er veel meer meiden dezelfde ster status kunnen bereiken en dat lukt ze dus niet....
Maar goed, we raken een beetje off-topic geloof ik... hoewel Britney dus wel een 'Idol' is

Er is maar een echte en dat is nog steeds Madonna, de rest zijn kloontjes.
pi_8418072
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:45 schreef schatje het volgende:

[..]

Er is maar een echte en dat is nog steeds Madonna, de rest zijn kloontjes.

neemt niet weg dat iedereen ook posters van de kloontjes boven hun bed hebben hangen en ook de kloontjes bakken met geld verdienen...
Ik ben het met je eens hoor... zijn allemaal aftreksels van aftreksels.. maar toch kan je het succes van Britney niet ontkennen.
Om het bericht even ontopic te houden: ik denk niet dat een van de idols dat kan evenaren...
pi_8418115
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:48 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

neemt niet weg dat iedereen ook posters van de kloontjes boven hun bed hebben hangen en ook de kloontjes bakken met geld verdienen...
Ik ben het met je eens hoor... zijn allemaal aftreksels van aftreksels.. maar toch kan je het succes van Britney niet ontkennen.
Om het bericht even ontopic te houden: ik denk niet dat een van de idols dat kan evenaren...

Laatste denk ik ook niet.
pi_8418320
ik denk gezegd dat tegen de tijd dat Idols 2 begint...de winnaar van Idols 1 alweer out of the picture is....
Hoop het niet natuurlijk (nou ja hangt af van wie er wint) maar ik vrees het ergste...
  dinsdag 11 februari 2003 @ 19:12:35 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8418702
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:59 schreef DarkMaxie het volgende:
ik denk gezegd dat tegen de tijd dat Idols 2 begint...de winnaar van Idols 1 alweer out of the picture is....
Hoop het niet natuurlijk (nou ja hangt af van wie er wint) maar ik vrees het ergste...
Dat ligt er maar net aan. Je moet hét hebben, maar je moet ook mazzel hebben. Marco Borsato was al jaren bezig en scoorde nauwelijks. Toen kwam hij opeens met een Nederlandstalig nummer en dat was waarschijnlijk exact op het juiste moment, het juiste liedje en had hij toch de juiste uitstraling. Toen is Borsato zo enorm populair geworden. Datzelfde geldt voor Madonna... datzelfde geldt voor Britney en ga zo maar door. Volgens mij is Madonna trouwens al een flink aantal jaren haar enorme ster status kwijt. Ze is nog steeds heel populair, maar het is een schaduw van wat het ooit was.
Maar als Hind toevallig het juiste liedje krijgt en op het goede moment met dat liedje op de markt komt, heeft ze best een kans denk ik. En dan is altijd de opvolger van dat eerste liedje belangrijk. Daar hangt dan vanaf of je een eendagsvlieg wordt of een langdurig succes.
pi_8420312
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:31 schreef schatje het volgende:
Jim in plaats van David, dan
Jamai in plaats van Jim dan .
pi_8420379
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Jamai in plaats van Jim dan .

Jamai is geen idool

Jim ipv jamai dan

pi_8421419
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:18 schreef Taurus het volgende:

[..]

Jamai is geen idool

Jim ipv jamai dan

and it goes on and on and on and ...

pi_8421839
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:18 schreef Taurus het volgende:

[..]

Jamai is geen idool

Pakkende nummers voor Jamai:

Jij weet toch wel wat liefde is
Kus me voor de laaste keer
Athene
Mama
Neuzenpolka

Afkomstig van deze cd:

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 11-02-2003 21:11]

pi_8421854
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Athene
Mama
Neuzenpolka

Afkomstig van deze cd:

[afbeelding]

HAHAHAHAHAHAHA

pi_8422081
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Athene
Mama
Neuzenpolka

Afkomstig van deze cd:

[afbeelding]

misschien mag hij nog wel eens meedoen met BZN ofzo.... of misschien een duet met Jantje Smit..... it's gonna be FUN FUN FUN!!
(nou nee )

dinsdag 11 februari 2003 @ 22:51:01 #114
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_8424649
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:22 schreef berney het volgende:

[..]

Goed idee van je. . .

*attentie attentie, willen alle Jim 'haters' zich melden bij de site van Ruud de Wild,en op de poll stemmen* Attentie attentie.

(einde oproep)

* berney snelt heen. .

ik was weer eens lekker tegendraads en kon het niet laten om
"rot op met je poll"aan te klikken
never play games........
pi_8425642
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:20 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

misschien mag hij nog wel eens meedoen met BZN ofzo.... of misschien een duet met Jantje Smit..... it's gonna be FUN FUN FUN!!
(nou nee )

Of Frans Bauer, "Als Sterren aan de Hemel staan".
pi_8427535
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan. Je moet hét hebben, maar je moet ook mazzel hebben. Marco Borsato was al jaren bezig en scoorde nauwelijks. Toen kwam hij opeens met een Nederlandstalig nummer en dat was waarschijnlijk exact op het juiste moment, het juiste liedje en had hij toch de juiste uitstraling. Toen is Borsato zo enorm populair geworden.

Volgens mij is Borsato pas echt in het nieuws gekomen en populair geworden nadat ie bij Robbert ter Brink is geweest hoor
Waren 2 meiden verliefd op hem als ik het me goed herinner
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  woensdag 12 februari 2003 @ 06:45:06 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8428828
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 00:53 schreef late_vogel het volgende:

[..]

Volgens mij is Borsato pas echt in het nieuws gekomen en populair geworden nadat ie bij Robbert ter Brink is geweest hoor
Waren 2 meiden verliefd op hem als ik het me goed herinner

Lieverd, dat was Fransje Bauer !
pi_8428884
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 06:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

yup

woensdag 12 februari 2003 @ 10:04:39 #119
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8430098
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Britney heeft toch heel wat meer dan bijna iedereen op deze aardbol denk ik. Ze is niet voor niets zo waanzinnig populair. Je kunt haar leuk vinden of niet, maar feit is dat ze een echt popidool is. Er zijn ongelooflijk veel meiden die misschien beter zingen en net zo mooi zijn, maar die missen toch wat. Die halen het namelijk allemaal niet! En die marketingmachine hebben die meiden ook achter zich gehad. Bij Britney schijnt de combinatie van alles perfect te zijn en dat is een zeldzaamheid. De kans dat Hind ooit zo groot zal worden als Britney is misschien 1 op de miljoen ofzo...

Ben ik het weer niet mee eens (moet kunnen toch?)
Er zijn honderden Britneys: meiden die er leuk uitzien en redelijk kunnen zingen. De producers hebben haar uit die honderden uitgekozen en haar met een aantal voorgeproduceerde platen op het juiste moment de markt ingegooid. Ze hadden net zo goed Marieke, Hind en nog 10 andere meiden uit de laatste 30 van Idols op deze manier kunnen lanceren en die hadden stuk voor stuk net zo beroemd geweest.

Meiden met het uiterlijk van Hind zijn er ook bij de vleet. De stem van Hind is echter uitzonderlijk goed; daar zijn er maar heel weinig van.

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8431495
Hind is alleen geen idool vind ik.
pi_8432165
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 06:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
pi_8432418
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:29 schreef schatje het volgende:
Hind is alleen geen idool vind ik.
* Mee eens is *
  woensdag 12 februari 2003 @ 15:49:00 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8437543
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 10:04 schreef Vamos het volgende:

[..]

Ben ik het weer niet mee eens (moet kunnen toch?)
Er zijn honderden Britneys: meiden die er leuk uitzien en redelijk kunnen zingen. De producers hebben haar uit die honderden uitgekozen en haar met een aantal voorgeproduceerde platen op het juiste moment de markt ingegooid. Ze hadden net zo goed Marieke, Hind en nog 10 andere meiden uit de laatste 30 van Idols op deze manier kunnen lanceren en die hadden stuk voor stuk net zo beroemd geweest.

Niet correct, want er worden dus wel tientallen meiden op dezelfde manier gelanceerd als Britney en die halen het niet. Verkeerde liedje, verkeerde moment en vooral verkeerde uitstraling zijn daar debet aan.
Waarom denk je dat zo'n ster als Britney Spears maar eens in de zoveel tijd naar voren komt? Als het zo makkelijk was als jij zegt dan barstte het van de Britney types... en dat doet het ook wel, maar geen van allen komt in de buurt van de populariteit van Miss Spears. Vandaar dat ze ook erg snel weer zijn verdwenen.
pi_8437695
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 15:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Niet correct, want er worden dus wel tientallen meiden op dezelfde manier gelanceerd als Britney en die halen het niet. Verkeerde liedje, verkeerde moment en vooral verkeerde uitstraling zijn daar debet aan.
Waarom denk je dat zo'n ster als Britney Spears maar eens in de zoveel tijd naar voren komt? Als het zo makkelijk was als jij zegt dan barstte het van de Britney types... en dat doet het ook wel, maar geen van allen komt in de buurt van de populariteit van Miss Spears. Vandaar dat ze ook erg snel weer zijn verdwenen.

Jeps ik weet er eigenlijk maar één die het naast Britney wel ECHT gehaald heeft en dat is Christina... Als iemand er nog een kan opnoemen....be my guest.
  woensdag 12 februari 2003 @ 15:58:31 #125
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8437738
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 15:56 schreef DarkMaxie het volgende:
Jeps ik weet er eigenlijk maar één die het naast Britney wel ECHT gehaald heeft en dat is Christina... Als iemand er nog een kan opnoemen....be my guest.
Maar zelf Christina Aguilera komt nog niet echt in de buurt van de Britney Spears hype van de laatste 3 jaar ofzo (misschien dat de hype nu wat inzakt trouwens, maar het was er wel degelijk).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')