abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8389267
eigenlijk zijn alleen Hind en Jamai goed, de rest mag uitvechten wanneer ze er uit vliegen.
pi_8389271
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:17 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens..

David wordt elke uitzending beter en alhoewel ik me kapot kan ergeren aan die overduidelijke over-articulatie van Hind vind ik d'r toch een dijk van een idool. Jamai is het anti-idol, en dat maakt 'm dan juist weer wel een idol (snap je 'm?)

Ben blij dat Marieke EINDELIJK (10 uitzendingen te laat) is weggestemd, blijkbaar helpt een beroemde zus je toch nog tot de laatste 6, want haar stem was het in ieder geval niet. Typisch zo'n 2unlimited geval: one, two, tree (oftewel een, twee, boom). Nooit beschaafd Engels geleerd.

Dewi mag wat mij betreft terug naar de barbie-fabriek (ze lijkt op zo'n jaren 80 my little pony met van die haartjes en een regenboog op d'r bips ), alwaar ze ook haar stem kan laten smeren. Brrrrrrr.. wat vals.

Jim is geinig, maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een plaat van 'm koop. Alhoewel hij een prettige warme stem bezit denk ik niet dat ik ooit aan die paling-sound-stem kan wennen. "blaiven" ipv "blijven", je kent het wel.

Al met al is David mijn favoriet. En ik vind toch dat Idols behoefte heeft aan een excuus-neger, zeker tot aan de laatste drie! Dan kan Hind de excuus-allochtoon zijn en Jamai de excuus-homofiel!

hoezo overdreven.
pi_8389297
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:21 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

hoezo overdreven.

Zij is de enige die in elk nummer tot nu toe gewoon echt een paar noten vals heeft gezongen.. tja. De waarheid is hard, zelf voor Dewi-fans.:)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_8389955
Ik vind Hind wel mooi zingen, maar das dan ook alles (vind ik).. Ik vind haar uitstraling vervelend, ik vind haar niet sexy, ik vind haar altijd zo'n vervelende glimlach hebben die zegt: "alles komt wel goed jongens, ik ben er.. " Ook vind ik haar zo'n idool waar we er al een heleboel van hebben, vind haar niet opvallen, beetje 'n saaie tante

Jamai vind ik heel mooi zingen, maar toch meer 'n soort entertainer, 'n presentator, niet sexy, wel humoristisch, maar dat humoristische heb je niet zo veel aan bij zang.

Dewi vind ik lekker klinken, mooi meisje, sexy en zeker wel 'n idool.. Dat ze af en toe een toon vals zingt hoeft voor 'n idool niks uit te maken, daar hoor je er genoeg van

Jim vind ik heel lekker klinken, en aangezien ik zelf van het vrouwelijk geslacht ben zie ik liever 'n man (in dit geval jongetje) winnen dan 'n vrouwelijk idool, hij is ook sexy heeft leuke uitstraling.. Denk dat dat 'n goed idool zou kunnen worden.

David klinkt ook goed maar vind ik niet zo 'vlot', beetje sloompies en om de een of andere reden geen idool. Das gewoon 'n soort gevoel, vind ik beetje 'n saaie vent..

pi_8389991
OK Taurus, noem dan maar eens iemand die met Hind in het dozijn past.
pi_8390088
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
OK Taurus, noem dan maar eens iemand die met Hind in het dozijn past.
Laat ik 't zo zeggen; ik vind haar niet interessant genoeg om er 'n CD van te kopen.. Dan koop ik liever 'n Celine Dion, Pink, Jewel, Ilse de Lange, Nathalie Imbruglia, Vanessa Carlton, of een van die miljoenen Britney Spears..
pi_8390158
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:55 schreef Taurus het volgende:
Laat ik 't zo zeggen; ik vind haar niet interessant genoeg om er 'n CD van te kopen.. Dan koop ik liever 'n Celine Dion, Pink, Jewel, Ilse de Lange, Nathalie Imbruglia, Vanessa Carlton, of een van die miljoenen Britney Spears..
Maar dat is anders dan dat je zegt dat er al honderden zangeressen zijn als Hind. Ik zou Britney nooit vergelijken met Hind...
pi_8390218
Ok, wie dit leest heeft er een schitterend nummer bij :

Stylophonic - If Everybody In The World

(wel even downloaden natuurlijk)

pi_8390244
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Maar dat is anders dan dat je zegt dat er al honderden zangeressen zijn als Hind. Ik zou Britney nooit vergelijken met Hind...

Haar zang en uitstraling zou ik ook niet vergelijken, maar als het een zangeres zou worden zou ik haar toch in dat rijtje zetten.. "Saai" vind ik haar..
pi_8390342
Maar wat is er dan saai? Haar stem?
pi_8390454
quote:
Op maandag 10 februari 2003 16:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar wat is er dan saai? Haar stem?
Ja. Haar manier van zingen. Ze doet me denken aan Jessica nog wat, met 'How will I know who you are' ofzo iets, paar jaar geleden.. Best aardig nummer maar niet geweldig..
  maandag 10 februari 2003 @ 16:18:05 #62
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8390752
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:09 schreef Flaman het volgende:
en welke manier van zingen doet ze dan?
Met zo'n R&B-bibber (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven).
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:21 schreef dolle_hond het volgende:
eigenlijk zijn alleen Hind en Jamai goed, de rest mag uitvechten wanneer ze er uit vliegen.
Ja, mee eens.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_8390787
quote:
Op maandag 10 februari 2003 16:07 schreef Taurus het volgende:
Ja. Haar manier van zingen. Ze doet me denken aan Jessica nog wat, met 'How will I know who you are' ofzo iets, paar jaar geleden.. Best aardig nummer maar niet geweldig..
Dat was wel een mooi nummer .

Volgens mij worden wij het ook niet zo snel eens, net als scanman en schatje .

pi_8391125
Here we go again. .
  maandag 10 februari 2003 @ 17:01:29 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8391903
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, dat mocht Hind willen!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8392056
quote:
Op maandag 10 februari 2003 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Dat was wel een mooi nummer .

Volgens mij worden wij het ook niet zo snel eens, net als scanman en schatje .

Nee nouja andere smaak moet er wezen toch

Om eerlijk te zijn vind ik geen van de 5 echt om dolenthousiast over te zijn.. En dan Hind nog 't minst..

pi_8393920
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Voordat je oordeelt over iemand, is het misschien handig om even naar 'beautiful' te luisteren van Miss Aguilera. Gaat ook over jou!

Christina Aguilera mag dan wel goed kunnen zingen, maar ze is wel een arrogante sloerie.
pi_8393952
Op www.ruuddewild.nl is een poll over wie UIT Idols moet. Ze willen graag een zo representatief mogelijk beeld van wie het minst populair is, dus ik dacht: ach, ik post 't maar even. Jim staat nu ruim voor.
  maandag 10 februari 2003 @ 18:55:15 #69
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8394313
quote:
Op maandag 10 februari 2003 18:33 schreef Minnie_ het volgende:
Christina Aguilera mag dan wel goed kunnen zingen, maar ze is wel een arrogante sloerie.
Dat is dus dat nare stempeltje dat sommige mensen meteen op mensen menen te moeten drukken, waar ze ook over zingt in 'beautiful'!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8394325
quote:
Op maandag 10 februari 2003 18:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Op www.ruuddewild.nl is een poll over wie UIT Idols moet. Ze willen graag een zo representatief mogelijk beeld van wie het minst populair is, dus ik dacht: ach, ik post 't maar even. Jim staat nu ruim voor.
Dewi staat 2e voor wie er NIET uit moet!! yeeh... Hind staat wel voor maar ik denk ook eigenlijk dat zij gaat winnen...al wil ik dat niet...

Christina is niet arro christina is kewl... dewi ook

pi_8394445
quote:
Op maandag 10 februari 2003 18:33 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Kelly Osnourne die Christina Aguilera nadeed in de Osbourne's zei al genoeg over die gillende keukenmeid.
  maandag 10 februari 2003 @ 19:05:38 #72
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8394517
En wederom een bewijs dat 'Van Inkel' zijn nieuwsberichten over Idols van Fok haalt. Vanavond rond 18:20 hadden ze het er over en er werden letterlijk zinnen van 'SCH' gequote.

Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen (over dat Dewi te alternatief zou zijn)
Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen (het lijstje wie waar uiteindelijk eindigt)
Het is allemaal wel heel erg toevallig...

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8394750
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:05 schreef MSXUser het volgende:
En wederom een bewijs dat 'Van Inkel' zijn nieuwsberichten over Idols van Fok haalt. Vanavond rond 18:20 hadden ze het er over en er werden letterlijk zinnen van 'SCH' gequote.

Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen (over dat Dewi te alternatief zou zijn)
Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen (het lijstje wie waar uiteindelijk eindigt)
Het is allemaal wel heel erg toevallig...

Weten we dat ook weer.
pi_8394956
quote:
Op maandag 10 februari 2003 18:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goed idee van je. . .

*attentie attentie, willen alle Jim 'haters' zich melden bij de site van Ruud de Wild,en op de poll stemmen* Attentie attentie.

(einde oproep)

* berney snelt heen. .

pi_8395090
Opvallend is wel dat Jim vet voor staat om eruit te gaan en gevolgd wordt door David. .
Gezien het feit dat John de Mol echt niet zijn 'melkkoetje' laat vertrekken zal David vrees ik het onderspit moeten delven.

Ook opvallend is dat Dewi ver onderaan staat,dus geeft alweer aan dat het van geen kant klopt bij de stemmingen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')