abonnement Unibet Coolblue
pi_208070247
Is inderdaad in essentie een gevaarlijk ideologie. Het heeft dan ook Marxistische wortels. Dus het schept een wereldbeeld dat vrijwel haast inherent verdeeldheid zaait tussen minstens 2 groepen.
In de vorige eeuw is dat in diverse grote landen in de wereld helemaal misgegaan, met genocide tot gevolg en letterlijk honderden miljoenen doden.
Woke is misschien een wat afgezwakte versie ervan, maar dezelfde giftige verdeeldheid zaaiing is er net zo goed in aanwezig.
Eens kijken
pi_208073597
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2023 23:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Huh. Maar dat past niet in de definitie die je eerder gaf :? .
Er is geen enorme klimaatcrisis. Ja, we moeten opletten, masr morgen is er niet opeens een zondvloed. Mensen zijn man, vrouw of intersex. Er zijn geen mannen met baarmoeders. Etc etc
  maandag 20 februari 2023 @ 21:15:24 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208080841
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:47 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Er is geen enorme klimaatcrisis. Ja, we moeten opletten, masr morgen is er niet opeens een zondvloed. Mensen zijn man, vrouw of intersex. Er zijn geen mannen met baarmoeders. Etc etc
Maar woke was toch het zijn van anti-blank, anti-hetero en/of anti-cisgender. Dus wat heeft het wel of niet bestaan van een enorme klimaatcrisis er ineens mee te maken?
Huilen dan.
pi_208082871
is dit weer het nieuwste BS dingetje dat extreem rechtse sukkels elkaar vertellen op al die nepnieuws sites, ofzo? dat woke gevaarlijk is en dat ze witte mannen haten?

[ Bericht 0% gewijzigd door pokkerdepok op 21-02-2023 00:35:35 ]
pi_208083280
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2023 21:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar woke was toch het zijn van anti-blank, anti-hetero en/of anti-cisgender. Dus wat heeft het wel of niet bestaan van een enorme klimaatcrisis er ineens mee te maken?
Daar gelooft woke ook in.
pi_208083281
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 00:28 schreef pokkerdepok het volgende:
is dit weer het nieuwste BS dingetje dat extreem rechtse sukkels elkaar vertellen op al die nepnieuws sites, ofzo? dat woke gevaarlijk is en dat ze witte mannen haten?
Tuurlijk alles wat kritisch is, is een nazi
pi_208083298
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 06:03 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Tuurlijk alles wat kritisch is, is een nazi
Kritisch is prima, maar we slaan tegenwoordig wel wat door niet? Eigenlijk wat jij ook een beetje doet met jouw post.
U MAD?
pi_208083487
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 06:03 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Tuurlijk alles wat kritisch is, is een nazi
je doet letterlijk nog een keer wat ik zeg, de post voor dit antwoord.

extremisme heeft een vijand nodig, dus dat is woke dan. zo kan je mensen mobiliseren. dat ben jij.
pi_208083494
Vind dat hele woke gebeuren ook irritant, maar zie niet echt in waarom het gevaarlijk zou zijn.
pi_208083581
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 07:30 schreef CharlyHighnoise het volgende:
Vind dat hele woke gebeuren ook irritant, maar zie niet echt in waarom het gevaarlijk zou zijn.
Omdat je een naief schaap bent?
U MAD?
pi_208083704
Blijkbaar
  dinsdag 21 februari 2023 @ 08:48:35 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208084039
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 06:02 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Daar gelooft woke ook in.
Maar dan klopt de definitie die je eerder gaf niet -O- . Dus eigenlijk is alles waar jij het simpelweg niet mee eens bent woke, of hoe zit dat dan?
Huilen dan.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 21 februari 2023 @ 09:03:27 #38
319979 Fok-it
All is well
pi_208084146
Vooral een leuke stok om mee te slaan. Nu ook met Roald Dahl. Wat vrijwel iedereen nu achterlijk vindt kunnen ze alsnog zeggen: Zie je nou wel!! Dit komt door woke! We hebben gelijk naïeve schaapjes! Nee, niet echt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_208084147
Woke is de uitkomst van al die mensen die blijkbaar niets nuttigs te doen hebben en dus boeken gaan 'verbeteren', mensen gaan vertellen wat ze wel of niet kunnen doen..
Just say hi!
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 21 februari 2023 @ 09:03:58 #40
319979 Fok-it
All is well
pi_208084152
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:03 schreef Chandler het volgende:
Woke is de uitkomst van al die mensen die blijkbaar niets nuttigs te doen hebben en dus boeken gaan verbeteren, mensen gaan vertellen wat ze wel of niet kunnen doen..
Ah, speaking of the devil
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_208084156
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ah, speaking of the devil
Nou? leg eens uit?
Just say hi!
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 21 februari 2023 @ 09:09:56 #42
319979 Fok-it
All is well
pi_208084199
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:04 schreef Chandler het volgende:

[..]
Nou? leg eens uit?
Ja geen idee wat ik moet uitleggen. Net als dat jij waarschijnlijk niet kan uitleggen waarom het precies woke is. Behalve het we mogen niks meer! Het is debiel, absoluut. Maar alle woke roepers vonden het meer dan begrijpelijk dat Pim Lammers beschimpt werd online dus artistieke vrijheid werkt dan kennelijk twee kanten op
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_208084241
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:09 schreef Fok-it het volgende:
Ja geen idee wat ik moet uitleggen. Net als dat jij waarschijnlijk niet kan uitleggen waarom het precies woke is. Behalve het we mogen niks meer! Het is debiel, absoluut. Maar alle woke roepers vonden het meer dan begrijpelijk dat Pim Lammers beschimpt werd online dus artistieke vrijheid werkt dan kennelijk twee kanten op
Woke was voor duiding van racisme, nu is het duiding voor alles wat mis, negatief is of iemand pijn kan doen (al is het maar 1 persoon op alle mensen ter wereld).

In mijn optiek is de huidige versie van woke nogal zeurend... zoals over de woorden in boeken, de manier dat mensen met elkaar omgaan en wat we wel of niet kunnen zeggen.

Ik kan mij er niet in vinden, netzoals ik heb meegemaakt dat een vrouw persoon niet gezien wilde worden als vrouw maar als onzijdig... dat zal, maar pas als ik het weet kan ik er iets mee. Voordat ik dat wist noemde ik haar bij haar naam en gebruikte vrouwelijke voorvoegsels. Ze was verbolgen... ik kon dat niet weten, staat niet met koeienletters op haar voorhoofd..

En wat ik altijd heb geleerd is if it walks like a dog, it barks like a dog and looks like a dog, its a dog. Dat wil niet zeggen dat een kat niet een hond na kan doen maar blijft toch een kat..

Maar goed, ik ben maar een nuchtere noorderling... dus zal het waarschijnlijk nooit (en ook niet willen) snappen! :+
Just say hi!
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 21 februari 2023 @ 09:20:43 #44
319979 Fok-it
All is well
pi_208084291
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:15 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik kan mij er niet in vinden, netzoals ik heb meegemaakt dat een vrouw persoon niet gezien wilde worden als vrouw maar als onzijdig... dat zal, maar pas als ik het weet kan ik er iets mee. Voordat ik dat wist noemde ik haar bij haar naam en gebruikte vrouwelijke voorvoegsels. Ze was verbolgen... ik kon dat niet weten, staat niet met koeienletters op haar voorhoofd..
In het echte leven bedoel je?

Ben zelf nog nooit in aanraking gekomen met een vrouw die andere pronouns hanteerde dan de conventionele. En ik heb ook het idee dat de fanatiekelingen zich vooral online begeven

Woke heeft nooit zijn definitie verloren mijns inziens. En dat is simpelweg bewust willen zijn. Alleen sommigen slaan daarin erg door.

Net als dat sommigen die daar weerstand door ervaren ook doorslaan. Een boek gecensureerd? Woke. Vega wordt gepromoot? Woke. Een 'lelijke' non-binair persoon wordt gecast voor een 'lekker" game-personage? Super-woke!! Dat gaat allang helemaal nergens meer over.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_208084527
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:20 schreef Fok-it het volgende:
In het echte leven bedoel je?
Ja op een school waar ik gewerkt heb, en ze was daar niet de enige.

quote:
Ben zelf nog nooit in aanraking gekomen met een vrouw die andere pronouns hanteerde dan de conventionele. En ik heb ook het idee dat de fanatiekelingen zich vooral online begeven
In het algemeen denk ik dat je gelijk hebt, op straat zie je er ook weinig tot niets van.

quote:
Woke heeft nooit zijn definitie verloren mijns inziens. En dat is simpelweg bewust willen zijn. Alleen sommigen slaan daarin erg door.

Net als dat sommigen die daar weerstand door ervaren ook doorslaan. Een boek gecensureerd? Woke. Vega wordt gepromoot? Woke. Een 'lelijke' non-binair persoon wordt gecast voor een 'lekker" game-personage? Super-woke!! Dat gaat allang helemaal nergens meer over.
Woke heeft idd z'n kracht verloren. Woke staat idd voor heel veel meer dan het zou moeten staan. Mensen slaan sowieso door. Banale zaken krijgen heel veel aandacht maar de urgente zaken waar iedereen wat aan heeft blijven in de kast liggen en verstoffen...
Just say hi!
pi_208085022
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:15 schreef Chandler het volgende:

[..]
Woke was voor duiding van racisme, nu is het duiding voor alles wat mis, negatief is of iemand pijn kan doen (al is het maar 1 persoon op alle mensen ter wereld).

In mijn optiek is de huidige versie van woke nogal zeurend... zoals over de woorden in boeken, de manier dat mensen met elkaar omgaan en wat we wel of niet kunnen zeggen.

Ik kan mij er niet in vinden, netzoals ik heb meegemaakt dat een vrouw persoon niet gezien wilde worden als vrouw maar als onzijdig... dat zal, maar pas als ik het weet kan ik er iets mee. Voordat ik dat wist noemde ik haar bij haar naam en gebruikte vrouwelijke voorvoegsels. Ze was verbolgen... ik kon dat niet weten, staat niet met koeienletters op haar voorhoofd..

En wat ik altijd heb geleerd is if it walks like a dog, it barks like a dog and looks like a dog, its a dog. Dat wil niet zeggen dat een kat niet een hond na kan doen maar blijft toch een kat..

Maar goed, ik ben maar een nuchtere noorderling... dus zal het waarschijnlijk nooit (en ook niet willen) snappen! :+
Dit. En het is gestoord dat je wel pedofiele seksverhaaltjes mag schrijven (want dat is nu ook eem geaardheid) maar niet iemand dik of lelijk mag noemen.

Overigens moet ik alleen lachen om die nazi aantijging ik ga wss pvda stemmen.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 21 februari 2023 @ 10:31:30 #47
319979 Fok-it
All is well
pi_208085050
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 10:28 schreef SootSprite het volgende:

[..]
(want dat is nu ook eem geaardheid)
Sinds wanneer?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_208085057
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]
In het echte leven bedoel je?

Ben zelf nog nooit in aanraking gekomen met een vrouw die andere pronouns hanteerde dan de conventionele. En ik heb ook het idee dat de fanatiekelingen zich vooral online begeven

Woke heeft nooit zijn definitie verloren mijns inziens. En dat is simpelweg bewust willen zijn. Alleen sommigen slaan daarin erg door.

Net als dat sommigen die daar weerstand door ervaren ook doorslaan. Een boek gecensureerd? Woke. Vega wordt gepromoot? Woke. Een 'lelijke' non-binair persoon wordt gecast voor een 'lekker" game-personage? Super-woke!! Dat gaat allang helemaal nergens meer over.
Ik meer dan genoeg in Amsterdam op de uni. Daar is het een woke bolwerk. En in het onderwijs krioelt het van de vegan Paarse Vrijdaggers. Nu ik op kantoor werk kom ik ze niet meer tegen.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 21 februari 2023 @ 10:32:48 #49
319979 Fok-it
All is well
pi_208085061
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 10:28 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Dit. En het is gestoord dat je wel pedofiele seksverhaaltjes mag schrijven (want dat is nu ook eem geaardheid) maar niet iemand dik of lelijk mag noemen.
Sterker nog, de `pedofiele seksverhaaltjes' worden zelfs door vrouwen geschreven

https://www.goodreads.com/book/show/44890081-my-dark-vanessa
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_208085075
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 10:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Sinds wanneer?
Sinds ze lopen te promoten tijdens gayprides met folders. Homo's zijn er natuurlijk op tegen maar woke zal ze blijven beschermen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')