Maar die stem klinkt toch heel anders? ( hij kan het wel zijn hoor)quote:Op zondag 19 februari 2023 12:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Michael Abspoel, iedereen wist dit toch al?
-knip-quote:Op zondag 19 februari 2023 12:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar die stem klinkt toch heel anders? ( hij kan het wel zijn hoor)
Maar waarschijnlijk wel een dikke L.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:18 schreef ondeugend het volgende:
de BB stem heeft een zachte G en is daardoor absoluut niet streng.
zou goed kunnen DE STEM kan natuurlijk niet van sochtends tot snachts maar in dat huis zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:20 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik vraag mij af of de bewoners de echte BB stem horen in het huis. Bij AU was het vaak iemand anders (gewoon van de regie) en werd de BB stem “gedubbed” voor de uitzendingen.
Daardoor dacht ik vorig seizoen even dat het die Matt uit 2019 wasquote:Op maandag 20 februari 2023 10:45 schreef freaky40 het volgende:
Nee, Abspoel is het totaal niet. BB heeft een Brabantse tongval.
Ze hebben veel van de standaard tekstjes ook gewoon als sample beschikbaarquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:20 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik vraag mij af of de bewoners de echte BB stem horen in het huis. Bij AU was het vaak iemand anders (gewoon van de regie) en werd de BB stem “gedubbed” voor de uitzendingen.
Inderdaad “, zoals de zendercheck. Maar vraag mij af hoe het is in de DBK en tijdens de spellen. Of er gewoon een stagiair de uitleg doet (en ze dat dubben voor de uitzending) of dat die man echt telkens ergens zit om het live in te spreken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hebben veel van de standaard tekstjes ook gewoon als sample beschikbaar
Er zit een spelleiding die instructies geeft en een regisseur die aanwijzingen geeft voor de beste shotsquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:44 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Inderdaad “, zoals de zendercheck. Maar vraag mij af hoe het is in de DBK en tijdens de spellen. Of er gewoon een stagiair de uitleg doet (en ze dat dubben voor de uitzending) of dat die man echt telkens ergens zit om het live in te spreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |