SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn de mensen die dit land groot hebben gemaakt, en de mensen waar wij individueel van houden en niet kwijt willen.
Maar in de natuur laat een kudde de zwakkere achter of worden ze bij andere in groepsverband levenden uit de groep gestoten.
Soms denk ik, en dat is misschien een kwalijke gedachte, dat corona misschien is ontworpen en op ons losgelaten om de sterkeren te laten overleven.
Misschien is het een onacceptabele gedachte, waarvoor excuses (ik heb ook ouderen die ik liefheb, dus neem dit niet persoonlijk aub) maar omdat de wereld imo zo slecht in elkaar steekt; hoe we omgaan mensen in 3e wereldlanden of bv dieren in de bioindustrie, de natuur, het uitputten van natuurlijke bronnen, de hebzucht, het zou me niet verbazen wanneer dit bewust is gedaan. YOP
[ Bericht 9% gewijzigd door Za op 18-02-2023 23:43:59 ]
Covid in persoon deze man!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:54 schreef einzeinz het volgende:
In december 2019 werden in Zuid-Europa stalen genomen van het afvalwater en daaruit was al te zien dat er corona aanwezig was! Het is pas beginnen losbreken eind januari 2020 in Europa.
Corona zat ik in oktober 2019 al in Wuhan verspreid.
Het is dus niets nieuw!
Exact, dus zo ongeveer simultaan op iig 2 continenten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:54 schreef einzeinz het volgende:
In december 2019 werden in Zuid-Europa stalen genomen van het afvalwater en daaruit was al te zien dat er corona aanwezig was! Het is pas beginnen losbreken eind januari 2020 in Europa.
Het geknutselde virus is heel snel op een natuurlijke manier onschadelijker geworden.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
Het zou wel heel erg evil zijn om corona expres op de wereld los te laten. maar niks verbaast me meer sinds de laatste 3 jaar. wat ik me afvraag waarom dan geen dodelijker virus? Ebola of zo. Als je als dr Evil van een groot deel van de bevolking af wil....
Gelukkig wel ja.quote:Op zondag 19 februari 2023 06:51 schreef BertV het volgende:
Het geknutselde virus is heel snel op een natuurlijke manier onschadelijker geworden.
Eens, ze stuurden ook alarmerende berichten de wereld in, maar de Chinezen konden gewoon in een vliegtuig naar het westen stappen, geen probleem, zo de maatschappij binnen wandelen, ook ik meen 40 dagelijkse vluchten uit Milaan ten tijde van de enorme uitbraak daar. Mensen uit NL die terugkwamen met klachten uit Italië vonden geen gehoor bij de GGD, de threads zijn er nog.quote:Bij de uitbraak in het begin in China wisten ze niet hoe snel ze een ziekenhuis uit de grond moesten stampen.
In principe zijn we dat ook of eigenlijk, we hebben te weinig jongeren om het grote aantal ouderen financieel en fysiek te ondervangen.quote:Op zondag 19 februari 2023 07:00 schreef Emmerdeur het volgende:
Misschien zijn er dan toch nog mensen die wel inzien dat we gewoonweg te overbevolkt zijn
Of oplossen met n virusquote:Op zondag 19 februari 2023 07:25 schreef Za het volgende:
[..]
In principe zijn we dat ook of eigenlijk, we hebben te weinig jongeren om het grote aantal ouderen financieel en fysiek te ondervangen.
Dat zou je kunnen oplossen met immigratie, maar juist de ouderen zijn daar niet zo voor, waardoor zich een onhoudbare situatie gaat aandienen.
Ik vraag me echt af hoe ze dit in China gaan doen straks, al die eenlingen die zorg moeten dragen voor hun ouders en soms ook nog voor hun grootouders en een kind, of indien gehuwd en de vrouw werkt niet, een eenling met ouders, schoonouders, grootouders van beide kanten, een vrouw en een kind.
Ik ken alleen 1 klokkenluider, die oogarts.quote:Op maandag 20 februari 2023 05:45 schreef einzeinz het volgende:
Wat ik wel nog altijd verdacht vind, is dat die 2 klokkenluiders, de dokters destijds die aan de alarmbel trokken (weet je nog?)
Dat zijn er aan overleden zijn!
Of is het eerder een gevalletje van 'Hou je bek of er overkomt je iets?'
Wie zal het zeggen?
In Rusland val je zomaar eventjes van het balkon van de 9de verdieping...
Tucker..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 04:46 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Ik geloof alleen niet dat China de bad genius is. Het lab in Wuhan werkte in opdracht van en gefinancierd door de VS.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:54 schreef einzeinz het volgende:
Het is dus niets nieuw!
Wat is die tactiek dan, vertel daar eens wat meer over.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 05:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je weet dat ze in Rusland Tucker zijn tactiek van nieuws gebruiken om hun propaganda te kunnen verspreiden?
Doen alsof je achterlijk bent terwijl je donders goed weet waarover je het hebt, of doen of je alles weet terwijl je gewoon geen bal verstand van hebt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:44 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Wat is die tactiek dan, vertel daar eens wat meer over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |