abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208054760
Het is een extreme gedachte misschien, maar nu de lab escape het meest voor de hand liggend is, vraag ik me af in hoeverre "escape" bewust kan zijn gebeurd.
Immers hebben rioolwater stalen uit Spanje en Italië en een Frans onderzoek uitgewezen dat covid ook daar al gevallen kende ten tijde van de eerste individuen in Wuhan, dus simultaan iig op 2 continenten.

Maar wanneer je gaat kijken naar landen als Nederland, Spanje, Duitsland en zovele andere landen met een enorme vergrijzing en het kleine aantal jongeren dat daar tegenover staat, die straks al het geld voor de pensioenen moeten opbrengen, plus een astronomisch aantal zorgwerkers, artsen, zorgplekken welke nodig is en gaan zijn.
Is dat wel te doen, ik heb weleens berekeningen gezien (en gepost) dat dat in Duitsland bv onmogelijk op te brengen gaat worden.

Ouderen die nog altijd in de huizen wonen waar ze ooit met een heel gezin woonden, overvolle verpleeghuizen met wachtlijsten, dure medische ingrepen nodig hebben (wachtlijsten), dure medicatie, de overvolle huisarts praktijken en ziekenhuizen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn de mensen die dit land groot hebben gemaakt, en de mensen waar wij individueel van houden en niet kwijt willen.
Maar in de natuur laat een kudde de zwakkere achter of worden ze bij andere in groepsverband levenden uit de groep gestoten.

Soms denk ik, en dat is misschien een kwalijke gedachte, dat corona misschien is ontworpen en op ons losgelaten om de sterkeren te laten overleven.

Misschien is het een onacceptabele gedachte, waarvoor excuses (ik heb ook ouderen die ik liefheb, dus neem dit niet persoonlijk aub) maar omdat de wereld imo zo slecht in elkaar steekt; hoe we omgaan mensen in 3e wereldlanden of bv dieren in de bioindustrie, de natuur, het uitputten van natuurlijke bronnen, de hebzucht, het zou me niet verbazen wanneer dit bewust is gedaan. YOP

[ Bericht 9% gewijzigd door Za op 18-02-2023 23:43:59 ]
pi_208055114
In december 2019 werden in Zuid-Europa stalen genomen van het afvalwater en daaruit was al te zien dat er corona aanwezig was! Het is pas beginnen losbreken eind januari 2020 in Europa.

Corona zat ik in oktober 2019 al in Wuhan verspreid.

Het is dus niets nieuw!
Cindy De Vuyst
pi_208055135
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 23:54 schreef einzeinz het volgende:
In december 2019 werden in Zuid-Europa stalen genomen van het afvalwater en daaruit was al te zien dat er corona aanwezig was! Het is pas beginnen losbreken eind januari 2020 in Europa.

Het is dus niets nieuw!
Covid in persoon deze man!
pi_208055257
Het zou wel heel erg evil zijn om corona expres op de wereld los te laten. maar niks verbaast me meer sinds de laatste 3 jaar. wat ik me afvraag waarom dan geen dodelijker virus? Ebola of zo. Als je als dr Evil van een groot deel van de bevolking af wil....
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_208056548
quote:

Exact, dus zo ongeveer simultaan op iig 2 continenten.

Geen uitbraak in november in Wuhan die Europa in februari bereikte zoals men dacht.

Opmerkelijk ook best dat al die vliegtuigen uit China en Italië gewoon konden blijven binnen vliegen.
  zondag 19 februari 2023 @ 06:51:51 #6
37248 BertV
Klei indiaan
pi_208056725
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 00:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
Het zou wel heel erg evil zijn om corona expres op de wereld los te laten. maar niks verbaast me meer sinds de laatste 3 jaar. wat ik me afvraag waarom dan geen dodelijker virus? Ebola of zo. Als je als dr Evil van een groot deel van de bevolking af wil....
Het geknutselde virus is heel snel op een natuurlijke manier onschadelijker geworden.
Bij de uitbraak in het begin in China wisten ze niet hoe snel ze een ziekenhuis uit de grond moesten stampen.

In Italie ging het in de eerste golf in Lombardije echt tekeer.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8118717/
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_208056735
Misschien zijn er dan toch nog mensen die wel inzien dat we gewoonweg te overbevolkt zijn en dus wilden uitdunnen. Er zijn meer rare dingen gebeurt in de geschiedenis, dit zou er wel inpassen. Go Gates >:)
pi_208056749
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 06:51 schreef BertV het volgende:

Het geknutselde virus is heel snel op een natuurlijke manier onschadelijker geworden.
Gelukkig wel ja.

quote:
Bij de uitbraak in het begin in China wisten ze niet hoe snel ze een ziekenhuis uit de grond moesten stampen.
Eens, ze stuurden ook alarmerende berichten de wereld in, maar de Chinezen konden gewoon in een vliegtuig naar het westen stappen, geen probleem, zo de maatschappij binnen wandelen, ook ik meen 40 dagelijkse vluchten uit Milaan ten tijde van de enorme uitbraak daar. Mensen uit NL die terugkwamen met klachten uit Italië vonden geen gehoor bij de GGD, de threads zijn er nog.
"zonder het te weten" hadden we 300.000 besmette mensen eerste week maart bleek later uit Sanquin onderzoek.
De premier verscheen ergens 6 maart voor het eerst eens op tv. Er is niets gedaan om dit buiten de deur te houden, nergens in Europa.
pi_208056764
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 07:00 schreef Emmerdeur het volgende:

Misschien zijn er dan toch nog mensen die wel inzien dat we gewoonweg te overbevolkt zijn
In principe zijn we dat ook of eigenlijk, we hebben te weinig jongeren om het grote aantal ouderen financieel en fysiek te ondervangen.
Dat zou je kunnen oplossen met immigratie, maar juist de ouderen zijn daar niet zo voor, waardoor zich een onhoudbare situatie gaat aandienen.

Ik vraag me echt af hoe ze dit in China gaan doen straks, al die eenlingen die zorg moeten dragen voor hun ouders en soms ook nog voor hun grootouders en een kind, of indien gehuwd en de vrouw werkt niet, een eenling met ouders, schoonouders, grootouders van beide kanten, een vrouw en een kind.
pi_208056788
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 07:25 schreef Za het volgende:

[..]
In principe zijn we dat ook of eigenlijk, we hebben te weinig jongeren om het grote aantal ouderen financieel en fysiek te ondervangen.
Dat zou je kunnen oplossen met immigratie, maar juist de ouderen zijn daar niet zo voor, waardoor zich een onhoudbare situatie gaat aandienen.

Ik vraag me echt af hoe ze dit in China gaan doen straks, al die eenlingen die zorg moeten dragen voor hun ouders en soms ook nog voor hun grootouders en een kind, of indien gehuwd en de vrouw werkt niet, een eenling met ouders, schoonouders, grootouders van beide kanten, een vrouw en een kind.
Of oplossen met n virus

China , india. Het gaat vanzelf een keer mis…
pi_208070658
Wat ik wel nog altijd verdacht vind, is dat die 2 klokkenluiders, de dokters destijds die aan de alarmbel trokken (weet je nog?)
Dat zijn er aan overleden zijn!
Of is het eerder een gevalletje van 'Hou je bek of er overkomt je iets?'

Wie zal het zeggen?
In Rusland val je zomaar eventjes van het balkon van de 9de verdieping...
Cindy De Vuyst
pi_208075592
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 05:45 schreef einzeinz het volgende:
Wat ik wel nog altijd verdacht vind, is dat die 2 klokkenluiders, de dokters destijds die aan de alarmbel trokken (weet je nog?)
Dat zijn er aan overleden zijn!
Of is het eerder een gevalletje van 'Hou je bek of er overkomt je iets?'

Wie zal het zeggen?
In Rusland val je zomaar eventjes van het balkon van de 9de verdieping...
Ik ken alleen 1 klokkenluider, die oogarts.

Wat ik verdacht vind is dat er nooit een klopjacht is geweest op de intermediate host, het diersoort dat zgn 20 jaar geleden besmet zou zijn door een vleermuis en waarin de variant zich heeft ontwikkelt tot deze voor mensen zo besmettelijke variant.
Je zou verwachten dat ze, als een malle gaan zoeken, want in 20 jaar zijn dat talloze dieren, maar het is altijd gebleven bij de theorie.
pi_208173887
twitter

Ik geloof alleen niet dat China de bad genius is. Het lab in Wuhan werkte in opdracht van en gefinancierd door de VS.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 05:56:18 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208173930
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 04:46 schreef Za het volgende:
[ twitter ]

Ik geloof alleen niet dat China de bad genius is. Het lab in Wuhan werkte in opdracht van en gefinancierd door de VS.
Tucker..
Wat een held is het ook, heb tegenwoordig maar een extra Fox app om deze pannenkoek te kunnen kijken, grappiger dan hem is er tegenwoordig niet meer op de buis.

Je weet dat ze in Rusland Tucker zijn tactiek van nieuws gebruiken om hun propaganda te kunnen verspreiden?

Dat zegt geloof ik al genoeg.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 28 februari 2023 @ 06:00:18 #16
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_208173931
quote:

Het is dus niets nieuw!
_O-
pi_208174067
Er zijn ook signalen dat het virus al in augustus 2019 losging in Wuhan.

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-52975934

Dan kan het ook toen al makkelijk verspreid zijn naar de rest van de wereld door Chinese toeristen.
pi_208177490
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 05:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je weet dat ze in Rusland Tucker zijn tactiek van nieuws gebruiken om hun propaganda te kunnen verspreiden?
Wat is die tactiek dan, vertel daar eens wat meer over.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  dinsdag 28 februari 2023 @ 22:56:44 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208185475
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 13:44 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Wat is die tactiek dan, vertel daar eens wat meer over.
Doen alsof je achterlijk bent terwijl je donders goed weet waarover je het hebt, of doen of je alles weet terwijl je gewoon geen bal verstand van hebt.
En vak betreft het een zelfde onderwerp alleen op een andere dag.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_209887783
Scientists at center of Covid lab leak 'cover-up' admit decision to downplay theory was 'political' because they feared a 's***show from China'

EXCLUSIVE: Scientists who denounced Covid lab leak theory as a conspiracy secretly believed it was 'highly likely' the virus escaped Chinese research facility, leaked messages obtained by DailyMail.com show

NIH Documents Provide New Evidence U.S. Funded Gain-of-Function Research in Wuhan
U.S.-funded experiment in China posed biosafety risks but did not cause Covid-19 pandemic, scientists say.

Vooral de laatste is wel interessant. Ja, er werd door de VS gefinancieerd, tegen GoF aanschurend onderzoek gedaan in Wuhan, maar heus; we kunnen het (in de meeste gevallen) geen GoF noemen, en sarscov19 stond er uiteraard los van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 14-07-2023 10:02:44 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')