Het is vooral erg gemiddeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:03 schreef molloot200 het volgende:
Het is niet slecht verder hoor. Maar als je de andere opties ziet denk je toch waarom
Om eerlijk te zijn weet ik even niet wat dit nummer nou gaat doen. Voor nu gok ik op een kwalificatie. En Momo volgens mij op een NQ.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Van jou of van @:Momo ? Momo gaat al iets doen met een Ed Sheeran UI als België gaat winnen
Nee jij begon over winst voor België, toen zei ik dat ik een jaar Ed Sheeran UI zou nemen als België wintquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn weet ik even niet wat dit nummer nou gaat doen. Voor nu gok ik op een kwalificatie. En Momo volgens mij op een NQ.
Wel echt groot verschil tussen beide semi's so far.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:08 schreef molloot200 het volgende:
Semi final 2 lijkt wel een soort zee van balades te worden straks. Estland met Alika, Cyprus en Griekenland schijnen een ballad te zijn, Roemenië is natuurlijk ook niet echt uptempo, Duje nou ja half, dit nu dus.
Het zou een giller zijn als Belgie wintquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee jij begon over winst voor België, toen zei ik dat ik een jaar Ed Sheeran UI zou nemen als België wint
Het is een redelijk nummer, waar ze minimaal 3 goede opties voor laten liggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Hoi, ik hoor net van @:Momo dat er een mweh keuze is gemaakt. Nog geen tijd gehad om hier terug te lezen, maar hoe erg is het?
Niet heel erg, gewoon mwehquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Hoi, ik hoor net van @:Momo dat er een mweh keuze is gemaakt. Nog geen tijd gehad om hier terug te lezen, maar hoe erg is het?
Het zijn hamlapjes van de Aldi in plaats van die van de keurslager.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Twitter vergelijkt het al met Spanje 2017.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou zo erg is het ook weer nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:14 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Twitter vergelijkt het al met Spanje 2017.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het is een redelijk nummer, waar ze minimaal 3 goede opties voor laten liggen.
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zijn hamlapjes van de Aldi in plaats van die van de keurslager.
Thanks! Klinkt als een gemiste kans dan. Zal het zo eens beluisterenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:14 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Twitter vergelijkt het al met Spanje 2017.
Ja Monika had de jury vote gewonnen, Ruta tweede. Ruta had de televote gewonnen, Monika tweede. Gelijke stand maar toen overrulde de jury de televote. Petun was vierde/vijfde volgens mij bij beide.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze hier ons Petuun voor laten liggen?
(ben net thuis)
Litouwen heeft stiekem altijd een vrij vaste televotebasis door immigranten in veel landen. Die zullen dan ook wel de finale halen, ook al heeft dit lied niet heel veel om het lijf. Zwaktste Litouwse inzending in jarenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil zeggen dat dit wel een jury pleaser is maar het is 100% televoting in het semi
Ik heb echt medelijden met die lui die zo achterlijk zijn die alles meteen geloven wat iemand op twitter plaatst. Hun hele TL bestaat uit zaken die zo te ontkrachten zijn en in alles is een complot te zien, maakt niet uit of het klopt of niet.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:57 schreef Funhouse het volgende:
De wappies zijn boos omdat ze denken dat Litouwen dit jaar Lolita Zero (Pabandom i¨ naujo 2022) naar het songfestival stuurt. Deze video wordt ook gepusht in rechtse cirkels in o.a. Polen en Italië.
[ twitter ]
[ twitter ]
Ben vooral heel benieuwd waar ze dit optreden opeens een jaar later gevonden hebben.
Je kunt gewoon zien dat het nepaccounts zijnquote:Op maandag 20 februari 2023 17:57 schreef Funhouse het volgende:
De wappies zijn boos omdat ze denken dat Litouwen dit jaar Lolita Zero (Pabandom i¨ naujo 2022) naar het songfestival stuurt. Deze video wordt ook gepusht in rechtse cirkels in o.a. Polen en Italië.
[ twitter ]
[ twitter ]
Ben vooral heel benieuwd waar ze dit optreden opeens een jaar later gevonden hebben.
Ja wij wel, maar als je naar de reacties kijkt zijn er helaas ook mensen die hier intrappenquote:Op maandag 20 februari 2023 18:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kunt gewoon zien dat het nepaccounts zijn
Bron: https://eurovision.tv/live-blog-tuesday-2-mayquote:02 May 2023 at 18:53 CEST
🇱🇹 Lithuania takes to the stage…
This is such a captivating ballad, and if the vocal harmonies between Monika and her four backing singers weren't enough, the pulsing drumbeat pounds through the arena floor, so you can't help but feel part of it. The lyrics of Stay are grounded in local folklore, with the lyrics ‘Čiūto Tūto’ often used in Lithuanian folk dances as a magical incantation. We're fully expecting this to cast a spell on the Liverpool Arena next Thursday.
Dat deed ze gelukkig, de jurk vanavond stond haar een stuk beter.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
Die shots zijn wel wat ongelukkig. Op sommige momenten lijkt ze daardoor naakt.![]()
![]()
Misschien toch een íets groter kleedje aantrekken mevrouw Monika?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |