Het is puur een persoonlijke kwestie bij die persoon.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:54 schreef Armani XL het volgende:
[..]
https://www.wired.com/review/hogwarts-legacy-review/
Je kan het nauwelijks een game review noemen.
[..]
Ze kan weer beter dildo's reviewen.
Niet de speciale quest die er alleen voor PS5 in zit?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:26 schreef Mazikeen het volgende:
Update op de ps5. Wat voor update is dit dan?
Ik zie nog niks bijzondersquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet de speciale quest die er alleen voor PS5 in zit?
enige wat mij visueel op viel is een symbooltje voor de secret chambers op de Hogwarts mapquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:26 schreef Mazikeen het volgende:
Update op de ps5. Wat voor update is dit dan?
Die was er al.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
enige wat mij visueel op viel is een symbooltje voor de secret chambers op de Hogwarts map
Zat vanmiddag ook vast, in een Goblin tent. Heb spells gespamd, vanalles wat en was uiteindelijk vrij.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:31 schreef Koettie het volgende:
Help ik zit vast in een muur ofzo in de buurt van een Hamlet. Ik kan alleen Revalio doen, verder werkt niets. Kan ook niet naar menu of map. Hele computer al opnieuw opgestart naar begin weer in de muur.. Iemand een idee hoe ik los kom?
Wat met bugs schijnt te helpen is naar de map gaan, de rechterstick indrukken en dan weer verder gaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:31 schreef Koettie het volgende:
Help ik zit vast in een muur ofzo in de buurt van een Hamlet. Ik kan alleen Revalio doen, verder werkt niets. Kan ook niet naar menu of map. Hele computer al opnieuw opgestart naar begin weer in de muur.. Iemand een idee hoe ik los kom?
Regelmatig zelf savenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:41 schreef Koettie het volgende:
Ik kon echt helemaal niets meer dus hebt spel terug opgestart en oudere save gebruikt. Kon menu enzo ook niet openen. Sindsdien loopt het weer goed!!
En dan kom je erachter dat daaronder nóg een ander gebied ligtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
Nu alle quests/side quests/assignments en dergelijke ten noorden van Hogwarts gedaan.
Ook een paar sidequests en assignments gedaan net onder Hogwarts.
Nu op naar het grote gebied onder Hogwarts, voor de Sebastian quest.
Fastidio? Vond dat een van de leukere questsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
zo dat gevecht tegen die poltergeist is nog best lastig
ja z'n monster was vrij lastig met dat upside down viewquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Fastidio? Vond dat een van de leukere quests
😱quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
En dan kom je erachter dat daaronder nóg een ander gebied ligt
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
Zijn er eigenlijk meer demiguises in de game dan je nodig hebt voor lvl 3 alohomora?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |