quote:
Nee, dat heb ik gek genoeg niet zo.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gek genoeg niet zo.
Maar ik wil alle fans van Dirk in deze SC van harte feliciteren.
Kut. Ik denk dat het chronisch wordt. Bijna een maand verder nu.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:50 schreef Oriente het volgende:
@:onlogisch hoe gaat 't met je schouder?
Hier nog één maat. Qua lengte kan ik niet mee met de grote jongens. Maar de mijne is wel moddertjevetquote:Op maandag 20 februari 2023 07:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alle Dirk's hebben sowieso een dikke vette penis
Das kutquote:Op maandag 20 februari 2023 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kut. Ik denk dat het chronisch wordt. Bijna een maand verder nu.
Dat traantje had ik ook bij jouw tweede post.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact om 09:00:00
@:Muskusboktor57 en ik pinken een traantje weg
Het is zoals het is forumgebruikster @Pisces29quote:Op maandag 20 februari 2023 09:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat traantje had ik ook bij jouw tweede post.
Verder wens ik je een fijne dag user @:onlogisch
Ik mis Befbekjequote:Op maandag 20 februari 2023 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact om 09:00:00
@:Muskusboktor57 en ik pinken een traantje weg
Een schouderblessure is toch wel één van mijn grotere angsten in de gymquote:Op maandag 20 februari 2023 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is zoals het is forumgebruikster @:Pisces29
Wat brengt de dag vandaag?
Ook een keer gehad dat m'n schouder helemaal vastzat met arm langs het lichaam, 2 chiropractors hebben dat toen losgetrokken.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een schouderblessure is toch wel één van mijn grotere angsten in de gym
Ouch. Dat klinkt niet bepaald fijnquote:Op maandag 20 februari 2023 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een keer gehad dat m'n schouder helemaal vastzat met arm langs het lichaam, 2 chiropractors hebben dat toen losgetrokken.
Je bedoeld dat hij een club uit het midden oosten zal trainen?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
Dit had ik aan het begin van het seizoen ook totaal niet verwacht.
[ twitter ]
@onlogischquote:Op maandag 20 februari 2023 10:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je bedoeld dat hij een club uit het midden oosten zal trainen?
Wilfred Genee zou hier STUK om gaanquote:Op maandag 20 februari 2023 09:35 schreef Oriente het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)s_chasing_a_referee/
Afrikaantjes moet je kort houden
De tering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |