abonnement Unibet Coolblue
pi_208033640
Wat mij als docent opviel is hoeveel kinderen er opeens non binary/transgender zijn. Waar het aantal homo's redelijk gelijk is gebleven zit er nu zeker 1 transgender per klas op school. Vaak ook het blauwharige woke type, maar dat terzijde.

Een paar gedachtes;
1. Door covid zaten deze kinderen de hele dag op Twitter/Tiktok/Steam in een echochamber met gelijkgestemden waardoor ze elkaar gingen opjutten
2. Vroeger was je gothic of skater, nu trans. De hokjes zijn er niet meer zoals toen, dus men onerscheidt zich zo
3. Ouders werken door deze fijne economie beiden fulltime en laten opvoeden over aan wokie juffen en meesters. Dit, plus het niet merr hebben van voorbeelden van wat een typische man of vrouw is maakt dat kids in de war raken.


Wat zijn jullie visies hierop?

N.B ik geloof echt wel dat sommige weldenkende volwassenen echt trans zijn, maar kijkend naar de hordes pubers die lopen te schuimbekken om harry potter denk ik niet dat die allemaal sporen of echt genderqueer zijn.
pi_208033699
In mijn tijd was het boulimia, later was het jezelf snijden.

Nu denken ze bijzonder te zijn als ze hun haar blauw verven en zeggen een ander geslacht te hebben. :')

Wordt nog wat als ze hun piemel of borsten eraf laten snijden, en dan als ze volwassen zijn spijt krijgen.
pi_208033761
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 15:33 schreef Aurelius het volgende:
In mijn tijd was het boulimia, later was het jezelf snijden.

Nu denken ze bijzonder te zijn als ze hun haar blauw verven en zeggen een ander geslacht te hebben. :')

Wordt nog wat als ze hun piemel of borsten eraf laten snijden, en dan als ze volwassen zijn spijt krijgen.
Eetstoornissen komen wel minder voor naar mijn gevoel. Snijden was wel echt het ultieme Emo ding, maar volgens mij doen ze dat nog steeds
pi_208033839
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 15:27 schreef SootSprite het volgende:
Wat mij als docent opviel is hoeveel kinderen er opeens non binary/transgender zijn. Waar het aantal homo's redelijk gelijk is gebleven zit er nu zeker 1 transgender per klas op school. Vaak ook het blauwharige woke type, maar dat terzijde.

Een paar gedachtes;
1. Door covid zaten deze kinderen de hele dag op Twitter/Tiktok/Steam in een echochamber met gelijkgestemden waardoor ze elkaar gingen opjutten
2. Vroeger was je gothic of skater, nu trans. De hokjes zijn er niet meer zoals toen, dus men onerscheidt zich zo
3. Ouders werken door deze fijne economie beiden fulltime en laten opvoeden over aan wokie juffen en meesters. Dit, plus het niet merr hebben van voorbeelden van wat een typische man of vrouw is maakt dat kids in de war raken.

Wat zijn jullie visies hierop?

N.B ik geloof echt wel dat sommige weldenkende volwassenen echt trans zijn, maar kijkend naar de hordes pubers die lopen te schuimbekken om harry potter denk ik niet dat die allemaal sporen of echt genderqueer zijn.
Ik hoop voor de kinderen in jouw klas dat je geen docent Nederlands bent.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208034104
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 15:48 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik hoop voor de kinderen in jouw klas dat je geen docent Nederlands bent.
Oeffff
pi_208035172
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 15:27 schreef SootSprite het volgende:
Wat zijn jullie visies hierop?
Ik denk dat je het allemaal kunt scharen onder 'onzeker over zichzelf' en dat er gepoogd wordt een rolmodel te vinden om een ideaal na te streven. De generaties van vroeger deden niet anders.
Google is your friend, abuse your friends
pi_208035181
Mijn visie hierop is: dat moeten ze zelf weten!!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208035191
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 15:33 schreef Aurelius het volgende:
In mijn tijd was het boulimia, later was het jezelf snijden.

Nu denken ze bijzonder te zijn als ze hun haar blauw verven en zeggen een ander geslacht te hebben. :')

Wordt nog wat als ze hun piemel of borsten eraf laten snijden, en dan als ze volwassen zijn spijt krijgen.
Dat moeten ze zelf weten en dat is hun probleem.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 17 februari 2023 @ 18:06:42 #9
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_208035485
Mee eens.

Gender is een hype geworden en dat zie je ook aan de stijging van 5000% in aanmeldingen van jonge meiden bij de genderkliniek.

Irreversible damage van Abigail Shrier gaat hier over. Goed boek :Y
Je maintiendrai -XOXO-
  vrijdag 17 februari 2023 @ 18:07:17 #10
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_208035492
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 15:27 schreef SootSprite het volgende:
Wat mij als docent opviel is hoeveel kinderen er opeens non binary/transgender zijn. Waar het aantal homo's redelijk gelijk is gebleven zit er nu zeker 1 transgender per klas op school. Vaak ook het blauwharige woke type, maar dat terzijde.

Een paar gedachtes;
1. Door covid zaten deze kinderen de hele dag op Twitter/Tiktok/Steam in een echochamber met gelijkgestemden waardoor ze elkaar gingen opjutten
2. Vroeger was je gothic of skater, nu trans. De hokjes zijn er niet meer zoals toen, dus men onerscheidt zich zo
3. Ouders werken door deze fijne economie beiden fulltime en laten opvoeden over aan wokie juffen en meesters. Dit, plus het niet merr hebben van voorbeelden van wat een typische man of vrouw is maakt dat kids in de war raken.

Wat zijn jullie visies hierop?

N.B ik geloof echt wel dat sommige weldenkende volwassenen echt trans zijn, maar kijkend naar de hordes pubers die lopen te schuimbekken om harry potter denk ik niet dat die allemaal sporen of echt genderqueer zijn.
Zolang ze die geslachtsoperaties zelf betalen vind ik het allemaal prima.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_208035837
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:07 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Zolang ze die geslachtsoperaties zelf betalen vind ik het allemaal prima.
ook al wordt het vergoed, dan nog zal het mij een worst interesseren.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208036050
Gewoon imbecielen kinderen die hun verstand.zijn gespoeld.

Denk dat er ook veel mee lopers zijn.
Zodat ze lekker ergens bij horen.
Net zo zoals we vroeger rokers hadden op school.

Denk zelf dat het een geschreeuw is voor aandacht.

Ook denk ik dat de media veel invloed heeft over de jeugt .

Ten slotte je weet wat je pas bent.
Als je geprobeerd heb wat je op seksueel gebied lekker vind.

Anderen kant steeds meer biseksuele mensen stegen ook.

Wie weet had de kerk wel gelijk met geloof ?
Dat mensen eigeenlijk geleerd moet worden zodat er een normalen levens standaard is ?
  vrijdag 17 februari 2023 @ 19:04:57 #13
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_208036121
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:35 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ook al wordt het vergoed, dan nog zal het mij een worst interesseren.
Als men operaties gaat vergoeden die niet voortkomen uit medische noodzaak is het hek van de dam en gaan we op termijn simpelweg honderden euro's extra premie betalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BlaZ op 17-02-2023 19:29:40 ]
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_208036159
Even wat feiten:
Iedereen is biseksueel. Niet iedereen doet hier iets mee. Maar iedereen is biseksueel.
En je kan zonder seksuele ervaring ook voelen of je liever een jongen of meisje wil zijn. Of liever met een jongen of meisje wil zijn.
En er moet gewoon ruimte zijn op school en thuis om dit op een veilige vertrouwde en niet oordelende manier te bespreken. Iedereen moet kunnen zijn die ze zijn.
Lief=lief
pi_208036216
Het onderwijs organiseert dit allemaal als zodanig. Dat jongeren zich buitengesloten voelen als ze niet meedoen met dat degeneratieve cultuur-marxisme. Terwijl ze van binnen gewoon voelen dat ze standaard hetero zjn. Deze trend is zorgelijk. En gevaarlijk.
pi_208036231
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:08 schreef quirina het volgende:
Even wat feiten:
Iedereen is biseksueel. Niet iedereen doet hier iets mee. Maar iedereen is biseksueel.
En je kan zonder seksuele ervaring ook voelen of je liever een jongen of meisje wil zijn. Of liever met een jongen of meisje wil zijn.
En er moet gewoon ruimte zijn op school en thuis om dit op een veilige vertrouwde en niet oordelende manier te bespreken. Iedereen moet kunnen zijn die ze zijn.
Lief=lief
Ik ben helemaal niet biseksueel. flikker op.
pi_208036260
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 16:15 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Oeffff
Nu we benieuwd wat wel :D
pi_208036270
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:08 schreef quirina het volgende:
Even wat feiten:
Iedereen is biseksueel. Niet iedereen doet hier iets mee. Maar iedereen is biseksueel.

Lief=lief
En dat bepaal jij? :`)
pi_208036303
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:08 schreef quirina het volgende:
Even wat feiten:
Iedereen is biseksueel. Niet iedereen doet hier iets mee. Maar iedereen is biseksueel.
En je kan zonder seksuele ervaring ook voelen of je liever een jongen of meisje wil zijn. Of liever met een jongen of meisje wil zijn.
En er moet gewoon ruimte zijn op school en thuis om dit op een veilige vertrouwde en niet oordelende manier te bespreken. Iedereen moet kunnen zijn die ze zijn.
Lief=lief
Ik heb geen enkele issue met holebi's. Maar je lichaam om willen bouwen is iets compleet anders
pi_208036308
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:15 schreef 111210 het volgende:

[..]
Nu we benieuwd wat wel :D
Niks meer😉
pi_208036719
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:04 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Als men operaties gaat vergoeden die niet voortkomen uit medische noodzaak is het hek van de dam en gaan we op termijn simpelweg honderden euro's extra premie betalen.
ik heb daar toch geen invloed op
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208036746
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:08 schreef quirina het volgende:
Even wat feiten:
Iedereen is biseksueel. Niet iedereen doet hier iets mee. Maar iedereen is biseksueel.
En je kan zonder seksuele ervaring ook voelen of je liever een jongen of meisje wil zijn. Of liever met een jongen of meisje wil zijn.
En er moet gewoon ruimte zijn op school en thuis om dit op een veilige vertrouwde en niet oordelende manier te bespreken. Iedereen moet kunnen zijn die ze zijn.
Lief=lief
oh ik las laatst ergens dat het een feit is dat iedere man eigenlijk homo is
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208039795
@SootSprite
Gewoon les geven en jezelf neutraal houden, laat het langs je heen gaan.
Breng ze gewoon het lesmateriaal bij en laat je niet in met ideologieën.
pi_208039911
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 23:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
@:sootsprite
Gewoon les geven en jezelf neutraal houden, laat het langs je heen gaan.
Breng ze gewoon het lesmateriaal bij en laat je niet in met ideologieën.
Ik geef geen les meer.
pi_208039931
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 23:13 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Ik geef geen les meer.
Laat het dan vooral niet meer je probleem zijn.
Ik laat het tegenwoordig volledig langs me heen gaan.
pi_208079915
Is gewoon een hype joh. Over een jaar weet niemand meer wat dat allemaal is. Behalve de enkeling die echt trans is. (Non binair enzo is verzonnen dus tel ik niet eens mee)
pi_208086464
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:08 schreef quirina het volgende:
Even wat feiten:
Iedereen is biseksueel. Niet iedereen doet hier iets mee. Maar iedereen is biseksueel.

Nope.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 12:41:32 #28
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_208086484
Ik denk dat het inmiddels op sommige vlakken zo in het absurde en extreme wordt getrokken dat dit straks ook weer voorbij is en dan is er weer iets anders nieuws wat bijzonder is.
Ik wou ook graag interessant en bijzonder zijn toen ik een puber was, ik denk dat dat niet verandert.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 13:17:11 #29
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_208086888
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:08 schreef quirina het volgende:
Even wat feiten:
Iedereen is biseksueel. Niet iedereen doet hier iets mee. Maar iedereen is biseksueel.
En je kan zonder seksuele ervaring ook voelen of je liever een jongen of meisje wil zijn. Of liever met een jongen of meisje wil zijn.
En er moet gewoon ruimte zijn op school en thuis om dit op een veilige vertrouwde en niet oordelende manier te bespreken. Iedereen moet kunnen zijn die ze zijn.
Lief=lief
alleen vrouwen zijn bi.
als man ben je hetero of homo
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_208088018
Homoseksualiteit is normaal en komt in de natuur voor. Heb je ooit een aap zijn piemel zien wegsnijden of een vrouwtjespauw staartveren zien plakken?
pi_208097249
In deze maatschappij jezelf profileren als queer persoon zorgt er natuurlijk wel voor dat je per definitie al een soort onaantastbare status hebt. Niemand mag ook maar met een vinger iets negatiefs over je zeggen of vinden want dan worden ze gecanceld of wordt er zelfs aangifte gedaan.

Wanneer je als onzekere puber dus behoefte hebt aan een onaantastbare voorkeurspositie en wat extra aandacht, dan is een vlucht richitng queer wel een makkelijke route. Je garandeert jezelf binnen een lklas min of meer van allerlei privileges.

Heb je een keer een onvoldoende dan beticht je je docent er gewoon van een onwetende boomer te zijn die geen begrip heeft voor jouw interne struggle en stuur je aan op ontslag voor de desbetreffende docent. Niemand in de media of in het hoger onderwijs die daar nog iets tegenin durft te brengen.
  woensdag 22 februari 2023 @ 13:59:44 #32
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_208100391
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:01 schreef SootSprite het volgende:
Homoseksualiteit is normaal en komt in de natuur voor. Heb je ooit een aap zijn piemel zien wegsnijden of een vrouwtjespauw staartveren zien plakken?
En zijn dieren die non genderspecifiek gedrag vertonen. En genderdysforia is ook meetbaar op scans.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_208104668
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 13:59 schreef trigt013 het volgende:

[..]
En zijn dieren die non genderspecifiek gedrag vertonen. En genderdysforia is ook meetbaar op scans.
Ja, sommige vissen veranderen van geslacht. Maakt ze niet transgender. Schizofrenie zie je ook op scans
  Beste debater 2022 woensdag 22 februari 2023 @ 20:41:08 #34
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208104953
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:08 schreef quirina het volgende:
Even wat feiten:
Iedereen is biseksueel. Niet iedereen doet hier iets mee. Maar iedereen is biseksueel.
En je kan zonder seksuele ervaring ook voelen of je liever een jongen of meisje wil zijn. Of liever met een jongen of meisje wil zijn.
En er moet gewoon ruimte zijn op school en thuis om dit op een veilige vertrouwde en niet oordelende manier te bespreken. Iedereen moet kunnen zijn die ze zijn.
Lief=lief
nope
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 22 februari 2023 @ 20:41:42 #35
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208104963
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
oh ik las laatst ergens dat het een feit is dat iedere man eigenlijk homo is
:') :') _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 22 februari 2023 @ 20:42:15 #36
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208104973
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:17 schreef corehype het volgende:

[..]
alleen vrouwen zijn bi.
als man ben je hetero of homo
nope
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208105951
quote:
Jij klinkt ook wel als zo'n persoon die psychologie magazine leest inderdaad :D
Conscience do cost.
pi_208106377
Mijn visie is dat de hele wereld naar de tering gaat en we beter onszelf kunnen vernietigen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 23 februari 2023 @ 09:47:54 #40
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_208109101
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 13:59 schreef trigt013 het volgende:

[..]
En zijn dieren die non genderspecifiek gedrag vertonen. En genderdysforia is ook meetbaar op scans.
Er zijn ook dieren die hun kinderen opeten.
  donderdag 23 februari 2023 @ 09:48:30 #41
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_208109112
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 22:15 schreef Discombobulate het volgende:
Mijn visie is dat de hele wereld naar de tering gaat en we beter onszelf kunnen vernietigen.
wereldbevolking
  donderdag 23 februari 2023 @ 09:49:46 #42
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_208109127
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:47 schreef xzaz het volgende:

[..]
Er zijn ook dieren die hun kinderen opeten.
Ook mensen.....maar het bestaat dus die discussie zijn we nu gepasseerd. Nu alleen bepalen of het voorkeur is of een ziekte. Maar homoseksualiteit is ook langere tijd onder de noemer ziekte gegooid (linkshandigheid trouwens ook). Misschien kunnen sommige mensen moelijk omgaan met veranderingen.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_208209779
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:13 schreef Belugastroop het volgende:

[..]
Ik ben helemaal niet biseksueel. flikker op.
Klinkt als iets dat een homo zou zeggen.
pi_208218236
Links wil het traditionele gezin kapot maken zodat er meer plaats komt voor migranten. Transgenders en LHBTI krijgen geen kinderen, en daarom pushen ze dit zo hard.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_208218276
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 13:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Links wil het traditionele gezin kapot maken zodat er meer plaats komt voor migranten. Transgenders en LHBTI krijgen geen kinderen, en daarom pushen ze dit zo hard.
Ken genoeg gays met kinderen hoor
  vrijdag 3 maart 2023 @ 13:51:22 #46
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_208218405
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:01 schreef SootSprite het volgende:
Homoseksualiteit is normaal en komt in de natuur voor. Heb je ooit een aap zijn piemel zien wegsnijden of een vrouwtjespauw staartveren zien plakken?
Wel een kip zien verhanen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_208444651
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:01 schreef SootSprite het volgende:
Homoseksualiteit is normaal en komt in de natuur voor. Heb je ooit een aap zijn piemel zien wegsnijden of een vrouwtjespauw staartveren zien plakken?
Ik zie ook vrij weinig dieren slechte argumenten maken op internet fora.
pi_208445077
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:08 schreef quirina het volgende:
Even wat feiten:
Iedereen is biseksueel. Niet iedereen doet hier iets mee. Maar iedereen is biseksueel.
En je kan zonder seksuele ervaring ook voelen of je liever een jongen of meisje wil zijn. Of liever met een jongen of meisje wil zijn.
En er moet gewoon ruimte zijn op school en thuis om dit op een veilige vertrouwde en niet oordelende manier te bespreken. Iedereen moet kunnen zijn die ze zijn.
Lief=lief
Even 1 feit: onzin.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_208447873
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 15:27 schreef SootSprite het volgende:
Wat mij als docent opviel is hoeveel kinderen er opeens non binary/transgender zijn. Waar het aantal homo's redelijk gelijk is gebleven zit er nu zeker 1 transgender per klas op school. Vaak ook het blauwharige woke type, maar dat terzijde.

Een paar gedachtes;
1. Door covid zaten deze kinderen de hele dag op Twitter/Tiktok/Steam in een echochamber met gelijkgestemden waardoor ze elkaar gingen opjutten
2. Vroeger was je gothic of skater, nu trans. De hokjes zijn er niet meer zoals toen, dus men onerscheidt zich zo
3. Ouders werken door deze fijne economie beiden fulltime en laten opvoeden over aan wokie juffen en meesters. Dit, plus het niet merr hebben van voorbeelden van wat een typische man of vrouw is maakt dat kids in de war raken.

Wat zijn jullie visies hierop?

N.B ik geloof echt wel dat sommige weldenkende volwassenen echt trans zijn, maar kijkend naar de hordes pubers die lopen te schuimbekken om harry potter denk ik niet dat die allemaal sporen of echt genderqueer zijn.
steam op dezelfde hoop schuiven als social media :r
pi_208449992
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 23:54 schreef marsan het volgende:

[..]
Even 1 feit: onzin.
Accepteer het nou maar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')