abonnement Unibet Coolblue
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 17 februari 2023 @ 13:21:09 #1
491163 Viesdik
pi_208032034
Ja.. mensen voelen zich weer zo vrolijk en voldaan als zij hun centje hebben afgestaan.
Ja, en je durft bijna niet meer te zeggen dat je niet gestort hebt, anders vinden ze jou een ongevoelige klootzak.
Zo gaat dat.

Miljarden gepompt in het doden van mensen in Oekraïne (no sentiment given) is blijkbaar van groter belang dan dit geld gebruiken om naar Turkije te sturen voor wederopbouw.
Dus enerzijds steun ik met mijn belastingcenten de oorlog aan de ene kant van de wereld en aan de andere kant moet ik mijn schraal verdiende centen uitgeven aan een zaak waarvan ik per definitie vind dat de overheid daar in naam der Nederlanders een zak geld naar zoud moeten toesturen.

Giro 555 is niets meer en niets minder dan enerzijds het afkopen van schuldgevoelens en anderzijds een commerciële deugmedaille voor bedrijven die de schijn wekken van handelen in eigenbelang en tot doel hebben hun klanten ermee te trekken.
Heel LinkedIn bevuild met butcontent van al die mensen die willen deugen voor een duppie onder het cliché dat we het zo goed hebben.

klacht: lekker fappen op giro 555 zonder dat je ooit zult weten wat er met dat geld gedaan wordt.
En wees eerlijk, het interesseert je ook geen kut, want je wil gewoon je eigen schuldgevoel afkopen.
  Moderator vrijdag 17 februari 2023 @ 13:28:02 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_208032130
klb -> ver

[ Bericht 56% gewijzigd door Danny op 17-02-2023 13:58:43 ]
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_208032139
Terechte klacht wel ja.

Ik heb niks gegeven. Enerzijds omdat ik niet weet in hoeverre 555 te vertrouwen is en anderzijds omdat ik al andere goede doelen steun (en ik eigenlijk ook niet weet in hoeverre die te vertrouwen zijn :')) . Het houdt ergens wel op. Ik heb ook niet echt de indruk dat ze daar in Turkije flink de handen uit de mouwen steken (dwz Erdogan en consorten).
pi_208032142
Enigzins terechte klacht, Giro 555 wordt de laatste tijd wel heel vaak aangehaald, elk jaar weer een glazen huis , hoe vaak ik dat voor bij zie komen met een willekeurig doel. Het is lastig om te zeggen wat je wel of niet moet steunen. :{ .

- Oorlog steunen anders komt een mogelijke dreiging van rusland deze kant op.
- Turkije steunen want mensen hebben vertrouwd op aannemers die "Aardbeving" bestendige huizen hebben gebouwd en het is nu een ramp, maar wat doen ze om dit te voorkomen in de toekomst?

Begrijp me niet verkeerd, het is vanzelfsprekend dat we moeten helpen, en ik berisp niet op de mate waarop, en hoeveel maar eerder algemeen de vraag : " hoeveel van deze doelen zijn echt nuttig? Wat doen ze met al dit geld? "

Ik pleit zelf voor meer transparantie van het geld.

[ Bericht 49% gewijzigd door cablegunmaster op 17-02-2023 13:34:31 ]
Redacted
pi_208032326
Is er een actie gestart dan om die Oekraïners te steunen dan?
En gaat dat dan om de asielzoekers in Nederland, of hun achtergebleven families?
Hoe dan ook van mij krijgen ze geen cent, misschien een idee om ze zelf eens te laten werken voor hun geld ipv eindeloos handje ophouden bij de rijke landen.
  Admin vrijdag 17 februari 2023 @ 14:01:09 #6
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208032542
De oorlog steunen ben ik niet zo voor. Heb voor Turkije wel gegeven overigens.
Niet dat we het nou zo breed hebben, maar ook zonder het breed te hebben kun je gewoon geven om je medemens lijkt me.
Maar als jij niet geeft of wil geven moet je dat zelf weten hoor. Het is niet aan mij om daarover te oordelen verder. Iedereen heeft zo zijn eigen redenen om wel of niet te doneren.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 17 februari 2023 @ 14:01:32 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208032547
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 13:28 schreef cablegunmaster het volgende:
Giro 555 wordt de laatste tijd wel heel vaak aangehaald
Gemiddeld ongeveer eens per jaar, iets minder vaak dan een jaar of 20-25 geleden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')