abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 februari 2023 @ 16:24:31 #26
163650 Greys
pi_208089200
Over die Henk-Jan van Beek, die deed ook het lichtontwerp van Het Grote Songfestivalfeest 2022. Zie hier wat foto's op z'n website. Zag er prima uit!

https://light-h-art.nl/albums/grootsongfestivalfeest2022/

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 februari 2023 @ 16:27:53 #27
163650 Greys
pi_208089234
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:24 schreef Mlita het volgende:

[..]
Ah Sophia heeft ook de choreografie van Duncan zijn videoclip en optreden bij Matthijs gedaan van Electric Life
Prima team dus!

Ja, goed gevoel bij.
Leuk interview ook, ze komen sympathiek over.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 februari 2023 @ 16:35:00 #28
163650 Greys
pi_208089313
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:23 schreef blackswangreen het volgende:
ook met die Sophia Mason erbij, volgens mij gewoon een vriendin van ze (een professionele choreografe, dat dan weer wel).
Dat deel tussen haakjes lijkt me toch vrij belangrijk.
En we waren allemaal hier juist zó vol lof - nog nooit zo eensgezind geloof ik haha - over wat ze deed met z'n Electric Life optreden bij Matthijs. Ik heb niks met dansers en ik vond dat beláchelijk mooi gedaan, echt opvallend goed. Waarom zou je zo iemand dan níet inhuren, is toch een pluspunt als je er ook nog al een vertrouwensband mee hebt? :) Het is niet dat ze een prutser is die als vriendendienstje gekozen is lijkt me, gekozen omdat ze dingen goed kan en een optreden er visueel prachtig uit kan laten zien qua beweging en daarbij fijn dat ze elkaar al kennen. Je kunt het ook gewoon heel positief bekijken op die manier. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208089407
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:35 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat deel tussen haakjes lijkt me toch vrij belangrijk.
En we waren allemaal hier juist zó vol lof - nog nooit zo eensgezind geloof ik haha - over wat ze deed met z'n Electric Life optreden bij Matthijs. Ik heb niks met dansers en ik vond dat beláchelijk mooi gedaan, echt opvallend goed. Waarom zou je zo iemand dan níet inhuren, is toch een pluspunt als je er ook nog al een vertrouwensband mee hebt? :) Het is niet dat ze een prutser is die als vriendendienstje gekozen is lijkt me, gekozen omdat ze dingen goed kan en een optreden er visueel prachtig uit kan laten zien qua beweging en daarbij fijn dat ze elkaar al kennen. Je kunt het ook gewoon heel positief bekijken op die manier. :P
We gaan het wel weer zien he :) Ik vind het een beetje teveel Duncan & friends (en dan ben ik niet eens zo'n Duncan-hater) maar nogmaals, het kan ook goed uitpakken.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 februari 2023 @ 16:47:57 #30
163650 Greys
pi_208089457
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
We gaan het wel weer zien he :) Ik vind het een beetje teveel Duncan & friends (en dan ben ik niet eens zo'n Duncan-hater) maar nogmaals, het kan ook goed uitpakken.
Het is ook zijn lied.
En zijn project/traject.
Snap wel dat ie dan kiest voor degenen die hij vertrouwt en wil. En z'n performance bij Matthijs geeft me iig goede hoop op een mooi plaatje straks.

En tuurlijk moeten we het afwachten, maar die kerel van het licht heeft bewezen dat 'ie prima dingen kan en zij van de movement ook. Dus het is geen extreme wilde gok ofzo. Laten we maar een beetje vetrouwen hebben. En dan kunnen we straks altijd nog eerlijk zeggen als het een beetje tegenvalt. (Want zo ben ik dan ook wel weer. :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208089611
Kam iemand mij het interview dm-en svp?
pi_208089963
Mia zit in ieder geval weer in het vliegtuig! Weer naar NL?
Ook bedankt ze Stefan Raatgever voor het interview, ach het is altijd goed om vriendjes te zijn met Raatgever. :P
En lief Nederland! O+


pi_208089992
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:47 schreef Greys het volgende:

[..]
Het is ook zijn lied.
En zijn project/traject.
Snap wel dat ie dan kiest voor degenen die hij vertrouwt en wil. En z'n performance bij Matthijs geeft me iig goede hoop op een mooi plaatje straks.

En tuurlijk moeten we het afwachten, maar die kerel van het licht heeft bewezen dat 'ie prima dingen kan en zij van de movement ook. Dus het is geen extreme wilde gok ofzo. Laten we maar een beetje vetrouwen hebben. En dan kunnen we straks altijd nog eerlijk zeggen als het een beetje tegenvalt. (Want zo ben ik dan ook wel weer. :+ )
Ik denk dat we vooral moeten concluderen uit het interview dat ze professioneel aan de slag gaan. Iets wat natuurlijk sowieso al enkele jaren een stuk lekkerder gaat dan in de jaren van Joan en de 3JS.

Hopelijk hebben ze van vorig jaar wel geleerd dat een goed liedje niet alleen maar mooi in beeld gebracht hoeft te worden, maar dat het ook de aandacht van de kijker drie minuten vast moet houden. Anders komt na ons Moldavië met een bordkartonnen Rad van Fortuin waar ze zichzelf in ronddraaien, en zijn wij meteen weer vergeten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208089997
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:48 schreef molloot200 het volgende:
Was Marnix Kaart die van vorig jaar? Geen Pannecoucke is goed, maar ik vond de staging van Kaart vorig jaar ook alles behalve groundbreaking.
Dat kwam ook wel voor een deel door het podium zelf. Als je het optreden van S10 vergelijkt met de meeste andere optredens dan waren de camerashots waar Marnix Kaart dan invloed op heeft wel vaak beter getimed dan bij anderen. Het had nog wel beter gekund, maar ik geef daar Italië maar de schuld van. :P In Rotterdam was het meeste perfect.
pi_208090015
Duncan lijkt me een extreme perfectionist en ook creatief genoeg om een mooie staging te bedenken. Als het serieus nu weer te simpel en te matig is, dan weet ik het ook niet meer. :+
pi_208090051
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:01 schreef drxanax het volgende:
Kam iemand mij het interview dm-en svp?
Als je het interview opent op de site van het Parool moet je de pagina vernieuwen en dan heel snel weer op dat kruisje klikken zodat de pagina stopt met vernieuwen, dan ben je de betaalmuur voor.
pi_208090169
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:40 schreef Em31 het volgende:
Duncan lijkt me een extreme perfectionist en ook creatief genoeg om een mooie staging te bedenken. Als het serieus nu weer te simpel en te matig is, dan weet ik het ook niet meer. :+
Dat dacht ik bij Wouter Van Ransbeek ook, nota bene creatief directeur geweest bij Toneelgroep Amsterdam. Dat was in die staging toch helemaal niet terug te zien.

Duncan heeft wel een paar mooie stagings gehad, vooral die van dat nummer met Armin van Buuren in Rotterdam, maar heeft hij dat zelf bedacht? Volgens mij niet.
pi_208090209
Ze willen het liedje oprecht en kwetsbaar neerzetten; ballade?
  dinsdag 21 februari 2023 @ 18:01:05 #39
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_208090215
Ik heb het interview ook gelezen, komt mijn Premium account eindelijk weer eens van pas :D
Ik ben erg te spreken over hoe professioneel ze het aanpakken :) Ze nemen het echt wel serieus, gelukkig.

Tot slot:

Mia zegt dat haar doel is om te winnen
*O*

Dion gaat met het doel om vooral het lied zo echt en kwetsbaar mogelijk neer te zetten en daarmee Nederland trots maken en als dat lukt vindt hij dat ze eigenlijk niet meer kunnen verliezen.
-O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_208090252
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:59 schreef drxanax het volgende:
Ze willen het liedje oprecht en kwetsbaar neerzetten; ballade?
Bleh, ik hoop het niet.
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 18:13:18 #41
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208090311
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:05 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Bleh, ik hoop het niet.
Tot nu toe zijn er nog geen ballades in onze semi.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 18:17:55 #42
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_208090351
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:59 schreef drxanax het volgende:
Ze willen het liedje oprecht en kwetsbaar neerzetten; ballade?
Heel uptempo met glitterbollen zal het niet worden.
Ik moest eigenlijk meteen denken aan iets als "How My Heart Was Won" van Di-rect.

Een beetje mid-tempo achtig nummer.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_208090385
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat dacht ik bij Wouter Van Ransbeek ook, nota bene creatief directeur geweest bij Toneelgroep Amsterdam. Dat was in die staging toch helemaal niet terug te zien.

Duncan heeft wel een paar mooie stagings gehad, vooral die van dat nummer met Armin van Buuren in Rotterdam, maar heeft hij dat zelf bedacht? Volgens mij niet.
Ik tel vorig jaar gewoon niet :@ het was te weinig ja, maar dat lelijke podium maakte alles meteen matig. Dat kleine stukje LED met die rare rondjes, de lelijke vloer, ik snap er nog steeds niets van.
pi_208090457
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:17 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Heel uptempo met glitterbollen zal het niet worden.
Ik moest eigenlijk meteen denken aan iets als "How My Heart Was Won" van Di-rect.

Een beetje mid-tempo achtig nummer.
Heb je het nummer al gehoord?
  dinsdag 21 februari 2023 @ 18:35:30 #45
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_208090501
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:31 schreef Spumonisal het volgende:

[..]
Heb je het nummer al gehoord?
Ik zou het graag willen maar ik ben de CrystalBallESC niet.

Maar oprecht en kwetsbaar hoeft niet meteen een ballad te betekenen
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_208090560
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:35 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Ik zou het graag willen maar ik ben de CrystalBallESC niet.

Maar oprecht en kwetsbaar hoeft niet meteen een ballad te betekenen
Die ene radio dj zei ook dat het niet echt een ballad was, dus denk ook meer mid-tempo dan.
pi_208090605
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:35 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Ik zou het graag willen maar ik ben de CrystalBallESC niet.

Maar oprecht en kwetsbaar hoeft niet meteen een ballad te betekenen
Nee idd, denk zelf ook eerder midtempo of ballad. Maar omdat je zo'n duidelijk voorbeeld gaf dacht ik misschien heb je wat gehoord :D
Het zou zélfs uptempo kunnen zijn, maar dat lijkt me sterk ja. Of afwisselend uptempo/ballad, maar dat klinkt bij voorbaat al rommmelig.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 februari 2023 @ 18:46:57 #48
163650 Greys
pi_208090619
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:38 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat kwam ook wel voor een deel door het podium zelf. Als je het optreden van S10 vergelijkt met de meeste andere optredens dan waren de camerashots waar Marnix Kaart dan invloed op heeft wel vaak beter getimed dan bij anderen. Het had nog wel beter gekund, maar ik geef daar Italië maar de schuld van. :P In Rotterdam was het meeste perfect.
Eens. Dat lag deels ook aan de zonsverduistering en de algehele chaos daar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 februari 2023 @ 18:47:51 #49
163650 Greys
pi_208090633
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:45 schreef Spumonisal het volgende:
Of afwisselend uptempo/ballad, maar dat klinkt bij voorbaat al rommmelig.
Wat vind je in dat geval van Frankrijk dit jaar dan? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208090742
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:47 schreef Greys het volgende:

[..]
Wat vind je in dat geval van Frankrijk dit jaar dan? :+
Ow dat vind ik wel okay, staat in mijn top zoveel nu sowieso. Maar geen absouluut toplied ofzo. Denk dat ik haar misschien wel leuker vind dan het nummer zelf :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')