Dit. Respecteer het gewoon. Ook niet gaan zeiken als je wel een paar kids ziet die wel uitgenodigd zijn, omdat ze bijv. nichtjes of neefjes zijn. Mogen ze helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:57 schreef Aberkullie het volgende:
Ik vind het absoluut geen raar verzoek.
Ja vaker gehoord, niet welkom voor het avondfeest.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:56 schreef DjVero het volgende:
Van een goede vriend kaartje voor zijn huwelijk ontvangen waarop staat "graag verzoeken wij uw kind thuis te laten" of iets in die trant. Als ouder geen leuk zinnetje, als bruid en bruidegom kan ik helemaal begrijpen waar dat verzoek vandaan komt.Ik ga er uiteraard geen ding van maken, hun bruiloft, hun feestje, hun regels, maar ik vond het een ehh beetje apart verzoek. Nog nooit van gehoord ook.
Komt dat echter vaker voor? Vind jij het kunnen? Heb jij op jouw bruiloft(sfeest) dit verzoek gedaan? Waarom wel/niet?
Ik heb ook weleens zo'n uitnodiging gekregen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:57 schreef Aberkullie het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:57 schreef Aberkullie het volgende:
En dan kun je er als ouders weer achteraan ....quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit.
Ik zou ook niet zitten te wachten op rondrennende en dreinende kinderen. Buiten dat, zo'n feest is toch ook niks voor kinderen. Die gaan zich gruwelijk vervelen.
Eens, maar dat kan ik zelf ook wel bedenken - ik zou niet eens overwegen ze op zo'n dag mee te nemen - dat hoeft niet zo expliciet op een uitnodiging te staan. Mijn vrouw is er een tikkie meer verbolgen over echter.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit.
Ik zou ook niet zitten te wachten op rondrennende en dreinende kinderen. Buiten dat, zo'n feest is toch ook niks voor kinderen. Die gaan zich gruwelijk vervelen.
Jij niet, een ander misschien wel ....quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:17 schreef DjVero het volgende:
[..]
Eens, maar dat kan ik zelf ook wel bedenken - ik zou niet eens overwegen ze op zo'n dag mee te nemen - dat hoeft niet zo expliciet op een uitnodiging te staan. Mijn vrouw is er een tikkie meer verbolgen over echter.
Precies. Er zijn echt wel mensen die zonder dit verzoek hun kinderen meenemen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Jij niet, een ander misschien wel ....
Duidelijkheid voor alles.
Eens.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:57 schreef Aberkullie het volgende:
Dat is wat mij betreft een prima oplossing.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens zo'n uitnodiging gekregen.
Gingen de kinderen logeren.
Iemand die weet wat ie wil met een duidelijk verhaal, niks mis mee naar mijn mening.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:56 schreef DjVero het volgende:
Vind jij het kunnen? Heb jij op jouw bruiloft(sfeest) dit verzoek gedaan? Waarom wel/niet?
Ja precies. Maar is afzeggen en niet gaan ook zo makkelijk?quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:11 schreef miss_sly het volgende:
Er zijn altijd mensen die van alles vinden over hoe anderen hun bruiloft moeten vieren.
Volgens mij zijn er maar twee die beslissen hoe die dag eruit moet zien om het voor hun de bruiloft te maken die ze graag willen: de bruid en de bruidegom. Alle andere mensen, ook ouders, moeten gewoon verder hun mond houden en zich neerleggen bij wat het bruidspaar wil.
Je hebt altijd zelf de keus om wel of niet op de uitnodiging in te gaan als er voorwaarden aan hangen waar je je niet in kunt vinden.
Natuurlijk, dat is dan weer de keus van de genodigden. Nou wordt dat als ouder van de bruid(egom) wat lastig wellicht, maar dat is een keuze die je zelf moet maken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja precies. Maar is afzeggen en niet gaan ook zo makkelijk?
Ik weet het niet. Kinderen kunnen echt heel vervelend zijn en sommige ouders heel passief.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:11 schreef Gunner het volgende:
Trouwens op zo'n huwelijksfeest met al die aandacht voor jou als stel, zou een vervelend kind echt opvallen? ik betwijfel het.
Ligt eraan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:11 schreef Gunner het volgende:
Trouwens op zo'n huwelijksfeest met al die aandacht voor jou als stel, zou een vervelend kind echt opvallen? ik betwijfel het.
Wat een kolder.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:11 schreef miss_sly het volgende:
Er zijn altijd mensen die van alles vinden over hoe anderen hun bruiloft moeten vieren.
Volgens mij zijn er maar twee die beslissen hoe die dag eruit moet zien om het voor hun de bruiloft te maken die ze graag willen: de bruid en de bruidegom. Alle andere mensen, ook ouders, moeten gewoon verder hun mond houden en zich neerleggen bij wat het bruidspaar wil.
Je hebt altijd zelf de keus om wel of niet op de uitnodiging in te gaan als er voorwaarden aan hangen waar je je niet in kunt vinden.
Best belachelijk om het in het belachelijke te trekken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat een kolder.
Als ze besluiten de bruiloft te vieren door het vermoorden van katten dan mag iemand anders daar best wat van vinden, om het maar eens in het belachelijke te trekken.
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:11 schreef Gunner het volgende:
Niemand beweert het tegendeel. Het is alleen niet boeiend wat jij, ik, of het vliegend spaghettimonster ervan vindt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
dan mag iemand anders daar best wat van vinden
Eigenlijk wel. Als je het volwassen leven in wil horen daar ook kinderen bij. Hoe tegenstrijdig het ook klinkt. Vind het wel menselijk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:18 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat mensen niet moeten trouwen omdat ze geen kinderen op hun bruiloft willen?
Dat is zo in het belachelijke getrokken dat het echt kolder is.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat een kolder.
Als ze besluiten de bruiloft te vieren door het vermoorden van katten dan mag iemand anders daar best wat van vinden, om het maar eens in het belachelijke te trekken.
Best belachelijk te denken dat je over zo iets je mond dient te houden, -nee-.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Best belachelijk om het in het belachelijke te trekken.
Ik citeer nota bene een post die stelt dat mensen hun moeten houden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niemand beweert het tegendeel. Het is alleen niet boeiend wat jij, ik, of het vliegend spaghettimonster ervan vindt.
Scheld je mij nou uit?quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Best belachelijk te denken dat je over zo iets je mond dient te houden, -knip-.
Hun Papoeaatje of wat?quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik citeer nota bene een post die stelt dat mensen hun moeten houden.
Hoe ver in het belachelijke getrokken zou het voor jou geen kolder maken ouwe dibbes?quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is zo in het belachelijke getrokken dat het echt kolder is.
Fatsoen?quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik citeer nota bene een post die stelt dat mensen hun moeten houden.
Hun mond.quote:
Belachelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Als je het volwassen leven in wil horen daar ook kinderen bij. Hoe tegenstrijdig het ook klinkt. Vind het wel menselijk.
Waar?quote:
Hier.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Best belachelijk te denken dat je over zo iets je mond dient te houden, -zucht-.
Oh daar.quote:
Ja, precies. Dat je ergens iets van vindt betekent niet dat je dat maar te pas en te onpas moet verkondigen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |