abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8380239
Vrijdag as is het weer zover: Valentijnsdag.

Welke mensen gaan er allemaal een kaart sturen aan hun partner of aan een stille liefde?

Ik zelf ga "wachten" of er een reactie komt op een kaart die ik ga versturen aan een stille liefde. Hoewel ze het waarschijnlijk wel doorheeft.

Hoewel ik die kaart Woensdag al op de post doe en hij misschien de 13e al aankomt. Je weet het immers maar nooit met TPG-post.

maandag 10 februari 2003 @ 01:51:25 #2
14917 Bluescreen
Mooi blauw is niet lelijk
pi_8380298
Ik ga niets versturen.
En naar verw8ing krijg ik ook niets.
You control your dreams, but your dreams can control you
pi_8380468
ach, er is toch niemand die mij wat stuurd... vorig jaar m'n eerste valentijnskaart... en die was van m'n ex....
valentijnsdag is alleen maar zo'n dag, die me er aan herinnert dat ik geen vriendin heb...
  maandag 10 februari 2003 @ 02:22:44 #4
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_8380650
quote:
Op maandag 10 februari 2003 01:44 schreef Flounder het volgende:

Welke mensen gaan er allemaal een kaart sturen aan hun partner of aan een stille liefde?

Ik zelf ga "wachten" of er een reactie komt op een kaart die ik ga versturen aan een stille liefde. Hoewel ze het waarschijnlijk wel doorheeft.

Hoewel ik die kaart Woensdag al op de post doe en hij misschien de 13e al aankomt. Je weet het immers maar nooit met TPG-post.

lekker tegendraads heb ik er al een gestuurd

en positief antwoord van diezelfde persoon terug ontvangen met nog zo'n kaartje ook nog!
is weer eens wat anders dan vooral kaartjes van grapjurken (nichtjes enzo) te ontvangen

verder vind ik valentijnsdag trouwens een commerciėle aangelegenheid en verder niets speciaals, onzin eerder... als ik 2 weken eerder me zo al gevoeld had, had ik toen wel iets gestuurd

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_8381386
quote:
Op maandag 10 februari 2003 01:44 schreef Flounder het volgende:

Gewoon zelf op de bus doen
Lambo of Rekt
  maandag 10 februari 2003 @ 08:54:49 #6
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_8381424
verwacht niets, en ik stuur ook es niets dit jaar.
Weet niet waar ze woont
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_8382037
quote:
Op maandag 10 februari 2003 08:54 schreef DaMSWer het volgende:
verwacht niets, en ik stuur ook es niets dit jaar.
Weet niet waar ze woont
Je heb alleen maar een telefoonnummer
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_8382049
Noue, ik ga op die dag gewoon fokken en hopen dat de postbode een kaartje voor me heeft...wat er niet inzit
pi_8382065
Welke vrouwelijke fokker wil mij een kaartje sturen?
pi_8382271
Dit kan allemaal hierin [Valentijnsdag] Wat ga jij doen?

Doe ik deze dicht.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')