Welke mensen gaan er allemaal een kaart sturen aan hun partner of aan een stille liefde?
Ik zelf ga "wachten" of er een reactie komt op een kaart die ik ga versturen aan een stille liefde. Hoewel ze het waarschijnlijk wel doorheeft.
Hoewel ik die kaart Woensdag al op de post doe en hij misschien de 13e al aankomt. Je weet het immers maar nooit met TPG-post.
quote:lekker tegendraads heb ik er al een gestuurd
Op maandag 10 februari 2003 01:44 schreef Flounder het volgende:
Vrijdag as is het weer zover: Valentijnsdag.Welke mensen gaan er allemaal een kaart sturen aan hun partner of aan een stille liefde?
Ik zelf ga "wachten" of er een reactie komt op een kaart die ik ga versturen aan een stille liefde. Hoewel ze het waarschijnlijk wel doorheeft.
Hoewel ik die kaart Woensdag al op de post doe en hij misschien de 13e al aankomt. Je weet het immers maar nooit met TPG-post.
en positief antwoord van diezelfde persoon terug ontvangen met nog zo'n kaartje ook nog!
is weer eens wat anders dan vooral kaartjes van grapjurken (nichtjes enzo) te ontvangen
verder vind ik valentijnsdag trouwens een commerciėle aangelegenheid en verder niets speciaals, onzin eerder... als ik 2 weken eerder me zo al gevoeld had, had ik toen wel iets gestuurd
quote:Gewoon zelf op de bus doen
Op maandag 10 februari 2003 01:44 schreef Flounder het volgende:
Vrijdag as is het weer zover: Valentijnsdag.Welke mensen gaan er allemaal een kaart sturen aan hun partner of aan een stille liefde?
quote:Je heb alleen maar een telefoonnummer
Op maandag 10 februari 2003 08:54 schreef DaMSWer het volgende:
verwacht niets, en ik stuur ook es niets dit jaar.
Weet niet waar ze woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |