abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208006236

Ik geef zelf de voorkeur aan the lunge.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 15 februari 2023 @ 14:10:25 #27
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_208006291
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ afbeelding ]

Mij lijkt de Superman wel leuk, maar waar haal ik in godesnaam een cape vandaan?
  vrijdag 17 februari 2023 @ 12:25:01 #28
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_208031470
Ik check dit al jaren elke ochtend bij mijn man en elke ochtend is het raak.
Erger nog, hij ligt de halve nacht met een stijve naast me.
Af en toe heb ik een slaaploze nacht en dan is dat een leuk dingetje om even bij te houden.
To BG or not to BG!
pi_208031663
Gisteren nog in de douche na het zwemmen. Wel gewoon met zwembroek aan.
Kan je als man niets aan doen met dames in bikini die zich gebukt inzepen
5 Ferrari's op videoband!
pi_208032380
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ afbeelding ]

Geen golden shower als optie. Amateurs.
pi_208032440
Ben gediplomeerd Sportmasseur en daar vroeger wel paar jaar actief in geweest... Ik ben er mee gestopt omdat ik kieskeurig ben en dus eigenlijk discrimineer, onverzorgde stinkende mensen met bv. puisten op de rug blijf ik toch onappetijtelijk vinden. En je krijgt niet altijd alleen maar goed geproportioneerde schone modellen op de bank. En ook wanneer ik iemand niet bepaald aardig vind wil ik die mensen eigenlijk niet eens fysiek aanraken. Theoretisch vind ik het een uiterst interessante waardevolle materie, maar praktisch was het niet mijn ding. Professioneel allround sportmasseur is te persoonlijk en druist dus tegen mijn integriteit in.

Afijn ooit eens een mooie sportieve meid gemasseerd en ik had een wijde broek met daaronder een wijde boxer aan. :@ Je raad het al ik kreeg eigenlijk zonder het zelf door te hebben een erectie. Al was het zo eentje met hoogtevrees maar toch duidelijk te zien. Niet bepaald professioneel.

En zij heeft het ook gezien, dat was wel even gênant... -O- Al nam ze het leuk, complimenteus en sportief op, met een glimlach zonder woorden... Maar toch het was niet de bedoeling het ging vanzelf ongewenst op de automatische piloot zonder seksuele gedachtes of opgewonden van te geraken. :@

Tja, ben ook maar een mens en het was een mooie vrouw met een prachtig lichaam.

Ik weet ook niet of ze het aan vriendinnen of andere mensen heeft doorverteld. Ik heb er i.i.g. nooit iets over gehoord. En sinds die tijd draag ik alleen nog maar strakke boxers. _O-
pi_208033397
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Met pissen is het ongewenst.
Daarom heb ik een hoge stortbak, kan ik daarin urineren. Of een handstandje op de toiletbril.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_208041435
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 18:11 schreef einzelganger1492 het volgende:
Mijn vriend heeft regelmatig dat sochtends wakker word met een stijve gelukkig ben ik de enige die dat ziet, maar wat is jullie meest ongewenste moment geweest dat je een stijve kreeg?
Een odol betekend juist dat je een heel gezond stuk gereedschap hebt. Niets ongemakkelijks aan. Help hem even, of ga als eerste onder de douche.

Ongemakkelijk moment, in de sauna gebeurt het wel eens in de warme baden of de scrub ruimte. Verder niet meer zo last van
pi_208042937
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 19:54 schreef einzelganger1492 het volgende:

[..]
Dus jij hebt tegenwoordig zon blauw pilletje wil je zeggen? Mijn vriend is 28 en in de ochtend heeft hij regelmatig een enorme tollie, en wil hij van bil gaan, maar ik heb daar zelden zin in.
Snap niet waarom hij niet slap wordt van het woord tollie
pi_208042958
Dacht ff geile verhalen lezen hier maar toen las ik Tollie en was de pret voor mij voorbij.
pi_208043129
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 03:43 schreef Nico987 het volgende:

[..]
Een odol betekend juist dat je een heel gezond stuk gereedschap hebt. Niets ongemakkelijks aan. Help hem even, of ga als eerste onder de douche.

Waarom zou je iemand moeten helpen bij een normale biologische reactie?
Een ochtenderectie staat niet gelijk aan geil zijn, die erectie gaat vanzelf wel weer liggen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_208043406
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 10:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Waarom zou je iemand moeten helpen bij een normale biologische reactie?
Een ochtenderectie staat niet gelijk aan geil zijn, die erectie gaat vanzelf wel weer liggen.
De eigenaar van de odol kan daar vast meer duidelijkheid over geven. En als het goed is weet je dat ook wel als partner.
pi_208043645
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 11:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De eigenaar van de odol kan daar vast meer duidelijkheid over geven. En als het goed is weet je dat ook wel als partner.
Tijdens de nacht in de REM slaap krijgen mannen vaak een erectie. Dan zijn ze ook niet geil maar slapen gewoon.
Natuurlijk kan je als man in de ochtend geil zijn, maar daar staat die ochtenderectie niet aan gelijk.
Dat wou ik gewoon even duidelijk maken.
pi_208063043
Nee niet gelijk. Maar als ik met een odol wakker wordt en ik draai me en zie daar mijn vrouw liggen gaat het wel heel snel hoor.
pi_208063824
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 11:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Tijdens de nacht in de REM slaap krijgen mannen vaak een erectie. Dan zijn ze ook niet geil maar slapen gewoon.
Natuurlijk kan je als man in de ochtend geil zijn, maar daar staat die ochtenderectie niet aan gelijk.
Dat wou ik gewoon even duidelijk maken.
Womansplaining! ;)

Er is voor veel mannen niet zo heel veel nodig om een odol om te zetten in een opgewonden standje… :)
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 17:33:36 #41
441859 crew  Lenny77
pi_208064044
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Womansplaining! ;)

Er is voor veel mannen niet zo heel veel nodig om een odol om te zetten in een opgewonden standje… :)
Dat laatste klopt natuurlijk helemaal :D
Maar het start biologisch zonder opwinding :@
Geen womansplaining :@
pi_208076692
Cindy De Vuyst
  maandag 20 februari 2023 @ 19:01:56 #43
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_208078284
quote:
Heel mooi
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_208160891
Ongewenst nooit, ik heb graag een stijve overdag met een strakke spijkerbroek aan en dan weten dat iedereen als ze naar mijn kruis kijken dit kunnen zien
  donderdag 2 maart 2023 @ 19:49:01 #45
423737 NM07
Backwards cap
pi_208209532
Bij concert van Taylor Swift toen ze voorover gebogen naar ons toe stond.
Agustín Bernasconi .Nike AF1 Mid 07
pi_212778750
Toen ik 15 jaar oud was kreeg ik mensendiecktherapie. De therapie werd afwisselend gegeven door jongvolwassen vrouwen.

Ik moest in sportkleding bepaalde oefeningen doen. Vooral bij de lig-oefeningen vond ik het ongemakkelijk dat mijn stijve piemel in het sportbroekje duidelijk zichtbaar was.

In mijn herinnering is het zo dat vervolgens mijn erectie nog besproken is tijdens de therapie. Eén van de vrouwen die de therapie gaf heeft tijdens een afspraak mijn erectie gezien. Ik werd gerustgesteld, zodat ik geen ongemakkelijk gevoel, schaamte hoefde te hebben.
  zondag 10 maart 2024 @ 21:46:35 #47
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212778874
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:43 schreef Patrick1395 het volgende:
Toen ik 15 jaar oud was kreeg ik mensendiecktherapie. De therapie werd afwisselend gegeven door jongvolwassen vrouwen.

Ik moest in sportkleding bepaalde oefeningen doen. Vooral bij de lig-oefeningen vond ik het ongemakkelijk dat mijn stijve piemel in het sportbroekje duidelijk zichtbaar was.

In mijn herinnering is het zo dat vervolgens mijn erectie nog besproken is tijdens de therapie. Eén van de vrouwen die de therapie gaf heeft tijdens een afspraak mijn erectie gezien. Ik werd gerustgesteld, zodat ik geen ongemakkelijk gevoel, schaamte hoefde te hebben.
Vonden ze je een vunzig menneke?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212779490
quote:
16s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Vonden ze je een vunzig menneke?
Nee, want vooral op tienerleeftijd is het zo dat je vaak een erectie krijgt, gewenst of ongewenst.

De vrouw die de therapie gaf merkte mijn erectie op en begon er met mij over te praten. Ik vind het best wel goed dat ze daar over begon. Het geeft aan dat ze begripvol waren.
pi_212785662
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 18:11 schreef einzelganger1492 het volgende:
Mijn vriend heeft regelmatig dat sochtends wakker word met een stijve gelukkig ben ik de enige die dat ziet, maar wat is jullie meest ongewenste moment geweest dat je een stijve kreeg?
misschien ligt het aan de leeftijd + fase + vrouw die naast em ligt...

ik weet ook dat ik vaak bij t wakker worden een stijve had
al kan ik mij de laatste keer niet echt goed meer herinneren

omdat ik nu met zeer veel regelmaat seks heb
plus als ik wakker wordt naast haar ben ik sowieso meteen weer geil
bij elke ochtend dat ze bij me is hebben we opnieuw seks

het meest vervelende was dan op het werk als ik op bezoek ging bij klanten
die dan lekkere receptionistes en medewerkster hadden
moest ik vaak even langer blijven zitten tot t gevaar was geweken

diverse keren terwijl ik auto rij omdat de vrouw waar ik helemaal geil van wordt naast me zit
echter op sommige dagen zit haar dochtertje achterin de auto...
dus moet ik het echt proberen te onderdrukken!
(al zien ze het niet merk in hetzelf uiteraard wel)

als ik met haar en hun naar t strand ging heb ik er eigenlijk geen last van, best wel raar...

bij haar vriendinnen of feestjes en verjaardagen valt het ook wel mee eerlijk gezegd

het grootste probleem ooit was een keertje toen de kat van een vriend bij me op schoot kwam
(gelukkig kon ik het verbergen) inmiddels heb ikzelf ook al 10+ jaar katten
komt het af en toe voor, dan pak ik ze op een stuur ze weg...

ik ging meerdere jaren elke week 2x baantjes zwemmen
er kwamen zoveeel lekkere vrouwen dat ik met duikbrilletje op
geregelt recht in hun poes kijken kon (uiteraard afgeschermd door stukje stof)
vreemd genoeg kon ik mij dan altijd inhouden!

kortom met al deze voorbeelden kan t dus soms onverwachts en ongewenst zijn
maar als man heb je meestal wel de mogelijkheid om het te verbergen
OK ik loop dat niet graag buiten in joggingbroek of shorts...
met een Jeans hoef ik me tenminste minder zorgen te maken of iemand wat ziet
meestal zou ik het ook totaal niet erg vinden als iemand het zou zien eigenlijk
(met uitzonderingen daargelaten)
  donderdag 14 maart 2024 @ 17:03:14 #50
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_212825661
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:09 schreef DerekB het volgende:

[..]
Apart, ik pis elke ochtend met een harde, geen probleem hoor.
Soms als ik niet slapen kan dan hou ik die van mijn man de hele nacht in de gaten en daardoor weet ik dat hij minstens de helft van de nacht rechtop staat. Vind dat vrij bijzonder. En inderdaad hij ook elke ochtend.
To BG or not to BG!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')