Mij lijkt de Superman wel leuk, maar waar haal ik in godesnaam een cape vandaan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef zelf de voorkeur aan the lunge.
Geen golden shower als optie. Amateurs.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef zelf de voorkeur aan the lunge.
Daarom heb ik een hoge stortbak, kan ik daarin urineren. Of een handstandje op de toiletbril.quote:
Een odol betekend juist dat je een heel gezond stuk gereedschap hebt. Niets ongemakkelijks aan. Help hem even, of ga als eerste onder de douche.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:11 schreef einzelganger1492 het volgende:
Mijn vriend heeft regelmatig dat sochtends wakker word met een stijve gelukkig ben ik de enige die dat ziet, maar wat is jullie meest ongewenste moment geweest dat je een stijve kreeg?
Snap niet waarom hij niet slap wordt van het woord tolliequote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:54 schreef einzelganger1492 het volgende:
[..]
Dus jij hebt tegenwoordig zon blauw pilletje wil je zeggen? Mijn vriend is 28 en in de ochtend heeft hij regelmatig een enorme tollie, en wil hij van bil gaan, maar ik heb daar zelden zin in.
Waarom zou je iemand moeten helpen bij een normale biologische reactie?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:43 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Een odol betekend juist dat je een heel gezond stuk gereedschap hebt. Niets ongemakkelijks aan. Help hem even, of ga als eerste onder de douche.
De eigenaar van de odol kan daar vast meer duidelijkheid over geven. En als het goed is weet je dat ook wel als partner.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand moeten helpen bij een normale biologische reactie?
Een ochtenderectie staat niet gelijk aan geil zijn, die erectie gaat vanzelf wel weer liggen.
Tijdens de nacht in de REM slaap krijgen mannen vaak een erectie. Dan zijn ze ook niet geil maar slapen gewoon.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De eigenaar van de odol kan daar vast meer duidelijkheid over geven. En als het goed is weet je dat ook wel als partner.
Womansplaining!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tijdens de nacht in de REM slaap krijgen mannen vaak een erectie. Dan zijn ze ook niet geil maar slapen gewoon.
Natuurlijk kan je als man in de ochtend geil zijn, maar daar staat die ochtenderectie niet aan gelijk.
Dat wou ik gewoon even duidelijk maken.
Dat laatste klopt natuurlijk helemaalquote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Womansplaining!
Er is voor veel mannen niet zo heel veel nodig om een odol om te zetten in een opgewonden standje…
Vonden ze je een vunzig menneke?quote:Op zondag 10 maart 2024 21:43 schreef Patrick1395 het volgende:
Toen ik 15 jaar oud was kreeg ik mensendiecktherapie. De therapie werd afwisselend gegeven door jongvolwassen vrouwen.
Ik moest in sportkleding bepaalde oefeningen doen. Vooral bij de lig-oefeningen vond ik het ongemakkelijk dat mijn stijve piemel in het sportbroekje duidelijk zichtbaar was.
In mijn herinnering is het zo dat vervolgens mijn erectie nog besproken is tijdens de therapie. Eén van de vrouwen die de therapie gaf heeft tijdens een afspraak mijn erectie gezien. Ik werd gerustgesteld, zodat ik geen ongemakkelijk gevoel, schaamte hoefde te hebben.
Nee, want vooral op tienerleeftijd is het zo dat je vaak een erectie krijgt, gewenst of ongewenst.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vonden ze je een vunzig menneke?
misschien ligt het aan de leeftijd + fase + vrouw die naast em ligt...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:11 schreef einzelganger1492 het volgende:
Mijn vriend heeft regelmatig dat sochtends wakker word met een stijve gelukkig ben ik de enige die dat ziet, maar wat is jullie meest ongewenste moment geweest dat je een stijve kreeg?
Soms als ik niet slapen kan dan hou ik die van mijn man de hele nacht in de gaten en daardoor weet ik dat hij minstens de helft van de nacht rechtop staat. Vind dat vrij bijzonder. En inderdaad hij ook elke ochtend.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:09 schreef DerekB het volgende:
[..]
Apart, ik pis elke ochtend met een harde, geen probleem hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |