abonnement Unibet Coolblue
pi_208785295
Ik volg dit topic met veel interesse.

Bedankt voor alle updates @Brave_Sir_Robin
  zondag 16 april 2023 @ 22:31:43 #152
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_208797166
Gillibrand op CNN over de hearing a.s. woensdag.

Veel van de gevallen die AARO heeft onderzocht, zijn nog onbekend.
"Aircraft that we don't even know how it functions or how fast it is or effective it is"

In de context van vijandige mogendheden, maar ik ben toch wel benieuwd welke landen vliegtuigen hebben waarvan ze zo weinig weten.

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_208797662
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 22:31 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Gillibrand op CNN over de hearing a.s. woensdag.

Veel van de gevallen die AARO heeft onderzocht, zijn nog onbekend.
"Aircraft that we don't even know how it functions or how fast it is or effective it is"

In de context van vijandige mogendheden, maar ik ben toch wel benieuwd welke landen vliegtuigen hebben waarvan ze zo weinig weten.

[ twitter ]
Kijk er naar uit.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 17 april 2023 @ 22:59:29 #154
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_208807905
Voorzet in The Hill voor 10 mogelijke vragen om a.s. woensdag te stellen.

10 key questions for this week’s historic UFO hearing

Paar eruit gelicht.

quote:
5. Een opvallende ontwikkeling is dat AARO-directeur Dr. Sean Kirkpatrick onlangs co-auteur was van een wetenschappelijk artikel waarin hij theoretiseerde dat buitenaardse sondes naar water op het aardoppervlak kunnen worden getrokken. In hoeverre hebben recente UAP-ontmoetingen - waarvan de meest boeiende zich boven water voordeed - deze baanbrekende paper geïnformeerd?
Precies mijn vraag van een paar posts geleden. 8-)

quote:
6. Bent u het eens met de verklaring van voormalig directeur van de nationale inlichtingendienst John Ratcliffe dat UAP beschikt over "technologieën die [de Verenigde Staten] niet hebben en, eerlijk gezegd, waartegen wij ons niet kunnen verdedigen"? Waarom of waarom niet?
Hele goede en slimme vraag dit. Er zijn zoveel topfunctionarissen die opmerkelijke uitspraken hebben gedaan. Ga je die afvallen of ben je het er mee eens..
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 18 april 2023 @ 22:59:08 #155
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
  woensdag 19 april 2023 @ 17:33:09 #156
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_208827547
Dat was wel een interessant filmpje

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 19 april 2023 @ 20:11:47 #157
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_208829948
Samenvatting van de hearing:

- wat grafieken over wat ze hebben:


- De melding dat ze geen bewijs hebben dat er iets E.T.-achtigs is:
twitter


- gepraat over de structuur van AARO, aan wie ze rapporteren en over funding.

- een interessant filmpje.
twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_208830366
Ik begreep dat er eerst een gesloten hearing is geweest, voor deze openbare hearing. Voor wat ik zo even snel heb kunnen teruglezen op twitter, is er weinig spannends, schokkends of nieuws verteld en is Dr. Kirkpatrick erg terughoudend. Goed dat er een nieuwe video is gedeeld, maar dan wel weer verbazend dat Congress dan niet doorvraagt, dat er geen zaken zonder extreme karakteristieken zijn waargenomen, nadat ze een video van een orb zonder enige vorm van voortstuwing hebben gezien....
I want to believe...
pi_208834861
:B

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 22 april 2023 @ 09:40:14 #160
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_208860061
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 20:43 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik begreep dat er eerst een gesloten hearing is geweest, voor deze openbare hearing. Voor wat ik zo even snel heb kunnen teruglezen op twitter, is er weinig spannends, schokkends of nieuws verteld en is Dr. Kirkpatrick erg terughoudend. Goed dat er een nieuwe video is gedeeld, maar dan wel weer verbazend dat Congress dan niet doorvraagt, dat er geen zaken zonder extreme karakteristieken zijn waargenomen, nadat ze een video van een orb zonder enige vorm van voortstuwing hebben gezien....
Die vragen hebben ze dan kunnen stellen in de gesloten hearing vooraf neem ik dan maar aan.

Wat ook nog wel interessant was, was de vraag wanneer AARO een publiek platform maakt voor de verkregen informatie. Of zoiets, nu ik het opschrijf klinkt het niet zo logisch. Denk dat ik vooral hoop dat er meer info vanuit de klokkenluidersregeling naar buiten komt.

Coulthart had het in de laatste aflevering van Need to Know over alweer hearings, maar nu in juni. We gaan het wel weer zien..
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_208897428
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 09:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Die vragen hebben ze dan kunnen stellen in de gesloten hearing vooraf neem ik dan maar aan.

Wat ook nog wel interessant was, was de vraag wanneer AARO een publiek platform maakt voor de verkregen informatie. Of zoiets, nu ik het opschrijf klinkt het niet zo logisch. Denk dat ik vooral hoop dat er meer info vanuit de klokkenluidersregeling naar buiten komt.

Coulthart had het in de laatste aflevering van Need to Know over alweer hearings, maar nu in juni. We gaan het wel weer zien..
Weten we eigenlijk hoeveel animo er was voor de gesloten hearing? Bij de publieke hearing waren erg weinig mensen aanwezig. Daar had ik meer volksvertegenwoordigers bij verwacht.

Ik hoorde inderdaad ook over volgende hearings, maar ook dat er diverse mensen zich hadden gemeld onder de klokkenluidersregeling.

Ook wel interessante vragen/antwoorden in de laatste paar Weaponized en Need to Know podcasts.
I want to believe...
  dinsdag 25 april 2023 @ 23:41:42 #162
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_208903748
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 14:24 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Weten we eigenlijk hoeveel animo er was voor de gesloten hearing? Bij de publieke hearing waren erg weinig mensen aanwezig. Daar had ik meer volksvertegenwoordigers bij verwacht.

Ik hoorde inderdaad ook over volgende hearings, maar ook dat er diverse mensen zich hadden gemeld onder de klokkenluidersregeling.

Ook wel interessante vragen/antwoorden in de laatste paar Weaponized en Need to Know podcasts.
Las alleen dat er bij de closed hearing wel meer senatoren waren. Geen idee wie of hoeveel.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  donderdag 27 april 2023 @ 22:58:24 #163
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_208927816
Artikel Daily Mail van gisteren: Six whistleblowers who claim they worked on military UFO programs retrieving and analyzing crash material have come forward

Journalist Ross Coulthart bevestigt, vanuit zijn eigen bronnen, dat het artikel klopt.

twitter


quote:
The key issue now is what's going to happen next. Are the public going to be told what frankly I know.

I know the Congress knows. I know senior congressmen and Senators have been briefed in very extreme detail right down to program names, code names, key officials, locations of storage of material.

I know this information has and is being given to Congress by loyal patriotic Americans who've decided it's time this story be told. And what the [Daily Mail] revealed this morning that there are six whistleblowers who've claimed that they worked on Military UFO programs retrieving and analyzing crash material from non-human technology. I'm told that's true.
En zo te zien is Lue Elizondo één van hen:
twitter


Zo'n irritant topic dit. Senatoren zeggen dit, AARO zegt dat, andere bronnen zeggen weer dit.. ergens zit er lucht tussen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  donderdag 27 april 2023 @ 23:07:19 #164
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_208927913
Mellon vindt de uitspraak van Kirkpatrick ("no credible evidence of off-world technology") ook vreemd.

twitter


Ik vertaal het maar zo:
Evidence: bewijsmateriaal
Proof: bewijs
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_208963996
Inderdaad vreemd, al heb ik wel het gevoel (gebaseerd op niks anders dan de laatste hearing) dat Kirkpatrick met zijn AARO onderzoek stelselmatig en wetenschappelijk wilt uitvoeren. Zonder onderzoek naar data/evidence geen conclusies/proof.
Anderzijds ben ik ook benieuwd naar de whistleblowers die zeggen al aan de bel getrokken te hebben, en dat er al veel meer is besproken met betrokken senators, AARO. Ergens lijkt er inderdaad lucht te zitten, en die luchtbellen zitten volgens mij met name in de airforce die minder open en medewerkingsgericht lijkt te zijn dan menig andere overheidsdienst.
I want to believe...
  maandag 1 mei 2023 @ 13:06:53 #166
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_208966373
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 09:08 schreef NoFoksGiven het volgende:
Inderdaad vreemd, al heb ik wel het gevoel (gebaseerd op niks anders dan de laatste hearing) dat Kirkpatrick met zijn AARO onderzoek stelselmatig en wetenschappelijk wilt uitvoeren. Zonder onderzoek naar data/evidence geen conclusies/proof.
Anderzijds ben ik ook benieuwd naar de whistleblowers die zeggen al aan de bel getrokken te hebben, en dat er al veel meer is besproken met betrokken senators, AARO. Ergens lijkt er inderdaad lucht te zitten, en die luchtbellen zitten volgens mij met name in de airforce die minder open en medewerkingsgericht lijkt te zijn dan menig andere overheidsdienst.
AARO is aangesteld om onderzoek te doen naar UAP toch? Dan kun je zelf flink onderzoek gaan doen op de beperkte data die je hebt, of.. als - naar verluid - meerdere personen je vertellen waar er geborgen UFO's of materialen liggen.. dan zou ik toch daar eerst op een drafje naartoe gaan :)

Daar weten ze waarschijnlijk duizendmaal meer dan je zelf ooit kan onderzoeken.

Maar ja, wat is waar? Het komt voorlopig nog erg neer op wie geloof je wel en wie geloof je niet. Ik vind de vele getuigenissen van zoveel betrouwbare mensen niet iets om opzij te zetten. Maar ik heb wel behoefte aan een formele erkenning.

Vandaag komt er een interview met Gillibrand, ben wel benieuwd hoe dat verloopt.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_208968011
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 13:06 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
AARO is aangesteld om onderzoek te doen naar UAP toch? Dan kun je zelf flink onderzoek gaan doen op de beperkte data die je hebt, of.. als - naar verluid - meerdere personen je vertellen waar er geborgen UFO's of materialen liggen.. dan zou ik toch daar eerst op een drafje naartoe gaan :)

Daar weten ze waarschijnlijk duizendmaal meer dan je zelf ooit kan onderzoeken.

Maar ja, wat is waar? Het komt voorlopig nog erg neer op wie geloof je wel en wie geloof je niet. Ik vind de vele getuigenissen van zoveel betrouwbare mensen niet iets om opzij te zetten. Maar ik heb wel behoefte aan een formele erkenning.

Vandaag komt er een interview met Gillibrand, ben wel benieuwd hoe dat verloopt.
True, en volgens mij is er de laatste hearing ook gebleken dat ze toch een redelijke bezetting krijgen met medewerkers. De opdracht van AARO gaat niet voor niets terug tot 1945...
Ik geloof ook wel dat ze relatief druk zijn geweest de laatste paar maanden met de balloonproblemen en hetgeen door de US uit de lucht is geschoten (of geprobeerd te schieten).

Het lastige met de getuigenissen van de whistleblowers, is dat de geborgen materialen (vermoedelijk) bij subcontractors liggen...en je zelfs als AARO niet zomaar binnen kunt lopen bij een niet-government instantie.

Ik ben het met je eens, het zijn sprekende namen die steeds meer laten doorschemeren wat gedeeld is.
Hopelijk is Gillebrand in het interview wat vooruitstrevender dan tijdens de publieke hearing!

[ Bericht 0% gewijzigd door NoFoksGiven op 01-05-2023 20:02:11 (spelling) ]
I want to believe...
  maandag 1 mei 2023 @ 19:54:39 #168
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_208971181
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 15:12 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
hetgeen door de US uit de lucht is geschoten (of geprobeerd te schieten).
Oh ja, de geruchten over het object boven Alaska zijn wel interessant. Dat het niet gelukt is om het neer te halen. Het object zou zijn doorgevlogen, maar er zou wat zijn afgevallen..

Sowieso erg suf dat er geen beelden van zijn vrijgegeven, en dat er zo weinig over wordt gevraagd. Het waren unieke situaties.

quote:
Hopelijk is Gillebrand in het interview wat vooruitstrevender dan tijdens de publieke hearing!
Haar opening statement was toch helemaal niet onaardig:

We learned that for the last 8 years at least, military pilots frequently encountered unknown objects in controlled airspace off both the east and west coasts and across the continental United States in test and training areas and ranges. We don’t know where they come from, who made them, or how they operate.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_208971398
Dat is zeker waar, de eerste kleine stapjes zijn er. Het blijft gewoon schokkend hoe weinig animo er lijkt te zijn om dit topic in een stroomversnelling te brengen. Terwijl er zo veel puzzelstukken klaarliggen om in elkaar te vallen.
I want to believe...
  woensdag 3 mei 2023 @ 09:38:43 #170
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_208985889
Documentairemaker James Fox zegt dat hij interviews heeft met de klokkenluiders. Als AARO niet zelf naar buiten komt met hun getuigenissen, dan brengen ze het zelf naar buiten. Helaas geen tijdsindicatie.

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_208990217
Gaaf. Ben benieuwd.
Hoorde vanmorgen de laatste Need to Know en de wekelijkse livestream van Somewhere in the Skies. Hoewel aantal bronnen spreken van tenminste 6 whistleblowers, lijkt G. Knapp te spreken over 20+ getuigenissen. Heb de laatste Weaponized nog niet kunnen luisteren.
I want to believe...
pi_208993853
Volgens Ryan Graves komt ook de volledige GIMBAL video ergens dit jaar uit als ik me niet vergis.

De overige Tic Tac data zou ook fantastisch zijn trouwens.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 4 mei 2023 @ 21:35:21 #173
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209007293
Journalist Ross Coulthart is een stuk positiever over 'disclosure' nu dan eind vorig jaar. Hij doet nogal uitspraken.

Getuigen zouden AARO en Kirkpatrick hebben overgeslagen en rechtstreeks rapporteren aan leden van het congress
quote:
there are whistleblower witnesses who have gone direct to the Congress and circumvented Dr Sean Kirkpatrick's office because they don't trust Dr Kirkpatrick because what he has done by saying what he said [..] he's indicated an unwillingness to take the issue seriously
Getuigen vertellen het congress over 'het programma'. Oftewel crash retrieval programs.

quote:
I'm talking to people in the Congress. I know that evidence has been given and I don't know whether that evidence is correct or not, but I do know that witnesses under oath have testified about 'the program' and that is a secret crash retrieval reverse engineering program in the U.S government
Staan we er wel genoeg bij stil wat hier eigenlijk wordt beweerd? Zeker als zich dit in een tijdspanne van de komende maanden gaat uitspelen. Niemand is hierop voorbereid.

quote:
I wish I could tell you everything I know right now. In a few months time you'll be looking back at this interview and you'll be going... what do you know. You know this is stuff coming down the track and I think it's going to resolve this issue once and for all. I really do.
Hij heeft het ook veel over het beschermen van zijn bronnen, dat dat een erg belangrijk deel van zijn werk is. En hij heeft er een broertje dood aan dat mensen maar steeds roepen, spill the beans. En daarmee zo maar zijn reputatie en bronnen weg zou moeten gooien.

quote:
in journalism what we look for in one of the standard tests and investigative journalism is, if you've got two authoritative witnesses - who have direct knowledge of something - telling you the same thing with no inconsistencies, that's pretty reliable.
Vind ik wel mooi, zo'n toelichting. Niet alleen maar 'trust me bro', maar een uitleg erbij.

Vooral zelf luisteren, ik vind Coulthart altijd erg solide overkomen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_209012624
Goede post @Brave_Sir_Robin ! Coulthard komt zeker solide over. Need to Know is een aanrader om te volgen. Ik heb het idee dat zijn optimisme groeit de afgelopen tijd. Hopelijk komt er komende maanden meer info naar buiten, waar het grote publiek ook een beter beeld kan vormen over het UFO/UAP topic!
I want to believe...
  maandag 15 mei 2023 @ 14:09:36 #175
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209161802
Woensdag 31 mei een update over het UAP onderzoek van NASA.

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_209169790
Ik ben benieuwd, ik heb me niet helemaal ingelezen in de scope van de NASA studie, maar begreep ergens dat het een beperkte omvang had, maar weet even niet waar ik dit gehoord of gelezen heb.

Heeft iemand een link om terug te lezen wat deze studie omvat?

Via de link in de tweet hierboven zijn er al wat interessante vragen gesteld!
I want to believe...
pi_209172548
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 07:26 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik ben benieuwd, ik heb me niet helemaal ingelezen in de scope van de NASA studie, maar begreep ergens dat het een beperkte omvang had, maar weet even niet waar ik dit gehoord of gelezen heb.

Heeft iemand een link om terug te lezen wat deze studie omvat?

Via de link in de tweet hierboven zijn er al wat interessante vragen gesteld!
https://www.nasa.gov/feat(...)-study-team-members/
quote:
Over the course of nine months, the independent study team will lay the groundwork for future study on the nature of UAPs for NASA and other organizations. To do this, the team will identify how data gathered by civilian government entities, commercial data, and data from other sources can potentially be analyzed to shed light on UAPs. It will then recommend a roadmap for potential UAP data analysis by the agency going forward.

The study will focus solely on unclassified data.
Het is dus meer een soort 'plan van aanpak' studie als basis voor eventuele toekomstige onderzoeken.
pi_209174261
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 12:38 schreef Naqin het volgende:

[..]
https://www.nasa.gov/feat(...)-study-team-members/
[..]
Het is dus meer een soort 'plan van aanpak' studie als basis voor eventuele toekomstige onderzoeken.
Thanks! helder!

Het wordt natuurlijk interessant, als het gaat om de classified data van NASA zelf. Benieuwd of dit onderzoek openingen gaat bieden voor het vervolg onderzoek!
I want to believe...
pi_209176141
Het zal ongetwijfeld nog wel heel langzaam gaan, dus hoop ik het meeste op een goede leak.

Wat is Lue Elizondo aan het doen trouwens. Hij is een beetje uit de publiciteit gegaan de laatste tijd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 21:05:20 #180
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209178445
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 17:38 schreef Discombobulate het volgende:
Het zal ongetwijfeld nog wel heel langzaam gaan, dus hoop ik het meeste op een goede leak.

Wat is Lue Elizondo aan het doen trouwens. Hij is een beetje uit de publiciteit gegaan de laatste tijd.
Bezig met een boek. Komt naar verwachting in het najaar.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 17 mei 2023 @ 07:34:48 #181
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209180852
Over hem gesproken..

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_209185583
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 07:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Over hem gesproken..

[ twitter ]
Waar werkt Lue nu, ik ben benieuwd wie hij bedoelt met 'We'?
I want to believe...
  woensdag 17 mei 2023 @ 15:47:07 #183
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209185911
We zijn weer een paar maanden verder, nog steeds niets concreets?
  woensdag 17 mei 2023 @ 17:04:36 #184
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209186790
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:14 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Waar werkt Lue nu, ik ben benieuwd wie hij bedoelt met 'We'?
Hij zit bij de Space Force nu dacht ik.
Maar die zal hij niet bedoelen hier vermoed ik..
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 17 mei 2023 @ 17:04:54 #185
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209186795
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
We zijn weer een paar maanden verder, nog steeds niets concreets?
Soon Jan.. soon.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 17 mei 2023 @ 17:30:15 #186
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209187124
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 17:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Soon Jan.. soon.
Gaat al jaren zo
pi_209189081
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 17:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Hij zit bij de Space Force nu dacht ik.
Maar die zal hij niet bedoelen hier vermoed ik..
Oh, echt? Ben benieuwd hoe zij zich in de discussie gaan mengen. Zou een interessante partij zijn (al kan ik de naam nog steeds niet serieus nemen, ivm de gelijknamige Netflix show).

Benieuwd op wie hij doelt!
I want to believe...
  vrijdag 19 mei 2023 @ 08:32:50 #188
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209204181
Gary Nolan had even een boodschap voor een interessante zaal gisteren op het SALT congress.

twitter




Niet voor een zaal wappies dus.

Ik ben zo benieuwd wat er aan follow-up gaat komen uit Washington. Als hier een nothingburger uitkomt, waarom dan.. en met welke reden dan het hele bakproces?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_209205088
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 08:32 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Gary Nolan had even een boodschap voor een interessante zaal gisteren op het SALT congress.

Nou, Nolan moet maar eens met echt bewijs komen. Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken. Het lijkt me echt heel ver gezocht, alsof hij zo graag wil geloven wat andere, 'wappie's' as you will, hem vertellen.

Christopher Mellon en Elizondo vind ik nog altijd de meest integere en rationele personen op het gebied van UAPs, zij zeggen ten minste ook wat ze niet weten en dat er altijd twijfels zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209225417
Bob McGwier doet ook nog even een duit in het zakje:

twitter

Het zijn natuurlijk bizarre uitspraken maar je kunt zeggen wat je wil, ze zijn wel concreet. Als er tegen het einde van het jaar nog niks is gebeurd kunnen we met z'n allen figuren als Nolan, McGwier, John Ramirez, James Fox.. uitlachen. Tot die tijd, wie zal het zeggen.
pi_209226114
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 08:24 schreef Naqin het volgende:
Het zijn natuurlijk bizarre uitspraken maar je kunt zeggen wat je wil, ze zijn wel concreet. Als er tegen het einde van het jaar nog niks is gebeurd kunnen we met z'n allen figuren als Nolan, McGwier, John Ramirez, James Fox.. uitlachen. Tot die tijd, wie zal het zeggen.
Ik weet het niet. Ben sceptisch. Maar we wachten af.

Ik vind Christopher Mellon het meest integer en betrouwbaar klinken. Deze woorden heb ik nog nooit uit zijn mond gehoord.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209226603
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 10:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Ben sceptisch. Maar we wachten af.

Ik vind Christopher Mellon het meest integer en betrouwbaar klinken. Deze woorden heb ik nog nooit uit zijn mond gehoord.
Mellon is onderdeel van dezelfde beweging als Nolan, Elizondo etc, hij speelt alleen een andere rol vanwege de hoge functie die hij had in het Pentagon. Ik zou op dit onderwerp niet zo snel iemand vertrouwen omdat ze integer overkomen, het zit vol misinformatie en manipulatie.
  zondag 21 mei 2023 @ 21:55:06 #193
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209233987
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 08:24 schreef Naqin het volgende:
Bob McGwier doet ook nog even een duit in het zakje:

[ twitter ]
Het zijn natuurlijk bizarre uitspraken maar je kunt zeggen wat je wil, ze zijn wel concreet. Als er tegen het einde van het jaar nog niks is gebeurd kunnen we met z'n allen figuren als Nolan, McGwier, John Ramirez, James Fox.. uitlachen. Tot die tijd, wie zal het zeggen.
Ik ken Bob McGwier niet, wie is dat?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_209235763
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 21:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Ik ken Bob McGwier niet, wie is dat?
Gepensioneerd engineer met een achtergrond in de Amerikaanse defensie/inlichtingen industrie:

https://en.wikipedia.org/wiki/HawkEye_360
https://vtx.vt.edu/articl(...)ierhumedirector.html

Jeweetwel, gewoon je gemiddelde UFO hobbyist ;)
  woensdag 31 mei 2023 @ 08:00:28 #195
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209345946
Vanmiddag vanaf 16.30u houdt NASA een public meeting over hun onderzoek naar UAP's.

Duurt maar liefst 4 uur.. benieuwd waar ze die tijd mee gaan vullen.

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_209348401
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 17:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Gaat al jaren zo
:')

Dit onderzoek loopt net een jaar.
  woensdag 31 mei 2023 @ 13:26:14 #197
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209348695
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 13:01 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
:')

Dit onderzoek loopt net een jaar.
Ik heb het over deze topic reeks, dit loopt sinds zondag 24 oktober 2021 18:55
pi_209348997
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 13:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik heb het over deze topic reeks, dit loopt sinds zondag 24 oktober 2021 18:55
Dan nog

quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 17:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Gaat al jaren zo
“Jaren”.

Nog geen 2 jaar. “Ruim een jaar” op zijn best dus
pi_209356611
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 1 juni 2023 @ 00:10:59 #200
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209357287
quote:
Wel opmerkelijk:

quote:
Van de volledige database met meldingen is naar schatting 2 tot 5 procent mogelijk echt onverklaarbaar door aardse technologieën of verschijningen.
Dat vind ik niet eens een laag percentage.

Opmerking van Kirkpatrick van AARO over metalen bollen, was ook interessant. Blijkbaar zien ze die overal, en maken ze bijzondere manoeuvres.

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')