Ik zou graag de optie hebben om in speciale omgevingen andere spells te hebben.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:15 schreef OMG het volgende:
Aan de ene kant vind ik die spell slots wel handig, maar ik moet er constant 1 aanpassen als ik weer eens in de Room of Requirements aan de slag ga of wanneer ik een stel vijanden tegenkom en al m'n slots hebben bijvoorbeeld vuur spreuken die niks doen of zo. Had er dan nog een paar extra slots in gestopt, nu blijf ik alsnog constant alles rondschuiven.
Oh, dat ook ja. Zou handig zijn dat wanneer je in je Room of Requirements bent alleen maar die spreuken in de spell slots hebt, dat zijn er toch maar een paar.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik zou graag de optie hebben om in speciale omgevingen andere spells te hebben.
Het slaat nergens op dat ik bepaalde spells elke keer moet vervangen om wat neer te zetten in je kamer of om wat te doen met een beest
Dit is een van de weinige onderdelen die gewoon niet zo soepel werken. Het is voor de feel wel leuk, maar sommige acties hoeven geen spell te zijn op deze manier.
Past eigenlijk in het rijtje met het menu (en dus de interface) die traag als stront werkt
Ik vind weapon wheels juist vreselijk irritant. Ach, zo heeft iedereen z'n voorkeuren. Maar wat een spel!quote:Op maandag 13 februari 2023 21:09 schreef StateOfMind het volgende:
Intussen 4 volle Spell Slots maar ik loop nog regelmatig te kutten in een gevecht als ik een bepaalde spell gecast heb, en ik een andere spell wil casten die weer in een andere slot zit.
Hele tijd dat gekloot met R2 en dan de D-pad en dan zoeken werkt niet fijn.
Beter hadden ze dat onder R1 of zo in een soort Weapon Wheel geplaatst.
Dat zou zoveel fijner zijn.
Incendio!quote:
De eerste ronde ging nog wel maar dat tweede vragenvuur..... man man, de paar die ik goed had heb ik allemaal moeten gokken.quote:
hier hetzelfde. hahaquote:Op maandag 13 februari 2023 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De eerste ronde ging nog wel maar dat tweede vragenvuur..... man man, de paar die ik goed had heb ik allemaal moeten gokken.
spinnen haten vuur, tipquote:Op maandag 13 februari 2023 22:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat werkt niet zo goed op level 35 Acromantula's
Dat weet ikquote:
Bij mij is het nog herfstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door cherrycoke op 14-02-2023 01:19:16 ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Had een youtube filmpje gekeken met spoiler free 15 thing you need to know.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:14 schreef Starhopper het volgende:
Thnx trouwens voor de tips vanmiddag! Ik stond idd niet dicht genoeg bij de kladjes![]()
En heb de challenges geunlockt
wist ik veel dat dit moest
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |