Die vind ik ook weer lastig. Ik ga er vanavond voor zittenquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:57 schreef Divje het volgende:
Heel veel succes in de Depulso Training Room 2godskolere
Ik vind t vervelend dat de rechter stick voor zowel op en neer is, als OOK de camera.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind alleen het automatisch draaien van de camera vervelend. Maar dat is een kwestie van niet scherp sturen
Het ging niet over mezelf hequote:Op donderdag 16 februari 2023 20:45 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Wellicht heb je de difficulty op story of easy mode staan. Met normal of hard doe je er iig langer over.
Of je hebt alles opgezocht 🤣
Wat heteronormatiefquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:01 schreef StateOfMind het volgende:
Nu Puffleskeins, Jobberknollen en Mooncalfs gevangen.
Van elk een menneke en een vrouwke
Nu maar eens kijken hoe ik ze aan het werk krijg
Helemaal mee eens. Geef gewoon een vinkje om aan te geven dat de gear niet moet veranderen, dan ben je van het steeds maar switchen af.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:14 schreef Morri2 het volgende:
Er is één ding dat me begint te irriteren. Elke keer als je nieuwe gear krijgt en je die slot, moet je weer opnieuw de looks aanpassen. Ik had liever gehad dat je dat onafhankelijk van elkaar zou kunnen instellen. Dus: slots voor de looks apart van de gear met stats.
Ik heb daar vaak geen zin in, maar hier voelt t (nu tenminste nog) als leuk om te doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:20 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een poging ga wagen. Ik ga hier wel lang mee bezig zijn, denk ik. Misschien te lang en dan haak ik af. Maar ik heb nog steeds veel lol aan rondlopen en vanalles bekijken.
Ik en ook zo sloom hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik zit nu op 20 uur....en heb nu net in room of requirements de beasts unlocked haha.
Volgens mij ben ik echt sloom...ben zo veel bezig met andere dingen dan de main quest. Nu ga ik dus vol voor het vangen van beestjes....weer afgeleidt dus haha
Ik ben daar gisteren pas na 28 uur aan begonnen, op level 22quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik zit nu op 20 uur....en heb nu net in room of requirements de beasts unlocked haha.
Volgens mij ben ik echt sloom...ben zo veel bezig met andere dingen dan de main quest. Nu ga ik dus vol voor het vangen van beestjes....weer afgeleidt dus haha
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:10 schreef schommelstoel het volgende:
Hogwarts legacy net gekocht en morgen komt de PS5 binnen![]()
Zit er veel of überhaupt verschil in gameplay qua welke House je komt/kiest?
Lekker schommel! Welkomquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:10 schreef schommelstoel het volgende:
Hogwarts legacy net gekocht en morgen komt de PS5 binnen![]()
Zit er veel of überhaupt verschil in gameplay qua welke House je komt/kiest?
Jij ingamequote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker schommel! Welkom
Ik heb 1 ding waar ik me aan erger in deze game en dat is dat m'n character na het slachten van wat poachers ineens denkt dat is Gretha Thunberg is
"It's shameful what you've done to these beasts"
Ugh
In je Inventory op het gewenste kledingstuk gaan staan en dan op vierkantje drukken, en dan verschijn al je looks, die je dan met kruisje selecteert.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe kan het uiterlijk van de gear aanpassen naar gewone hogwarts kledij zonder dat ik gear eraf moet halen of bij loop als een kermisattractie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |