abonnement Unibet Coolblue
pi_208098410
twitter

Dit bedoelt hij sarcastisch, toch? _O-
  Moderator woensdag 22 februari 2023 @ 11:36:24 #77
375570 crew  Cyan9
pi_208098532
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:27 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dit bedoelt hij sarcastisch, toch? _O-
Het is wel een vrij lange avond, en dan op die leeftijd..

:+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_208098676
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 10:31 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik verwacht eigenlijk wel een opening van een semi of intervalact van Sam. Eentje van de Oekraïense winnaar van vorig jaar en eentje van Sam. Dus wie weet laat ie de twelve points dan zitten. :P
Duncan was in de originele plannen ook zowel de 12 punten-uitdeler als een interval act in de finale. Dat kan dus prima :)

En ik vind het sowieso een mooie traditie als de vorige deelnemer voor een land dat nog even doet. Het liefst zie ik dat elk land het op die manier doet met het punten uitdelen.
pi_208098741
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:45 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Duncan was in de originele plannen ook zowel de 12 punten-uitdeler als een interval act in de finale. Dat kan dus prima :)

En ik vind het sowieso een mooie traditie als de vorige deelnemer voor een land dat nog even doet. Het liefst zie ik dat elk land het op die manier doet met het punten uitdelen.
Met uitzondering van Michael Ben David.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 februari 2023 @ 11:54:01 #80
163650 Greys
pi_208098804
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:45 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Duncan was in de originele plannen ook zowel de 12 punten-uitdeler als een interval act in de finale. Dat kan dus prima :)

En ik vind het sowieso een mooie traditie als de vorige deelnemer voor een land dat nog even doet. Het liefst zie ik dat elk land het op die manier doet met het punten uitdelen.
Ja maar ik wilde je hoop op AJ nog alive houden. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208098806
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:49 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Met uitzondering van Michael Ben David.
Inderdaad, daar moet Hovi Star maar even de honneurs waarnemen. :+
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208098863
Zonder de immer ziedende Twitteraar uit te hangen, wil ik overigens wel even de kritische noot toevoegen dat 4 hosts vrij veel is. En als er zo’n even aantal is, dan zou een verdeling van 2 Britse en 2 Oekraïense presentatoren in deze omstandigheden ook wat charmanter zijn geweest.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 februari 2023 @ 12:12:24 #83
163650 Greys
pi_208099077
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:57 schreef Fred_B het volgende:
Zonder de immer ziedende Twitteraar uit te hangen, wil ik overigens wel even de kritische noot toevoegen dat 4 hosts vrij veel is. En als er zo’n even aantal is, dan zou een verdeling van 2 Britse en 2 Oekraïense presentatoren in deze omstandigheden ook wat charmanter zijn geweest.
Mjah ach, wij hadden er ook vier en Graham telt eigenlijk niet want alleen finale. Ofzo.
Eentje meer uit Oekraïne had inderdaad wel netjes geweest, eens. Maar wellicht hebben ze dat wel gewoon aangeboden en had er maar eentje zin om die hele voorbereiding te doen. Tot nu toe is de BBC namelijk wel echt heel netjes met Oekraïne overal in betrekken zoals het hoort.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator woensdag 22 februari 2023 @ 12:15:33 #84
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208099125
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 10:16 schreef Greys het volgende:

[..]
Het is niet dat ie het niet druk heeft die avond want naast de presentatie doet ie ook nog mee met het live commentaar. :D

[ afbeelding ]
Wel tof dattie gewoon allebei doet :D Wij waren blij met Jan op het podium ipv in het commentatorhokje, maar Graham hoort op/in beiden :D

Maar wtf doettie de semi’s dan? :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 22 februari 2023 @ 12:16:34 #85
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208099144
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 10:31 schreef Em31 het volgende:
Waarschijnlijk kennen de meeste mensen Hannah Waddingham wel van dit _O-
[ afbeelding ]
Wacht is zij die shame mevrouw? _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 22 februari 2023 @ 12:19:08 #86
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208099185
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:12 schreef Greys het volgende:

[..]
Mjah ach, wij hadden er ook vier en Graham telt eigenlijk niet want alleen finale. Ofzo.
Eentje meer uit Oekraïne had inderdaad wel netjes geweest, eens. Maar wellicht hebben ze dat wel gewoon aangeboden en had er maar eentje zin om die hele voorbereiding te doen. Tot nu toe is de BBC namelijk wel echt heel netjes met Oekraïne overal in betrekken zoals het hoort.
Mja die 4 van ons waren origineel eigenlijk 3 en 1 ‘online-host’ die men na het cancelen zo leuk bleek te vinden dat ze d’r maar hebben geadopteerd als officiële podium-4e toch?
Maakt me op zich niet uit maar ik vond 3 altijd wel een logisch getal!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_208099239
Het valt me mee dat Mans Zelmerlow (nog) geen rolletje heeft :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 februari 2023 @ 12:25:11 #88
163650 Greys
pi_208099262
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:19 schreef Moira het volgende:

[..]
Mja die 4 van ons waren origineel eigenlijk 3 en 1 ‘online-host’ die men na het cancelen zo leuk bleek te vinden dat ze d’r maar hebben geadopteerd als officiële podium-4e toch?
Maakt me op zich niet uit maar ik vond 3 altijd wel een logisch getal!
Laura Pausini pleurde van vermoeidheid tijdens de show haast in elkaar dus ik denk dat eentje extra sowieso geen overbodige luxe is en ze verdelen het dus ze staan niet met vier man alles tegelijk te presenteren. Graham doet alleen de finale, er is er vaak eentje in de greenroom etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208099278
Norton had van mij niet gehoeven, maar die zal ook nauwelijks te zien zijn als ie ook nog commentaar gaat geven.

Hannah Waddingham zal wellicht gekozen zijn voor de Petra Mede-achtige aanpak met hier en daar een lied of een grap :)

Verder had ik wel iets meer Oekraïnsche inbreng verwacht, slechts 1 host voelt wat karig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  PR en moderator woensdag 22 februari 2023 @ 12:28:05 #90
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208099286
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:25 schreef Greys het volgende:

[..]
Laura Pausini pleurde van vermoeidheid tijdens de show haast in elkaar dus ik denk dat eentje extra sowieso geen overbodige luxe is en ze verdelen het dus ze staan niet met vier man alles tegelijk te presenteren. Graham doet alleen de finale, er is er vaak eentje in de greenroom etc.
Ja daarom vond ik 3 zo logisch: 2 op podium en 1 in greenroom. Maar dan heb je idd met een 4e nog een reserve :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_208099306
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:23 schreef NailQueen het volgende:
Het valt me mee dat Mans Zelmerlow (nog) geen rolletje heeft :P
Yup die had ik ook wel met potlood opgeschreven, maar Mans zal volgend jaar wel weer presenteren als Loreen heeft gewonnen :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208099326
Inderdaad raar dat er niet een extra presentator uit Oekraïne is. Dat hadden ze ook kunnen doen in plaats van Graham.

Laura Pausini had trouwens Corona, dus het was niet echt vermoeidheid dat het ‘m deed.
pi_208099365
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:31 schreef Em31 het volgende:
Inderdaad raar dat er niet een extra presentator uit Oekraïne is. Dat hadden ze ook kunnen doen in plaats van Graham.

Laura Pausini had trouwens Corona, dus het was niet echt vermoeidheid dat het ‘m deed.
Graham zal wel de Terry Wogan-route volgen zoals 1998, die zagen we volgens mij toen ook enkel alleen aan het begin en ergens bij de aankondiging van de interval, en de afsluiting. De rest werd toen door Joanna Johnson gedaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 februari 2023 @ 12:51:40 #94
163650 Greys
pi_208099575
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:31 schreef Em31 het volgende:
Inderdaad raar dat er niet een extra presentator uit Oekraïne is. Dat hadden ze ook kunnen doen in plaats van Graham.

Laura Pausini had trouwens Corona, dus het was niet echt vermoeidheid dat het ‘m deed.
Oh ja dat is ook zo. Maar corona is nog niet weg, zo ongeveer iedereen die ik ken die carnaval vierde heeft het nu weer dus mensenmassa's zijn nog steeds een dingetje dus die vierde als 'reserve' vind ik in deze tijden persoonlijk wel echt verstandig. 😅
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208099610
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:57 schreef Fred_B het volgende:
Zonder de immer ziedende Twitteraar uit te hangen, wil ik overigens wel even de kritische noot toevoegen dat 4 hosts vrij veel is. En als er zo’n even aantal is, dan zou een verdeling van 2 Britse en 2 Oekraïense presentatoren in deze omstandigheden ook wat charmanter zijn geweest.
eerlijk gezegd verwacht ik van Graham Norton iets vergelijkbaars als Terry Wogan deed. Een korte aankondiging, waarna hij het presentatiehokje induikt en we hem niet meer terug zien. Het verrast me meer dat hij het commentaar in de halve finales laat schieten nu ze op BBC1 uitgezonden worden. Geeft gemengde berichten naar de Britse kijkers, en hij loopt veel meer het risico arrogant over te komen dan toen het nog op de mindere zenders werd uitgezonden.
  Moderator woensdag 22 februari 2023 @ 12:59:49 #96
375570 crew  Cyan9
pi_208099664
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:54 schreef Sableheart het volgende:

[..]
eerlijk gezegd verwacht ik van Graham Norton iets vergelijkbaars als Terry Wogan deed. Een korte aankondiging, waarna hij het presentatiehokje induikt en we hem niet meer terug zien. Het verrast me meer dat hij het commentaar in de halve finales laat schieten nu ze op BBC1 uitgezonden worden. Geeft gemengde berichten naar de Britse kijkers, en hij loopt veel meer het risico arrogant over te komen dan toen het nog op de mindere zenders werd uitgezonden.
Graham Norton doet toch al jaren alleen het commentaar voor de finale?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_208099681
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:59 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Graham Norton doet toch al jaren alleen het commentaar voor de finale?
Klopt, alleen voorgaande jaren werden de Semi's op BBC 3 of 4 (weet niet precies welke) uitgezonden. Die zenders hebben veel minder cachet, dus is het veel logischer dat een grote naam als Graham Norton ze laat schieten. Met de semi's op BBC1 valt het voor de kijkers veel meer op dat hij er niet is.
pi_208100066
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 13:01 schreef Sableheart het volgende:

[..]
Klopt, alleen voorgaande jaren werden de Semi's op BBC 3 of 4 (weet niet precies welke) uitgezonden. Die zenders hebben veel minder cachet, dus is het veel logischer dat een grote naam als Graham Norton ze laat schieten. Met de semi's op BBC1 valt het voor de kijkers veel meer op dat hij er niet is.
Ik denk dat het de gemiddelde Brit waarschijnlijk niet zo heel veel uitmaakt, al is het wel wat merkwaardig dat hij dus dinsdag en donderdag voor de TV zit om lekker Champions League te kijken en dan zaterdagavond opeens een prominente positie heeft tussen het team dat al twee avonden in die samenstelling heeft gedaan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208100091
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:12 schreef Greys het volgende:

[..]
Mjah ach, wij hadden er ook vier en Graham telt eigenlijk niet want alleen finale. Ofzo.
Eentje meer uit Oekraïne had inderdaad wel netjes geweest, eens. Maar wellicht hebben ze dat wel gewoon aangeboden en had er maar eentje zin om die hele voorbereiding te doen. Tot nu toe is de BBC namelijk wel echt heel netjes met Oekraïne overal in betrekken zoals het hoort.
Het maakt mij ook niet zo heel veel uit allemaal, maar ik denk dat je met een Brits en een Oekraïens zwaargewicht als presentatieduo, met nog iemand in de green room erbij, een wat evenwichtigere uitstraling zou hebben dan een team van 3 Britten en 1 iemand met een accent.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 februari 2023 @ 13:48:13 #100
163650 Greys
pi_208100254
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 13:31 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het maakt mij ook niet zo heel veel uit allemaal, maar ik denk dat je met een Brits en een Oekraïens zwaargewicht als presentatieduo, met nog iemand in de green room erbij, een wat evenwichtigere uitstraling zou hebben dan een team van 3 Britten en 1 iemand met een accent.
Ja eens hoor. Maar ik denk dus dat dat vast wel aangeboden is (omdat ze op dat vlak alles echt netjes aanpakken so far, ook met die bekendmakingsvideo van de slogan enzo) en dat het om welke reden dan ook voor Oekraïne genoeg was zo qua hosts en dat ze op andere vlakken meer gaan shinen straks.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')