Eens, ik kan wel synchen naar Google Fit maar de functionaliteit op Google Fit is gewoon ruk. En bij Google geen bingo's.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:52 schreef Evenstar het volgende:
Er staat toch nergens dat Fitbit gaat verdwijnen of ben ik nou blind? Het gaat om de accounts, niet om Fitbit als merk zelf. Google is juist bezig om Fitbit by Google te promoten en nog sterker in de markt te zetten. Ze willen echter dat je geen aparte Fitbit account gaat gebruiken, maar juist alles onder je Google account onderbrengt. Wat, voor hun eigen standpunt, natuurlijk een begrijpelijke zet is. Enige wat straks anders is dat het niet alleen Fitbit heet maar Fitbit by Google. Dit laat juist zien dat Google heel graag de naam van Fitbit wil blijven gebruiken, juist omdat het zo sterk is.
Ik heb voor dit soort dingen een aparte Google account, dus ik vind het allemaal wel best. Wel erg irritant dat ze dit nu al aan het doen zijn, terwijl je met je Google account nog bizar weinig kan wat betreft je Fitbit.
Ja, deze opteerde zelfs tot 50 meter diepte. Dat was een keuze die ik meenam. Blijkbaar heb ik mijn horloge ergens tegenaan getikt, ze vonden nml ergens aan de zijkant een hele kleine beschadiging, waar water doorheen is gesijpeld, met alle gevolgen van dien. Blijkbaar hebben meerdere leveranciers van smartwatches deze passage opgenomen, het is heel erg shit gewoon.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:34 schreef Leandra het volgende:
Wat een ellende joh, je kunt er toch mee zwemmen?
quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ja, deze opteerde zelfs tot 50 meter diepte. Dat was een keuze die ik meenam. Blijkbaar heb ik mijn horloge ergens tegenaan getikt, ze vonden nml ergens aan de zijkant een hele kleine beschadiging, waar water doorheen is gesijpeld, met alle gevolgen van dien. Blijkbaar hebben meerdere leveranciers van smartwatches deze passage opgenomen, het is heel erg shit gewoon.
Idd was downloaden en syncen supersimpel!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:43 schreef Seven. het volgende:
Schijnbaar bieden Strava en Stridekick wel een goed alternatief, en kunnen beide ook synchen met Fitbit.
https://www.myhealthyappl(...)llenge-alternatives/
Edit: bij Stridekick zelfs gratis challenges, zie ik.
*ff downloaden*
Gekeken. In ieder geval meer dan 10 deelnemersquote:Op zondag 2 april 2023 13:29 schreef BE het volgende:
[..]
Idd was downloaden en syncen supersimpel!![]()
Ik zie alleen het premiumstuk niet? Wilde even kijken wat dat kost om te zien of we dan met meer in een clubske kunnen.
Klopt. Ondertussen prijzen gevonden. 1000 USD eenmalig en dan een abonnement:quote:Op zondag 2 april 2023 19:42 schreef BE het volgende:
@:seven Bedoel je dan dat MoveSpring?
Dit is een demo daarvan, nog niet gezien zelf:
Ja, ik was ook al op zoek naar info maar je moet aanvragen dat zij contact opnemen ofzoquote:Op zondag 2 april 2023 19:42 schreef Seven. het volgende:
Hmm, ik zie nergens een knop waarmee je premium lidmaatschap aan kunt vragen, omdat het gericht is op bedrijven die hun medewerkers gezonder willen maken.
Mja, dat wordt wel heel ingewikkeldquote:Op zondag 2 april 2023 19:48 schreef Seven. het volgende:
Dus leuk voor een vriendenclubje maar wij zijn net te groot voor de gratis app. Tenzij we gaan opsplitsen en dan elke week random groepen samenstellen in 2 challenges.
Op zich.. dat randomizen is zo gedaan. Het is alleen minder leuk want 2 groepen.quote:
Mja je kan een division a en een division b doen.. en dan de laatste 3 van de division a "degraderen" naar division B en de beste 3 van division B promoveren naar division A?quote:Op zondag 2 april 2023 20:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op zich.. dat randomizen is zo gedaan. Het is alleen minder leuk want 2 groepen.
Dit klinkt vooral niet leukquote:Op zondag 2 april 2023 20:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja je kan een division a en een division b doen.. en dan de laatste 3 van de division a "degraderen" naar division B en de beste 3 van division B promoveren naar division A?
Hehe, ik haalde de bingo niet altijd dus ik vermoed dat ik standaard in het B team zou zittenquote:Op zondag 2 april 2023 20:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja je kan een division a en een division b doen.. en dan de laatste 3 van de division a "degraderen" naar division B en de beste 3 van division B promoveren naar division A?
Yes!quote:Op maandag 3 april 2023 07:14 schreef BE het volgende:
Het leuke is wel dat mensen met andere trackers ook mee kunnen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Waarom had je dat dan niet uit?quote:Op maandag 3 april 2023 12:51 schreef Seven. het volgende:
Ik ben benieuwd of mensen zich nog aan kunnen melden voor challenges die al begonnen zijn?
Ik kreeg van Stridekick geen melding dat BE de uitdaging aanging (vond ik irritant aan Fitbit Bingo).
Ja, dit heeft toch niet helemaal dezelfde vibe ookquote:Op maandag 3 april 2023 13:31 schreef SQ het volgende:
Ik ga passen voor deze optie, mijn leven was ook leuk vóór de bingos
Succes allemaal!
Eens wel, bingotegels willen we. En ik heb de 5000 stappen niet gehaald vandaagquote:Op maandag 3 april 2023 20:34 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, dit heeft toch niet helemaal dezelfde vibe ook
Ik kwam even een kijkje nemen, maar houd het daarbijquote:Op woensdag 5 april 2023 21:31 schreef Seven. het volgende:
Ik zie dat we er nog een user bij hebben dus later aanmelden kan ook. Ik ben nog niet geneigd om ook vaker te kijken op mijn stats en dat komt omdat er geen tegels om te draaien zijn. En ik krijg ook geen meldingen als ik iets gehaald heb of zo. Dat is op zich jammer..
Maar wat ik dan wel weer leuk vind is dat ik kan zien hoe BE en Moemoe het doen (ipv aantal tegels omgedraaid, zie je stappenteller en actieve minuten) en hoe je het als groep doet.
Ik wil in ieder geval zien wat er gebeurd als de challenge afloopt of gehaald wordt.
Yes, dit gaat 'm niet worden tenzij er nog gratis geld weg gegeven wordt aan het eind van de challenge of zoquote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef BE het volgende:
Omdat er zelf niet echt een actieve handeling aan zit merk ik dat ik er biet veel mee heb.
Dat tegels omdraaien en daar naartoe werken was toch anders.
Dot doet me aan zo’ workweek hustle denken, daar had ik ook nooit veel mee
Proberen kan meestal geen kwaadquote:Op woensdag 5 april 2023 23:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kwam even een kijkje nemen, maar houd het daarbij.
Wel tof dat je de moeite hebt genomen een alternatief te vinden.
Haha, same here!quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:54 schreef Hupje het volgende:
In de tuin aan het werk en dan denken dat het toch zonde is dat er geen bingo meer is, omdat het veel stappen en actieve minuten opgeleverd zou hebben
Hahaha ik heb dat al een paar keer gehad de afgelopen tijd.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:54 schreef Hupje het volgende:
In de tuin aan het werk en dan denken dat het toch zonde is dat er geen bingo meer is, omdat het veel stappen en actieve minuten opgeleverd zou hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |