Verder wel alles okay?quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:49 schreef Puala het volgende:
T is wel jammer dat er geen slaapvakjes af te strepen zijn, want ik ga best lekker deze week met 8-9 uur per nacht en 2-3 uur overdag
Mandquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:03 schreef Barreltje het volgende:
Welk patroon doen jullie nu eigenlijk?
Door mijn domme actie kon ik niet meedoen aan de gemeenschappelijke bingo.. dus heb ik er maar een opgestart in me eentje (het blijft toch een soort van motivatie hoor)
Maar nu vraag ik me dus af of dat dezelfde is?
Ahh! Ik heb koffiekop (en kom nu tot de ontdekking dat als je op dat icoontje klikt je krijgt te zien hoeveel stappen je moet nemen.. ik dacht altijd dat SQ gewoon teveel tijd had en dat ze al die tegeltjes op ging zitten tellenquote:
Succes!quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:05 schreef Leandra het volgende:
Vanmiddag operatie 2 van dit jaar, dus de komende dagen wordt het weer met Nordic Walking stokken rondjes van 20 minuten door de buurt maken, dat gaat niet genoeg opleveren.
Als het straks goed weer is kunnen we wel lopend van het station naar de kliniek, dat is nog een aardige wandeling.
Vanmiddag operatie 2 van dit jaar, dus de komende dagen wordt het weer met Nordic Walking stokken rondjes van 20 minuten door de buurt maken, dat gaat niet genoeg opleveren.
Als het straks goed weer is kunnen we wel lopend van het station naar de kliniek, dat is nog een aardige wandeling.
Hopelijk alles goed verlopen en gaat het goed met jequote:Op donderdag 9 maart 2023 09:05 schreef Leandra het volgende:
Thnx!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hopelijk alles goed verlopen en gaat het goed met jeEen goed herstel gewenst!
Mooiquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:57 schreef Leandra het volgende:
Thnx!
Ging goed, vandaag al de 3 verplichte 20 minuten wandelingen gemaakt, waarvan de laatste vanavond, door de sneeuw, dus daar zat helemaal geen snelheid in, de 2 van vanmorgen ook niet, met al die verbandmiddelen om m'n benen, ik zag eruit alsof ik onderweg was naar dr. Now, en zo liep ik waarschijnlijk ook
Maar komt goed
Stuur @MaJo even een dm. Zij maakt de bingo’s aan.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:47 schreef trui het volgende:
Ik heb geen idee wat die Bingo's of challenges inhouden, maar kan ik misschien ook nog ergens aanhaken? Ik kan wel wat extra stimulans gebruiken om mijn wandeldiscipline te boosten. Een fitbit account heb ik wel.
Is dat al zeker, dat de Bingo ook verdwijnt?quote:Op maandag 13 maart 2023 07:24 schreef Hupje het volgende:
@:trui Dan kun je nog net 2 weken aanhaken, daarna knikkert Fitbit die feature eruit
Ik kan het nergens echt zeker vinden, maar ik ga er wel van uit.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:10 schreef BE het volgende:
[..]
Is dat al zeker, dat de Bingo ook verdwijnt?
oh, dat heb ik weer!quote:Op maandag 13 maart 2023 07:24 schreef Hupje het volgende:
@:trui Dan kun je nog net 2 weken aanhaken, daarna knikkert Fitbit die feature eruit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |