Deze post krijgt een dikke like.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
Het gaat hard tegen hart op deze maandag in de slowchat
Klopt. Komt door de irritant moeilijke username van Dombohetpiepkuiken.quote:
komen ze je niet wassen tegenwoordig?quote:Op maandag 13 februari 2023 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoef ik niet lang voor te zoeken. De strontlucht is nooit uit de spuigaten verdwenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, een Elvis met baard wint bij RTL als dik lijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze post krijgt een dikke like.
het is immers 12 uur geweestquote:Op maandag 13 februari 2023 12:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga maar eens een pak wijn openmaken.
Ik lees iedere keer die comment van SdVfan die eronder staat en dan leer ik weer iets nieuws. @johannes_vermeerquote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 12:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komen ze je niet wassen tegenwoordig?Ik kom als ze me wassen. En sorry is nergens voor nodig. Moet ik weer een kut spoiler openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
als vrijwilliger zet je de toon voor de rest van het gesticht hequote:Op maandag 13 februari 2023 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Jeetje. Dit loopt uit de hand. Ik vlucht maar even voordat er straks kordaat opgetreden moet worden.
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Heet je moeder toevallig wijn ? Die open ik regelmatig.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
het ligt een beetje aan de dagquote:Op maandag 13 februari 2023 12:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom als ze me wassen. En sorry is nergens voor nodig. Moet ik weer een kut spoiler openen.
Alleen als Syp ploegendienst heeft.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het ligt een beetje aan de dag
soms ben je makkelijker op de kast te krijgen
of was het nou er uit
quote:Op maandag 13 februari 2023 12:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik haat humor. Vooral humor om te lachen.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
De humor wordt zo slecht dat ik toch nog maar even besluit te blijven
Gelderlander is ook schuldquote:Op maandag 13 februari 2023 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
Net weer even de docu over Achilles'1894 gekeken. Toch weer gelachen hoor.
Nee, toevallig niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heet je moeder toevallig wijn ? Die open ik regelmatig.
Niks te zeggen hebben en dan maar een internetplaatje posten.quote:
Zaterdag 4 maart rood omcirkelen in de agenda makker. Onlo jr. speelt dan zijn kampioenswedstrijd.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdag 4 maart rood omcirkelen in de agenda makker. Onlo jr. speelt dan zijn kampioenswedstrijd.
Nu al slapeloze nachten.
quote:Op maandag 13 februari 2023 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die het amateurvoetbal intens serieus nemen zijn wel mijn favoriete mensjes.
Staan onderaan in de competitie van NIVO Sparta. De club waar ik een legendarische eerste elftal speler ben.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
Zegt de man die met heel veel woorden nog altijd nietszeggend is.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks te zeggen hebben en dan maar een internetplaatje posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |