abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 februari 2023 @ 08:52:05 #176
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208015665
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 08:47 schreef Nober het volgende:

[..]
Belgie:
[..]
Dat is een website met samenwerkingen, tegenhanger van giro 555.
Geen avondvullende tv programma's voor zover ik zie.
Tot nooit .......
pi_208015769
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 08:47 schreef Nober het volgende:

[..]
Belgie:
[..]
Kan niks vinden op Duitse Tagesschau en Engelse BBC. Jij wel?
Nee, ook niet in Frankrijk en Spanje.
pi_208015805
quote:
99s.gif Op donderdag 16 februari 2023 08:38 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Ik had toch wel de hoop dat je aan mijn beschrijving kon opmerken dat ik er niet naar zit te kijken.

Ik heb het dus niet gezien want ik heb niet de behoefte om een hele avond naar andermans ellende te kijken.
Andere mensen kijken blijkbaar wel, anders hadden ze deze avonden niet. Ik kan me niet bedenken dat dit een hele avond vol kan.
Ik denk meer dat de actie allerlei kijkers even trekt, mensen die normaal nieuwsuur kijken en de kijkers die VI vandaag kijken. Ik kan me niet voorstellen dat mensen anno 2023 de hele avond naar alle ellende kijken met een schaal chips op schoot.
pi_208015833
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 09:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik denk meer dat de actie allerlei kijkers even trekt, mensen die normaal nieuwsuur kijken en de kijkers die VI vandaag kijken. Ik kan me niet voorstellen dat mensen anno 2023 de hele avond naar alle ellende kijken met een schaal chips op schoot.
Heel Nederland kijkt al maanden de hele avond naar een ellendige termostaatknop onder een deken met een bevroren neus.
pi_208015876
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 09:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, ook niet in Frankrijk en Spanje.
Moslimlanden zullen wel gul geven na hun vastenperiode dat moet om in de 'hemel' te komen.
pi_208015904
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ga ik ff uitzoeken, zijn de giro 555 acties serieus alleen maar een Nederlands dingetje?
Kan het me niet voorstellen.
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 06:56 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Het hele gezin, gezellig met nootjes op de bank, een hele avond naar de ellende van een ander kijken is volgens mij heel nederlands.

Andere landen geven ook gul, maar die hoeven er geen leuke avond voor terug.
Wat is daar leuk aan? Giro555 is echt een achterlijk ding (en ook nog een zakkenvullers ding).
Hopelijk gaat dat in andere landen echt wat beter dan hier.
pi_208017297
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 09:15 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Wat is daar leuk aan? Giro555 is echt een achterlijk ding (en ook nog een zakkenvullers ding).
Hopelijk gaat dat in andere landen echt wat beter dan hier.
Gewoon wat generaliserende beschuldigingen doen over alle goede doelen zonder onderbouwing dat is pas achterlijk. :W
pi_208018344
Hoe Erdogan fouten rond bouw in aardbevingsgebied wil verbloemen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-de-overheid-fouten
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_208018543
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208018595
Wat een bedrag. Medewerkers van giro555 hebben wel een extra bonus verdient na zo een succes!
pi_208018976
Op de Billboard van het nieuwbouwproject staat in gouden letters "bestand tegen aardbevingen"
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 16 februari 2023 @ 13:34:10 #187
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_208019037
https://www.rtlnieuws.nl/(...)manmaras-overlevende _O_
Klein wonder, hopen dat ze weer helemaal opknapt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 16 februari 2023 @ 13:36:36 #188
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208019075
Misschien is dit de echte reden dat er minder tanks worden geleverd. Zodat Rusland niet gelijk de pan in wordt gehakt waarna er nucleaire escalatie volgt.

De Westerse tanks werden in januari pas toegezegd nadat Rusland een 2e mobilisatie deed en dreigde met 500k binnen te vallen. Nu blijkt dat het wel meevalt met de dreiging wordt het aantal tanks weer teruggeschroeft om het in balans te houden.

https://www.telegraaf.nl/(...)ocent-van-zijn-tanks
de Duitse Leopard 2 geldt als de Mercedes of BMW onder de tanks en als dat zo is, dan is de door president Biden beloofde Amerikaanse Abram wel een Cadillac.

Volgens de voormalige commandant van een genie-eenheid van het Britse leger, Hamish de Bretton-Gordon, kan één Leopard 2 het wel opnemen tegen tien tot vijftien Russische T-72-tanks. Dat komt vooral door hun snelheid, wendbaarheid en grotere bereik van het geschut. Dit type tanks biedt de bemanning bovendien veel betere bescherming tegen vijandelijk vuur en biologische aanvallen.
pi_208019131
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 13:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Misschien is dit de echte reden dat er minder tanks worden geleverd. Zodat Rusland niet gelijk de pan in wordt gehakt waarna er nucleaire escalatie volgt.

De Westerse tanks werden in januari pas toegezegd nadat Rusland een 2e mobilisatie deed en dreigde met 500k binnen te vallen. Nu blijkt dat het wel meevalt met de dreiging wordt het aantal tanks weer teruggeschroeft.

https://www.telegraaf.nl/(...)ocent-van-zijn-tanks
de Duitse Leopard 2 geldt als de Mercedes of BMW onder de tanks en als dat zo is, dan is de door president Biden beloofde Amerikaanse Abram wel een Cadillac.

Volgens de voormalige commandant van een genie-eenheid van het Britse leger, Hamish de Bretton-Gordon, kan één Leopard 2 het wel opnemen tegen tien tot vijftien Russische T-72-tanks. Dat komt vooral door hun snelheid, wendbaarheid en grotere bereik van het geschut. Dit type tanks biedt de bemanning bovendien veel betere bescherming tegen vijandelijk vuur en biologische aanvallen.
Maar of ze ook aardbevingen kunnen veroorzaken lijkt me niet ;)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 16 februari 2023 @ 14:10:27 #190
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208019432
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 13:30 schreef Slayage het volgende:
Op de Billboard van het nieuwbouwproject staat in gouden letters "bestand tegen aardbevingen" [ twitter ]
Ik vind het een gekke foto. Rechts lijkt in nog te staan en de bovenkant is ingestort.
Verder is het een gebouw dat nog in aanbouw is. Het is niet vreemd dat het pas aardbevingsbestendig is als het af is.
Tot nooit .......
pi_208019872
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 13:01 schreef Selenophilia het volgende:
Wat een bedrag. Medewerkers van giro555 hebben wel een extra bonus verdient na zo een succes!
Als de volledige opbrengst al bij de medewerkers in de zakken verdwijnt, waar moet die bonus dan vandaan komen?

Een derde of vierde huis kopen klinkt leuk maar het geeft ook extra verantwoordelijkheden en stress. Dat is ook niet fijn
pi_208020248
Een Japanse professor heeft met maxar satelliet beelden een slideshow gemaakt van de schade https://turkey.archiving.jp/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208020829
Geen reddingsoperatie voor deze koe
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208020868
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 13:01 schreef Selenophilia het volgende:
Wat een bedrag. Medewerkers van giro555 hebben wel een extra bonus verdient na zo een succes!
Nee, hebben ze niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 11:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Gewoon wat generaliserende beschuldigingen doen over alle goede doelen zonder onderbouwing dat is pas achterlijk. :W
Het klopt alleen wel altijd _O-
pi_208020910
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 16:09 schreef bianconeri het volgende:


[..]
Het klopt alleen wel altijd _O-
Als je je gelijk had willen bewijzen had je nu gemeld aan welke organisaties deze 555 actie ten goede komt en bewijzen neergezet dat het zakkenvullers zijn.

Het zal wel achterlijk moeilijk zijn. 8)7
pi_208020923
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 16:03 schreef Slayage het volgende:
Geen reddingsoperatie voor deze koe [ twitter ]
Oy, kurban olurum 🥰 Mijn oma hield net zo van haar koeien vroeger.
pi_208021343
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 16:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als je je gelijk had willen bewijzen had je nu gemeld aan welke organisaties deze 555 actie ten goede komt en bewijzen neergezet dat het zakkenvullers zijn.

Het zal wel achterlijk moeilijk zijn. 8)7
Ik ga me bijna schuldig voelen dat ik het geld wat ik had gespaard voor een CUL-meet waar ik uiteindelijk niet heen kan op 555 heb gestord.

Hou op hoor.

Wat een ellende aan mensen bestaan er in deze wereld -O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_208023648
https://cdn.jwplayer.com/previews/MJlgRLb4

Geen idee of dit lukt (mobiel).

Turkse jongeren die het Nederlandse team bedanken langs de weg. O+
Daar kunnen wij, Nederlanders, nog wel wat van leren.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_208023725
Heel mooi natuurlijk maar vond her wel grappig hoe ze heel droog helden roepen
pi_208024519
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
https://cdn.jwplayer.com/previews/MJlgRLb4

Geen idee of dit lukt (mobiel).

Turkse jongeren die het Nederlandse team bedanken langs de weg. O+
Daar kunnen wij, Nederlanders, nog wel wat van leren.
Als er 1 groep is waar Nederlandse jongeren weinig van kunnen leren dan zijn het Turkse jongeren.

En nee dat is niet omdat het met de jeugd qua opvoeding momenteel zo goed gaat hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')