abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2023 @ 14:55:45 #91
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_207994320
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 09:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Twitter, maar hij komt uit Turkse media
https://www.aa.com.tr/tr/(...)ata-yol-acti/2817829
FOK! detective :7

https://www.google.com/ma(...)13312!8i6656!5m1!1e1
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_207994407
Ondertussen is het een "wonder" wanneer mensen nog levend onder het puin gevonden worden.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207994565
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:02 schreef Slayage het volgende:
Ondertussen is het een "wonder" wanneer mensen nog levend onder het puin gevonden worden.

[ twitter ]
Bizar hoor, een week lang liggen creperen onder het puin -O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_207994697
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:02 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
En Turkije wil er al met de bulldozer overheen.
pi_207994783
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 23:43 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Jij reageert toch met begrip op het racisme van die Turken?
Hij is helaas niet de enige Turk die racisme normaal vindt. Het is niet normaal wat de Syriërs over zich heen krijgen de laatste jaren, eigenlijk sinds dat het economisch slecht gaat in Turkije. En de CHP de grootste oppositie partij voert al sinds 2011, begin van de Syrische burgeroorlog, een haatcampagne richting Syriërs . Erdogan zou "de Syriërs naar Turkije brengen om hun op Erdogan te laten stemmen". De CHP is traditioneel al een racistische partij sinds de begindagen van de republiek. Toen waren met name Koerden het slachtoffer. Nu hebben ze een nieuwe slachtoffer gevonden en is racisme en vreemdelingenhaat mainstream geworden. De grote oppositie blok dat zich heeft verenigd tegen Erdoğan heeft een verkiezingsbelofte gedaan om alle Syriërs te deporteren.

Weet je wat je wat de grap is, Turken zijn over het algemeen ook nog moslim en in de Islam is geen plaats voor racisme. Welke vorm dan ook. Dat maakt het racisme van moslims voor mij als moslim vele malen erger.
Het racisme probleem is helaas universeel en is een bijeffect van onze tribale aard als mensen, dus zo primitief als maar zijn, waardoor het uitbannen heel moelijk is.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 14 februari 2023 @ 15:32:38 #96
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207994788
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:25 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Eens moet je ook door en je gaan richten op de overlevenden.
Onder het puin vandaan, dan heb je de aardbeving nog niet overleeft he.
Tot nooit .......
pi_207994818
Al die levenden onder het puin die niet gevonden zullen worden ;(
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  dinsdag 14 februari 2023 @ 15:36:30 #98
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207994831
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:35 schreef Alarmonoff het volgende:
Al die levenden onder het puin die niet gevonden zullen worden ;(
Heel eng idd, nachtmerrie materiaal. Daar liggen tot je dan maar dood gaat van de dorst oid.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_207995128
quote:
Hoe heb je het uiteindelijk gevonden? Ik heb nog even rondgeneusd op internet maar kon nergens een goed aanknopingspunt vinden.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 16:30:05 #100
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_207995439
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 16:00 schreef archito het volgende:

[..]
Hoe heb je het uiteindelijk gevonden? Ik heb nog even rondgeneusd op internet maar kon nergens een goed aanknopingspunt vinden.
Ik heb gezocht naar termen als auto's onder gebouw en vond de volgende site:

https://www.yenicaggazete(...)ntulendi-629201h.htm

Je ziet aan de foto's dat het videofragmenten zijn gemaakt rondom het centrum van Adıyaman, dus de zoektocht ging verder naar videobeelden en die vond ik hier:

https://halktv.com.tr/gun(...)ltinda-kaldi-718831h

Op de achtergrond zie je een elektronicawinkel met de tekst "bilgisayar güvenlik ve elektronik merkezi". Daarop gezocht in combinatie met Adıyaman en gelijk de eerste link:

https://www.adiyamanbilisim.com/

Onderin de site zie je een kaartje met de locatie van de winkel. Het bleek de juiste te zijn.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_207995810
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:25 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Op een gegeven moment moet je verder. Ik meen dat het Nederlandse team de laatste twee dagen niemand hebben gered.
-Rabia Al-Basri
pi_207996229
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:32 schreef Slayage het volgende:

[..]
Hij is helaas niet de enige Turk die racisme normaal vindt. Het is niet normaal wat de Syriërs over zich heen krijgen de laatste jaren, eigenlijk sinds dat het economisch slecht gaat in Turkije. En de CHP de grootste oppositie partij voert al sinds 2011, begin van de Syrische burgeroorlog, een haatcampagne richting Syriërs . Erdogan zou "de Syriërs naar Turkije brengen om hun op Erdogan te laten stemmen". De CHP is traditioneel al een racistische partij sinds de begindagen van de republiek. Toen waren met name Koerden het slachtoffer. Nu hebben ze een nieuwe slachtoffer gevonden en is racisme en vreemdelingenhaat mainstream geworden. De grote oppositie blok dat zich heeft verenigd tegen Erdoğan heeft een verkiezingsbelofte gedaan om alle Syriërs te deporteren.

Weet je wat je wat de grap is, Turken zijn over het algemeen ook nog moslim en in de Islam is geen plaats voor racisme. Welke vorm dan ook. Dat maakt het racisme van moslims voor mij als moslim vele malen erger.
Het racisme probleem is helaas universeel en is een bijeffect van onze tribale aard als mensen, dus zo primitief als maar zijn, waardoor het uitbannen heel moelijk is.

[ twitter ]
Je kan dit niet zomaar bij chp flikkeren, hoor. Maar ik ga er verder niet op in, dat past hier niet meer dan.
pi_207996565
twitter
pi_207997650
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Heel eng idd, nachtmerrie materiaal. Daar liggen tot je dan maar dood gaat van de dorst oid.
Ze moeten niet stoppen met zoeken, gister hoorde ik dat er nog levenden zijn gevonden na 9 dagen.
Hadden ze nu maar opspoortechnologie doorontwikkeld.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  dinsdag 14 februari 2023 @ 19:46:54 #105
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207997884
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 19:37 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Ze moeten niet stoppen met zoeken, gister hoorde ik dat er nog levenden zijn gevonden na 9 dagen.
Toch wel mooi dat wij op fok! zonder dat we er verstand van hebben op 4000km afstand in staat zijn de lokale hulpverleners te adviseren.
Tot nooit .......
  dinsdag 14 februari 2023 @ 20:39:36 #106
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207998782
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 19:37 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Hadden ze nu maar opspoortechnologie doorontwikkeld.
Ik hoop over 20 jaar dat er gewoon een heel leger van Boston Dynamics robots gedropt kunnen worden die massaal gaan zoeken naar overlevenden.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 20:51:34 #107
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207998986
Is er al bekend hoeveel mensen er ongeveer vermist zijn?
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 21:29:59 #108
5428 crew  miss_sly
pi_207999505
Op NPO1 is een programma over USAR in hun tijd daar. Heftig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207999688
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:29 schreef miss_sly het volgende:
Op NPO1 is een programma over USAR in hun tijd daar. Heftig.
Zit het te kijken. Die ontremde verdriet van mensen. Volwassen mannen die letterlijk op hun knieeen vallen van verdriet. Smeken of ze nog iemand misschien kunnen helpen.

Allemachtig....
pi_207999736
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 20:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik hoop over 20 jaar dat er gewoon een heel leger van Boston Dynamics robots gedropt kunnen worden die massaal gaan zoeken naar overlevenden.
Met sensoren/scanners volgepakte drones die binnen een minuut een digitale 3d kaart heeft van de ruïne :9
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 21:50:19 #111
5428 crew  miss_sly
pi_207999789
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Zit het te kijken. Die ontremde verdriet van mensen. Volwassen mannen die letterlijk op hun knieeen vallen van verdriet. Smeken of ze nog iemand misschien kunnen helpen.

Allemachtig....
En dan moeten beslissen dat je ergens niet gaat helpen omdat het niet te doen is…terwijl ze de mensen horen kloppen. Afschuwelijk ;(
pi_207999806
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En dan moeten beslissen dat je ergens niet gaat helpen omdat het niet te doen is…terwijl ze de mensen horen kloppen. Afschuwelijk ;(
Ja, de tyfus zeg. Dat je moet uitleggen aan iemand die gewoon zijn dierbare wil redden, dat jij er het gereedschap niet voor hebt. Omdat het misschien wel een week duurt, en er meer mensen liggen.

Kan niet anders. Maar je moet het maar even brengen. Pffff
pi_207999811
Godverdomme zeg, ik zit me echt met een brok in m’n keel naar die beelden op npo 1 te kijken.
Wat verschrikkelijk. Ik wist dat het heftig is daar, maar als je dan deze beelden ziet dan krijgt het nog meer een leven.

Die man die ze achterlaten omdat de levende mensen te “diep” zitten. En praten om een amputatie uit te voeren bij een jongetje.
Jezus, deze mensen verdienen echt een standbeeld.
pi_207999828
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:52 schreef Minimunt het volgende:
Godverdomme zeg, ik zit me echt met een brok in m’n keel naar die beelden op npo 1 te kijken.
Wat verschrikkelijk. Ik wist dat het heftig is daar, maar als je dan deze beelden ziet dan krijgt het nog meer een leven.

Die man die ze achterlaten omdat de levende mensen te “diep” zitten. En praten om een amputatie uit te voeren bij een jongetje.
Absoluut ! wat een helden.
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 21:55:57 #115
5428 crew  miss_sly
pi_207999850
quote:

Eens.

En de ravage. Ik had al heel wat beelden gezien, maar nu krijg ik nog veel meer een beeld van hoe ernstig de ravage is. Het is echt dramatisch.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 21:58:24 #116
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207999879
quote:

Raar om over na te denken eigenlijk hoe huizen, waar je in woont voor veiligheid normaal, opeens enorme deathtraps worden.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 21:59:00 #117
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_207999887
quote:

Is er een link naar de aflevering?
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_207999986
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:59 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]
Is er een link naar de aflevering?
NPOstart en dan bij 'live' even terug spoelen
  dinsdag 14 februari 2023 @ 22:20:32 #119
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_208000139
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:07 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
NPOstart en dan bij 'live' even terug spoelen
Thx
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_208000246
quote:
Die man die ze achterlaten omdat de levende mensen te “diep” zitten.
Arme Tarik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')