Misschien mist ze wat hards na al die wekenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isaac's lichaam maakt blijkbaar nogal wat indruk op Babette, ze had het er gisteren ook al over.
quote:Op zondag 12 februari 2023 17:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Dat je maar snel oprot met je tarot'
quote:Op zondag 12 februari 2023 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien mist ze wat hards na al die weken
Dan snap je het ook niet dus houden zoquote:Op zondag 12 februari 2023 17:30 schreef Kakadylo het volgende:
Heb er de ballen verstand van maar ben veel te nuchter om erin mee te willen gaan
Ga jij lekker met die kaarten spelenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan snap je het ook niet dus houden zo
Jij begint erover ik nietquote:Op zondag 12 februari 2023 17:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga jij lekker met die kaarten spelen
Val je mij tenminste ook even niet lastig
*streamend fluitconcert*quote:Op zondag 12 februari 2023 17:36 schreef Deisyy het volgende:
Zullen we het fijn bij de streams houden
quote:Op zondag 12 februari 2023 17:17 schreef Hoempah het volgende:
Nu weten we zeker dat mexx bij KimW was.... en NadirHet kan niks (Mexx)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wil niks (KimK)
Het doet niks (Nadir)Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Het mens is 66quote:Op zondag 12 februari 2023 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Beste Janet wil jij je microfoon controleren zegt de stem voor de tweede keer
De eerste keer antwoorden ze "Ik slaap niet hoor".
Sas en Bern liggen in een deuk hierom
De stem maakt haar wakker, ze zullen wel denken regels zijn regels.quote:
Zij is als een van de weinigen altijd bezig , ik vind het echt niet normaalquote:Op zondag 12 februari 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De stem maakt haar wakker, ze zullen wel denken regels zijn regels.
Ik heb niets tegen Janet maar je weet waar je je voor opgeeft neem ik aan.
Die halve hut ligt zo vaak op bed, en dan is dit ineens een probleemquote:
Ik snap dat echt nietquote:Op zondag 12 februari 2023 17:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die halve hut ligt zo vaak op bed, en dan is dit ineens een probleem
selectief waarschuwen is het.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De stem maakt haar wakker, ze zullen wel denken regels zijn regels.
Ik heb niets tegen Janet maar je weet waar je je voor opgeeft neem ik aan.
Ja ik gaf alleen weer wat op de streams gebeurdequote:Op zondag 12 februari 2023 18:01 schreef Deisyy het volgende:
Als Sasha, Jeff of wie dan ook op bed liggen hoor je amper zo'n waarschuwing.
Vanmiddag toen Esther in kamer 2 aan het stofzuigen was zag ik Gert-Jan ook op bed slapen. Raar dat sommige mensen het wel mogen en andere weer niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:01 schreef Deisyy het volgende:
Als Sasha, Jeff of wie dan ook op bed liggen hoor je amper zo'n waarschuwing.
Weet ik, ik ben ook niet boosquote:Op zondag 12 februari 2023 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik gaf alleen weer wat op de streams gebeurde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Heb haar nooit meegemaakt, maar wel iets gemist dus .....quote:Op zondag 12 februari 2023 18:23 schreef puzziepie het volgende:
Gerrie was leuk maar had elke dag ruzie met iemand anders
Ik heb haar wel meegemaakt en ze had ook wel ruzies met mensenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb haar nooit meegemaakt, maar wel iets gemist dus .....
Met twee weken kun je amper spreken over een serieuze kans om jezelf te tonen en blijven al die incidenten aan je klevenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:23 schreef puzziepie het volgende:
Gerrie was leuk maar had elke dag ruzie met iemand anders
Twee weken staat voor bijna twee maanden als je dag en nacht met elkaar optrektquote:Op zondag 12 februari 2023 18:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met twee weken kun je amper spreken over een serieuze kans om jezelf te tonen en blijven al die incidenten aan je kleven
Zolang Gerry maar goed in de groep lagquote:Op zondag 12 februari 2023 18:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Twee weken staat voor bijna twee maanden als je dag en nacht met elkaar optrekt, Gerrie lag blijkbaar niet goed in de groep
quote:Op zondag 12 februari 2023 18:09 schreef KinKiJan het volgende:
Bern & Sasha hebben de slappe lach om zenderchecks:Lacht ze een keer echt, hoor je haar niet keihard HAHAHA roepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |